Napisal/-a WildWRX Sr maj 26, 2004 4:59 pm
A ste tole prebral??? Tisti k veste za kaj se gre.
DELO št. 121 -- 26. MAJ 204
Avtomobilizem: kanta gre tolikokrat po bencin, dokler….
LOGAR SPOTAKNIL HRVATE
Ljubljana – Zveza za avtomobilistični šport Slovenije AŠ 2005 je na seji svojega upravnega odbora odpovedala gostoljubje hrvaškim avtomobilistom. V pravilniku za mednarodno gorsko dirko v Ilirski Bistrici je že izbrisano določilo o tem, da preizkušnja šteje tudi za hrvaško prvenstvo, enako bo doletelo tudi jesenski rally Saturnus, zaustavljeno je kakršnokoli sodelovanje s hrvaško zvezo HAKS, dokler se ta ne bo odpovedala svoji nerazumni politiki, katere posledica je razvpiti primer Logar.
Kot je znano, je AŠ 2005 zaradi nepravilnosti v motorju na lanskem mariborskem rallyu kaznovala škofjeloškega dirkača Boštjana Logarja z enoletno pogojno prepovedjo nastopanja. Namesto, da bi se sprijaznil s to zares blago kaznijo, je pri športni sekretarki AMZS Marti Freyer dobil izpisnico, ki je nelogična in nezakonita, glede na to, da sploh ni bil član AMZS in, daje Freyerjeva to storila mimo svojih pooblastil. S to izpisnico je Logar pri AMD Dugo Selo dobil hrvaško licenco (zato ga je kajpak doletel suspenz njegove matične zveze AŠ 2005) in se celo prijavil za nastop na gHD Polhov Gradec. Štartnega dovoljenja seveda ni dobil, še več, Peter Verbič, predsednik strokovnega sveta za šport pri AMZS, ki je takoj sprožil disciplinski postopek zoper Freyerjevo, je dvakrat urgiral pri HAKS in zahteval, da Logarju, ki se je medtem prijavil za rally v Dubrovniku, takoj prekličejo svojo licenco. Sekretar HAKS Zrinko Gregurek mi je odgovoril, da so za mnenje zaprosili Sebastiana Bernarda, strokovnjaka za pravna vprašanja pri FIA, ki naj bi jim odpisal, da hrvaška zveza ni kriva za napako AMZS, da je torej licenca veljavna in da je pred koncem sezone ni mogoče razveljaviti. Toda na AMZS so dobili izvirni Bernardov odgovor, v katerem je v resnici zapisano, da je treba zaplet na vsak način rešiti v sodelovanju z AMZS in ga spraviti v prvotno stanje, da pa je treba že pred tem upoštevati splošno načelo FIA, da je temeljni pogoj za pridobitev nacionalne licence tudi stalno prebivališče v tej državi. Logarjeva hrvaška licenca je po tej plati še toliko bolj nezakonita. Verbič je potem dvalrat zaprosil Gregureka za skupni sestanek, za katerega je bil mimo AŠ 2005 zelo zainteresiran tudi podpredsednik AMZS Janez Lotrič, a Hrvatom za to ni bilo mar, kljub grožnji, da ne bodo mogli izvajati dirk svojega prvenstva v Sloveniji (mimo Ilirske Bistrice in Saturnusa so se zanimali tudi za mariborski rally, hkrati pa so ponujali slovenskim voznikom, da bi v okviru svojega prvenstva nastopili na gorski dirki v Buzetu in rallyu Ina Delta). Trma Hrvatov je povsem nerazumljiva, toliko bolj, ker je njihov avtomobilizem v zares žalostnem stanju, o čemer zgovorno priča dejstvo, da je bilo za dubrovniški rally prijavljenih vsega 25 voznikov, od tega 6 Slovencev, medtem ko je za koprski rally, ki bo na sporedu ta vikend, prijavljenih kar 86 slovenskih posadk, skupaj z gosti pa 105. UO AŠ 2005 je ocenil, da je bilo vloženega dovolj napora za rešitev problema, da pa Hrvatom preprosto ni do tega. »Ne mislimo povsem zapreti vrat, posamezni hrvaški vozniki so še vedno dobrodošli na naših dirkah in tudi naših dirkačev ne mislimo ovirati, da ne bi mogli nhastopati pri njih, več kot to pa očitno nima smisla,« je dejal o tem direktor AŠ 2005 Dagmar Šuster.
Borut Šauta
Kaj pravte? NeRo? Anyone? Komentarji...
Šauta the i**** - piš kar je res, ne pa buč prodajat. AŠ-ev ritoliznik.
