Napisal/-a ice To apr 05, 2005 9:05 am
Še ena velika zmaga za moštvo Renault, ki se je uveljavilo kot najboljše moštvo v svetu formule 1 ta hip. Prepričljiva zmaga, tretja v tej sezoni in druga letošnja za Fernanda Alonsa ter stota za Renault v formuli 1, je še enkrat dokazala, da bo mladi Španec resno napadel sam vrh. Tekmeci so to pot bolj pokazali zobe, a hladnokrvni Alonso je znal ubraniti vse napade. Zmagal je s pravo lahkoto. Giancarlo Fisichella, ki je bil odlično na poti do novega dobrega rezultata, pa je moral odstopiti zaradi tehnične težave na motorju.
V kvalifikacijah Fernando Alonso ni dovoljeval presenečenj in je bil v obeh delnih kvalifikacijah najhitrejši ter tako dirko začel z najboljšega štartnega mesta. »Drugi kvalifikacijski krog je najtežji, ker ne smeš preveč »zaspati« in zapraviti prednosti, pa tudi ne smeš preveč tvegati, da ne bi zletel s steze. Veter nam je precej nagajal, a na koncu se je vse izteklo v najboljši možni meri,« je bil po kvalifikacijah zadovoljen Fernando. Giancarlo Fisichella pa je imel nekaj smole, in je po napaki v hitrem krogu dirko začel z desetega štartnega mesta. A smola se je Italijana držala tudi v dirki.
VN Bahrajna je bila namreč za moštvo Renault neverjetno uspešna in istočasno malce razočaranje: Fernando Alonso je uspešno obranil napade Michaela Schumacherja, ki se je Španca držal le do enajstega kroga, potem pa je odstopil, tako da je na koncu zmagovalec dirke vozil precej »osamljeno« in suvereno dirko vse do zmage. »To so sanje, to je dirka, o kakršni sanj vsak dirkač,« je po dirki pripovedoval Alonso, »vse je delovalo brez najmanjše napake. Ferrari je sicer pokazal, da so lahko z novim dirkalnikom hitri, a na koncu šteje le tisti, ki pride skozi cilj. Po prvem postanku je bil dirkalnik še boljši.«
V peklenski vročini, ko se je steza segrela na 55 stopinj Celzija, je Renaultov R25 pokazal vse svoje prednosti, saj je bil dirkalnik iz kroga v krog boljši, o pretirani obrabi pnevmatik pa ni bilo ne duha ne sluha. »Proti koncu dirke sem lahko upočasnil vožnjo in sem pazil le še na zavore, ki pa so tudi delovale odlično,« je še dodal Alonso. Španec si namreč ni privoščil niti ene same napake, medtem ko so se tekmeci ubadali s takšnimi in drugačnimi težavami na vročem bahrajnskem asfaltu.
Žal se račun ni izšel Giancarlu Fisichelli. Italijan se je dobro podal v dirko, a kmalu so se pojavile težave v motorju in zaradi nesporazuma z vodstvom moštva je enkrat celo nenapovedano pripeljal v bokse. A tudi pri drugem postanku je bilo jasno, da je bila napaka na motorju prevelika in »Fisico« se je moral posloviti od dirke.
»Razočaran sem, ker je kasnejši razvoj dogodkov pokazal, da smo imel ta konec tedna najbolj konkurenčen dirkalnik na stezi. Verjetno bi lahko napredoval za precej mest. A to je dirkanje, zdaj se moram osredotočiti na prihajajoče dirke, kajti boj s tekmeci bo še oster,« je povedal Fisichella.
Vodja moštva Flavio Briatore ni mogel skriti čustev ob Renaultovi premoči: »Več verjetno ni potrebno povedati, rezultati govorijo sami zase. Fernando je imel celotno dirko vse pod nadzorom, po odstopu Michaela Schumacherja je moral le še paziti na pnevmatike, na motor in na zavore. Giancarlo žal spet ni pripel v cilj, a prepričan sem, da bo prišel v Imolo še dodatno motiviran. In res sem ponosen, da sem del moštva, ki je s to zmago slavilo stoto zmago v formuli 1.«
Pat Symonds, tehnični direktor moštva, pa je povedal: »Naravnost užival sem, ko sem opazoval Fernanda pri delu. Kljub temu, da je imel nekaj dela le v začetku dirke, je bilo od prvega do zadnjega kroga zelo težko nadzorovati dogajanje na stezi, a o tem, kako dobro je odpeljal dirko, govori tudi podatek, da mu ni bilo potrebno v začetku dirke motorja niti enkrat zavrteti do najvišjih dovoljenih vrtljajev. Očitno je zmožen iz dirkalnika potegniti vse, ne da bi pri tem ogrozil njegovo delovanje in vzdržljivost tehnike. Michelinove pnevmatike so se še enkrat izkazale v najboljši možni luči: hitre v enem krogu in izredno vzdržljive skozi celotno dirko. Za Giancarla mi je žal, ker bi danes lahko dosegel odlično uvrstitev.«
Fernando Alonso se že veseli naslednje dirke, ki bo 24. aprila v Imoli. »V Italijo odhajamo kot veliki favoriti in občutek je zelo dober. Ferrari je hiter, a očitno imajo veliko težav s pnevmatikami. Naši odlični rezultati so še en dokaz, kako dobro so se preko zime pripravljali naši partnerji pri Michelinu,« se nadaljevanja sezone veseli Alonso.
S tretjo zmago v treh dirkah je moštvo Renault na vrhu razvrstitve med moštvi, Fernando Alonso pa je še utrdil vodilni položaj v točkovanju med vozniki. Giancarlo Fisichella zdaj zaseda tretje mesto.
Najhitrejši krog:
Pedro de la Rosa (McLaren) 1:31,447 min (43. krog)
Točkovanje za SP voznikov:
1. Fernando Alonso 26 točk
2. Jarno Trulli 16
3. Giancarlo Fisichella 10
4. David Coulthard 9
Ralf Schumacher 9
6. Rubens Barrichello 8
Juan-Pablo Montoya 8
8. Mark Webber 7
Kimi Raikkonen 7
10. Nick Heidfeld 6
11. Pedro de la Rosa 4
12. Christian Klien 3
13. Felipe Massa 2
Michael Schumacher 2
Točkovanje za SP moštev:
1. Renault 36 točk
2. Toyota 25
3. McLaren 19
4. Williams 13
5. Red Bull 12
6. Ferrari 10
7. Sauber 2
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com