bigturbo je napisal/-a:jst bi njim vzel vse točke pa še diskvalificiral bi jih tko kt je blo mišljeno na začetku VSE....prepocen so jo odnesl,no saj decembra je še eno in če bodo tam ugotovili,da so še kaj uporabili,jih bodo kaznovali tko da.....
Sem prebral zapisnik FIA-e in videl nič pametnega . Idotizmi kot so zrak v gumah,nastavitev krilc in podobne so najbrz mclaren-u pomagale enako nič. Distibucija teže se prilagaja glede na aerodinamiko in mehanski grip avtomobila. A ima Mclaren enake aerodinamiko ali mehanski grip ? NIMA ! Enaka zgodba je tudi z krilci. Bolidi niso enaki in čez sezono ne moreš iz "sekreta" naredi dnevne sobe. Torej dvomim da je mclaren toliko sposoben da v mesecu ali dveh avto tako prilagodi da ima lahko par dodatkov od ferrarija gor. Zrak v gumah se mi zdi bedarija ... A gume sami natikajo na feltne al jim jih bridgstone ? Kdaj gre kdo v boks pomeni da si zvohal stevilo postankov (kar pa mislim da je itaq že na kvalifikacijah vse jasno pa tudi ne pomnim, da bi kdo od vodilnih moštev mel bistveno drugačno strategijo.) in ne da se gre tocno takrat v bokse( ker se taktika prilagaja temperaturi, gumam in razmeram na cesti). To da so mel informacije je svinjarija (samo kaznuj tistega ki jih je dokazano imel Alonso in Pedro) ne pa komplet moštva, kateremu nisi dokazal nič.
Sicer pa je bivši lastnik minardi-ja lepo povedal FIA = Ferrari international assistence.
Ko goljufa Ferrari se to prepove od sedaj naprej... za ostale velja tudi za nazaj.
Sicer pa so makaronarji itaq zmeri nekaj posebnega in vse afere so vedno okoli njih samo da so vedno krivi vsi ostali.
Se pa je za vprašat... zakaj galama šele po tolkih dirkah (recimo so rdeči ugotovili šele takrat da se nekonkurenčni), zakaj tolk časa čakat do odločitve (mogoče nam rata na cesti prehitet mclaren) in na koncu koncev kdo ima od tega največ koristi ?