meganeman je napisal/-a:Imam eno vprasanje:
Zakaj Renault izstopi iz F1 ko je na vrhuncu svoje moci?
Moja teorija je taka, da nima toliko denarja kot Ferrari, ki lahko od vsakega prodanega Ferrarija nameni par tisoc evrov za F1, Renault pa si ne more prvoscit, da bi od Cliota dal tisoc evrov za F1, ceprav najbrz toliko gre za reklamo, samo na reklamne bloke, kjer gledajo tudi starcki:) ne pa v F1, ki je po mojem mnenju cista reklama, ce ne upostevamo razvoja dirkalnika. Po mojem firma ne zasluzi veliko od tega cirkusa! Nardi pa si lahko ogromno reklamo. Zato Renault zapusti F1 takoj, ko si nabere dovolj reklame v F1, kaj se vam zdi?
meganeman je napisal/-a:Damn..ka je zdej prvoaprilska sala od zgoraj nastetega, ne me zezat, da sm na trnih:)
Se eno vprasanje za Renault specialiste:
Ker je bil najboljsi sportni avtomobil od Renaulta?
In zakaj ne more bit Renault znan kot dober sportni avtomobil?
Ste gledeli test opel astra gtc 220 konjev golf gti 180 konjev pa renault megane sport 200 konjev, ko je megane po ovinkih nascal oba ostala avta, golfa je clo zasukalo, kljub znanemu sportnemu trdemu podvozju, megane pa je sportno udoben mehek avto in trga gate!!! hehe Love it!
Mojster Miha je napisal/-a:Sodelovanje v F1 je za firmo kot je RENAULT po domače povedano jama brez dna - na drugi strani se je za vprašat, koliko ljudi več se bo ob nakupu novega avtomobila odločilo za recimo CLIO namesto za konkurenčni PUNTO, POLO, FIESTO... samo zaradi moštvene zmage v prvenstvu F1 oz dobrih rezultatov.
In če imaš šefa, ki je znan po tem, da neusmiljeno "čisti" vse, kar samo malo "diši" po prevelikih stroških so vedno glasnejša namigovanja zelo blizu resnice. Po nekaterih informacijah je bil tudi nastop moštva v tej sezoni "na nitki" - in prav zmaga v lanski sezoni, je veliko pripomogla k temu, da jih danes vidimo nastopati.
Sicer pa je vsak dan bolj jasno preprosto dejstvo prihodnosti F1 - tekmovanje bo moralo v prihodnosti za moštva "ceneno", na drugi strani pa bo moralo nudit dovolj spektakla, ki bo privabil množice.
Normalno, pa je, da 1.april naredi svoje ... dejstva pa kljub temu ostajajo.
LP
meganeman je napisal/-a:In zakaj ne more bit Renault znan kot dober sportni avtomobil?
Ste gledeli test opel astra gtc 220 konjev golf gti 180 konjev pa renault megane sport 200 konjev, ko je megane po ovinkih nascal oba ostala avta, golfa je clo zasukalo, kljub znanemu sportnemu trdemu podvozju, megane pa je sportno udoben mehek avto in trga gate!!! hehe Love it!
Tomaz40 je napisal/-a:meganeman je napisal/-a:Damn..ka je zdej prvoaprilska sala od zgoraj nastetega, ne me zezat, da sm na trnih:)
Se eno vprasanje za Renault specialiste:
Ker je bil najboljsi sportni avtomobil od Renaulta?
In zakaj ne more bit Renault znan kot dober sportni avtomobil?
Ste gledeli test opel astra gtc 220 konjev golf gti 180 konjev pa renault megane sport 200 konjev, ko je megane po ovinkih nascal oba ostala avta, golfa je clo zasukalo, kljub znanemu sportnemu trdemu podvozju, megane pa je sportno udoben mehek avto in trga gate!!! hehe Love it!
Tukaj se gre za športne avtomobile v rangu Ferrarija, Jaguarja, BMW,... Ga ni serijskega Renaulta, ki bi prehitel M3 ali M5,...
V bistvu sem si podobno vprašanje kot dare01 zastavlja že sam. Ferrari lahko mariskakšno znanje pridobljeno v F1 uporabi pri izdelovanju avtomobilov, medtem ko Renault tega praktično ne more.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost