Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem...
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Skupine razvrščanja

Napisal/-a PRODRIVE So avg 28, 2004 10:36 am

Zanima me po kakšnem kriteriju so avtomobili razvrščeni po razredih, to vem da po kubaturi..., predvsem me zanima, razlika med razredon N in WRC.
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So avg 28, 2004 10:53 am

V razredu N so dovoljene v primerjavi s serijskim avtomobilom le "male" predelave, WRC, ma pa z serijskim bore malo skupnega...V kubaturi pa ni nujno razlike :wink:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE So avg 28, 2004 11:03 am

Kaj pa skupina A in KIT CAR
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So avg 28, 2004 12:01 pm

V skupini A so dovoljene že večje dodelave kot v N, KITCAR vozi pa Valant, torej kubatura 1600 in visoko vrteči motor...huda tehnika...Ne vem ti pa povedat točno...samo takole okvirno, z glave :wink:
Mogoče bi NeRo vedu točno :?:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Napisal/-a jaka-z So avg 28, 2004 12:03 pm

Slide je napisal/-a:V skupini A so dovoljene že večje dodelave kot v N, KITCAR vozi pa Valant, torej kubatura 1600 in visoko vrteči motor...huda tehnika...Ne vem ti pa povedat točno...samo takole okvirno, z glave :wink:
Mogoče bi NeRo vedu točno :?:

LP

kit car je lahko tud 1.8 ali 2.0
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So avg 28, 2004 12:06 pm

Sej pravim...z glave...hvala da si povedu, lahko še kej :wink:
Peljhan in njegov GOLF Kitcar Slika Kko sm lahka pozabu...Pa Megane Kitcar, pa Ibiza Kitcar :oops:
:oops: Sm se takoj useku tko po čel k sm prebral tvoj post :wink:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE So avg 28, 2004 12:09 pm

Nero povej, če si kje v bližini,ker me zanima
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Ne avg 29, 2004 7:56 pm

NeRo je na dopustu (do jutr) ...
N: perdelani serijski avtomobili, dovoljene malenkostne (elektronika) predelave na motorju, menjalnik ima lahko ravne zobnike, zamenjaš lahko diferenciale, zapora dif., zamenjava podvozja, platišča največ (če se še prav spomnim) 1 številko večja ...
A: precej več predleav: motor praktično po želji razen osnov (mora pa biti iz iostega avta kot je serijsko v njem), prenos isto, boljše zavore, pri vzmetenju praktično ni omejitev (razen toč vpetja) ...
Kit Car: je pravzaprav A za dvokolesno gnane avte, pri dovoljenih predelavah je še nekaj manj omejitev, navzven je najbolj opazno dovoljeno večje širjenje karoserije (in s tem kolotekov). Podoben mu je Junior WRC
WRC: Praktično po želji. Važno je, da je karoserija od avta, ki ga izdeluje tovarna, pa da je noter motor, ki ga (v osnovi, torej osnovne mere bloka) dela tovarna ne nujno za enak model avta kot je karoserija. Seveda je 4WD (tudi če serijski nima), ... skratka, čista exotika.
JWRC: je v bistvu Kit Car do 1600 kubikov z omejitvame glede cene, cene vzdrževanja ...
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo Ne avg 29, 2004 8:16 pm

Sm ze nazaj :twisted:

Najbolj važne stvari je jakaracman že napisal. Dodal bi le, da je današnja skupina N zelo napredovala(predvsem na podvozju), tako da Kit Car-ji že težko sledijo dobro pripravljeni skupini N. Tudi WRC je napredoval do te mere, da pravijo da so današnji WRC-ji (z restriktorji na turbini) hirtejši od nekdanje skupine B v kateri so avti imeli čez 600KM. Še malo pa bodo začeli uvajati kakšna "glupa" pravila da upočasnijo dirkalnike. Tako kot v F1. :?
Slika
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Po avg 30, 2004 8:19 am

Zelo sta mi pomagala z odgovori , hvala
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Po avg 30, 2004 10:43 am

NeRo je napisal/-a:Sm ze nazaj :twisted:

Najbolj važne stvari je jakaracman že napisal. Dodal bi le, da je današnja skupina N zelo napredovala(predvsem na podvozju), tako da Kit Car-ji že težko sledijo dobro pripravljeni skupini N. Tudi WRC je napredoval do te mere, da pravijo da so današnji WRC-ji (z restriktorji na turbini) hirtejši od nekdanje skupine B v kateri so avti imeli čez 600KM. Še malo pa bodo začeli uvajati kakšna "glupa" pravila da upočasnijo dirkalnike. Tako kot v F1. :?

So že restriktorji dosti. Serijska sk. N je hitrejša od dirkalne ...
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo Po avg 30, 2004 4:52 pm

jakaracman je napisal/-a:Serijska sk. N je hitrejša od dirkalne ...

Do prvega zožanja in popeskanega ovinka :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Dugi7
Novinec
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Pe jun 04, 2004 11:36 pm
Kraj: bogu izza nogu

Napisal/-a Dugi7 So sep 11, 2004 4:11 am

Pri grupi N lahko malenkostno predelaš avto, to pomen varnostna oprema pa malo krajši menjalnik, skoraj serijske bremze, pa do pred kratkim sploh nisi smel odstranit vratnih oblog pa zadnje klopi. Grupa A so pa že orto predelave čeprav so še vedno omejitve. Kit car avti so v osnovi dost podobni WRC samo da so brez turbine, pa samo na sprednji pogon, pa malo cenejši materijali, so pa 2.0 al pa 1.6. Nej bi pa Kit car pomenilo tovarniško predelan dirkalnik grupe A ( A6 do 1600ccm; A7 do 2000ccm). Isto velja za grupo A8 (lancia delta) in WRC. A8 pomeni orto predelave , 4x4 in turbina, WRC pa to in še več po tovarniško. Upam da sem ti pomagal!
Pa še ena mala razlaga:
N1- do 1400ccm
N2- do 1600ccm
N3- do 2000ccm (clio wiliams,rs)
N4- nad 2000 ccm, turbo, 4x4 ( dovolj je ena od teh lastnosti da se avto uvršča v ta razred ( evo, impreza)
A5- do 1400ccm (yugeci)
A6- do 1600 ccm vključno z vozili kit car (punto kit car od valanta)
A7- do 2000 ccm vključno z vozili kit car ( bivša jerebova ibiza)
A8- nad 2000 ccm, turbina, 4x4, vključno z vozili WRC
SIMPLY CLEVER
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Sr sep 15, 2004 11:51 am

Impreza pa EVO, pa ja nimata kubature večje 0d 2000ccm, kako to?
CARPE IMPREZAM
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Sr sep 15, 2004 11:54 am

Aha dovolj je ena od lastnosti... O.K.
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
Dugi7
Novinec
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Pe jun 04, 2004 11:36 pm
Kraj: bogu izza nogu

JUSTY

Napisal/-a Dugi7 Pe sep 17, 2004 9:41 pm

Najbolj smešno je da bi se subaru justy 4x4 al pa panda 4x4 uvrstile med evote pa impreze :D
SIMPLY CLEVER
Vrni se na Avto-Moto šport

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost