
speedfight je napisal/-a:to sm se tud že jst sprašval...pa nism dobil odgovora...Nekje sm zasledil da naj bi jih imeli zaradi prilagajanja menjalnika-večji premer=manjši obrati..sam se mi zdi tu čudn![]()
LP miha
Tomaz40 je napisal/-a:Hja možno je, da je centrifuga vpletena.
Če čist lohično pogledamo, se pri velikih hitrostih (na ravninah) guma napne in se dotika cestišča samo s srednjim delom, kar povzroči manjši upor zaradi manjše tekalne površine. Ko se dirkalnik upošasni se guma spet razleze in v ovinku, kjer je trakcija pomembna ima dirkalnik večji oprijem (s celo širino gume).
Samo pri tej teoriji je čudno, da tudi na slikah dirkalnikov guma ni videti kakorkoli deformirana pri večjih hitrostih.
Mick Jerry je napisal/-a:Ok recimo da teorija o centrifugalni sili in raztegovanju gume drži; kaj pa potem kaki hitri ovinki kot so Parabolica in Eau Rouge al kako se že napiše. Tam hitrosti , ne vem tam nekje 150+???? V eau rougu celo čez 200...
meganeman je napisal/-a:Kaj pa ce bi bilo zaradi tega, ker f1 nima pravega vzmetenja? Ko gledas kako zapelje cez robnik in skoci v zrak bi se razsula formula, ce ne bi imela balonarc gor!
Nekaj sem tudi slisal, da se ta guma ob velikih hitrostih zoza in raztegne zaradi centrifuge, mogoce tudi to kako izkoriscajo?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov