phoebus je napisal/-a:Sem se danes spraševal tole... 2taktniki imajo več moči / navora, ker imajo 2x več eksplozij pri istih obratih od 4taktnikov.
Glede na to da imajo manj premikajočih se delov, pa bi se morali zavrtet veliko višje, ane?
Zanima me, zakaj jih "ni nikjer" (kolikor vem) v avtošportu? Kaj imajo toliko slabih lastnosti?
Mihc je napisal/-a:no ja ok ce samo gledamo motorsport
je tako
-onasnezevanje okolja pozabi na to tukaj se nic na to ne gleda jim je pac usen
-2 taktnni motorji se veliko uporabljajo v
'dirkalnih motorjih je bila skrivna formula ducatijev ko so skoz zmagoval
-v gokardih vidis samo 2 taktne
- sneznih sankah
- vodnih jetih
- se uporabljajo v drag racingu maximalna moc je res vecja kot 4 taktni
pa se v veliko sportih bi se samo problem je v samih pravilih k zahtevajo pac 4 taktnega
drugace pa slabosti samega motorja (govorim v 2 taktnem bencinskem agregatu)
-poraba goriva
-navor
-za določeno moč je potrebno veliiko obratov
prednosti
velika moč veliko vecja ce bi primerjal 4 taktni pa 2 taktni pri siti koubauri se govori v rangu 40%
visoki obrati - bolj konstantno dodajanje ni pulzuvitih sunkov to je zelo pomembno pri ostrem zavijanju na limitu
zelo preprosta konstrukcija
sposobnost da se vrtijo bistveno visje kot 4 taktni 12.000 obratov z gokardom ni noben problem mislim da grejo tudi do 18.000
drugace se pa veliko dela na 2 taktnih dizlskih motorjih z direktnim ubrizgom kot tudi bencinskih samo dizelski majo več potencjala
zelo dobra zadeva je v tem
das prisilno povnenje zagotovi ciscenje komore ostankov zaostalih porabljenih plonov
potem direktni vbrizg goriva omogoci idelano moc
kompresija je lahko visja kot pri 4 taktnih
kar se tice uhajanja mesanice v izpuh pozabi na to ce je direktni ubrizg
itd
veliko se dela na tem za letalske motorje
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov