Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Prva velika zmaga dizla

Napisal/-a esem Po jun 19, 2006 9:19 am

Audi je z dizelskim R 10 zmagal na dirki 24 ur Le Mansa. Drugi je bil Sebastian Loeb. Več:
http://www.rtvslo.si/sport/modload.php? ... c_id=28948
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po jun 19, 2006 9:29 am

Ampak ni pa več osvojil trojne zmage...
Očitno ni več tko superioren, kot je bil včasih... :-P
Zadnjič spremenil metallic, dne Po jun 19, 2006 9:29 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Po jun 19, 2006 9:29 am

Je kdo pričakoval drugačen izid? :P
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE To jun 20, 2006 4:32 pm

Fantje - dizel,eden jim je crknu R10
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown To jun 20, 2006 10:08 pm

Ni crknil. Neke težave je mel, a na koncu bil vseeno tretji. Edino če je to bil kateri drugi, vendar mislim da sta bila samo 2 TDI-ja.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To jun 20, 2006 10:20 pm

Mislim, da so bili trije, eden je odstopil. PRODRIVE, kje pa piše da je ravno dizel ali pa kej s tem v zvezi vzrok za odstop? Pa tudi ne vem kaj misliš s tem "fantje - dizel", s tem so zmagal in dosegl še 3. mesto.. re5pect :bow
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus To jun 20, 2006 10:45 pm

Me pa zanima, do kolk se zavrti, pa še kak drug podatek...V12TDI iz aluminija, 90st. kot, ne pove kaj dosti..razen tega da ga noben mehanik ne bi hotu popravljat :twisted:
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To jun 20, 2006 11:13 pm

phoebus je napisal/-a:Me pa zanima, do kolk se zavrti, pa še kak drug podatek...V12TDI iz aluminija, 90st. kot, ne pove kaj dosti..razen tega da ga noben mehanik ne bi hotu popravljat :twisted:

Ni sicer čist max. rpm, je pa nekak za predstavo kakšna krivulja moči je 8)

TITan je napisal/-a:Audi:
Engine torque: 1100 Nm 3500 RPM
Horsepower 650 hp 4500 RPM

JUDD:
Engine torque: 615 Nm 6500 RPM
Regime maxi: 8500 RPM for the race 8200 RPM
Horsepower 640 hp 8500 RPM

Audi se pomojem še zavrti ne do tja, kjer JUDD začne šele dobivati moč :P
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3874
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To jun 20, 2006 11:17 pm

W|zz je napisal/-a:
phoebus je napisal/-a:Me pa zanima, do kolk se zavrti, pa še kak drug podatek...V12TDI iz aluminija, 90st. kot, ne pove kaj dosti..razen tega da ga noben mehanik ne bi hotu popravljat :twisted:

Ni sicer čist max. rpm, je pa nekak za predstavo kakšna krivulja moči je 8)

TITan je napisal/-a:Audi:
Engine torque: 1100 Nm 3500 RPM
Horsepower 650 hp 4500 RPM

JUDD:
Engine torque: 615 Nm 6500 RPM
Regime maxi: 8500 RPM for the race 8200 RPM
Horsepower 640 hp 8500 RPM

Audi se pomojem še zavrti ne do tja, kjer JUDD začne šele dobivati moč :P


Zanimivo, da med dirko judda ne terajo niti do najvecje moci. Cudno to. Ni kaj, dirka je dolga, in je traba sparat masino, gorivo(?)..

5000 km dirke je primerljivo s 200k km zivahne voznje po cestah. Te masine majo kr neki zivljenjske dobe...

Lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
f4676
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne maj 30, 2004 10:39 am

Napisal/-a f4676 Ne jun 25, 2006 9:52 am

Vse lepo in prav samo, ko vidiš kaj vse so zamenjali v teh 24 urah na avtih pa zame stvar nekoliko izgubi smisel. To naj bi bila vzdržljivostna dirka potem pa kar lepo preprosto menjajo cel menjalnik pa turbo ...pri Audiju. Tak avto bi moral odstopit in konec zgodbe.
Slika
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Ne jun 25, 2006 11:47 am

če je dovoljeno zakaj pa ne
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
ar35s
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: To jul 06, 2004 2:29 pm
Kraj: KP

Napisal/-a ar35s Ne jun 25, 2006 11:48 am

Kolikor se spomnim, se mi zdi, da je bila prva velika zmaga dizla BMW 320d leta 1998 24 urna dirka v Nurburgringu. Popravite me, ce se motim.
SlikaSlika
Nonsense in BASIC.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če jul 20, 2006 6:06 pm

Audi s svojo zmago v Le Mansu nazdravlja s tisočimi primerki A6 modela z Le Mans posebno izdajo. Motorji vsi 3.0 TDI, omenjena izdaja je narejena na podlagi S-line paketa z dodanimi 19-palčnimi RS4 platišči, luksuznim paketom, usnjem, 10-zvočnim sistemom,...

Slika
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Če jul 20, 2006 7:15 pm

Če si je kdo ogledal »pravila«, mu je popolnoma jasno, da bi bila sramota, če se diesel ne bi zavihtel na prvo mesto.

Mogoče bi morali, tako kot bencinarjem, tudi dieslom odvzet turbo, pa precej zmanjšati prostornino. Vemo pa, da so diesli nepremičnine. :twisted:
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če jul 20, 2006 8:56 pm

der_Alte je napisal/-a:Mogoče bi morali, tako kot bencinarjem, tudi dieslom odvzet turbo, pa precej zmanjšati prostornino.


Ja in dodat kompresor? :lol: Dizel brez turbine (sploh) v Le Mansu nebi imel možnosti, že tko ma R10 2 turbini, brez njih se bi konjenica in navor tko zmanjšala da bi druge res lahko samo iz boxov gledal :) Maš pa mogoče prou sam pol se ve kakšen bi biu rezultat.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če jul 20, 2006 9:58 pm

der_Alte je napisal/-a:Če si je kdo ogledal »pravila«, mu je popolnoma jasno, da bi bila sramota, če se diesel ne bi zavihtel na prvo mesto.

S tem stavkom bi se kar strinjal, saj je ACO (Automobile Club de l'Ouest - organizacija, ki skrbi za izvedbo dirke v Le Mansu) za letošnjo dirko pravila pač zastavila tako, da so malo favorizirala uporabo dizelskih motorjev, vendar pa to v ničemer ne zmanjšuje uspeha Audija! ACO je svoja tehnična pravila (za razliko od FIA, ki samo prepoveduje in zavira uporabo novih tehnologij v F1...) vedno formiral tako, da so kar se da razvojno naravnana...od uporabe alternativnih načinov pogona (Wanklov motor) do izkoriščanja alternativnih goriv (etanol / metanol / vodik / dizel,...). ;)

So pa zelo glasne govorice, da naj bi ACO za drugo leto zopet nekoliko spremenil pravil in tako vzpostavil bolj izenačen boj med bencinskimi in dizelskimi motorji. Najverjetneje bodo zaradi večje energijske vrednosti 1. kilograma dizelskega goriva (8500 kcal) napram energijski vrednosti bencina (7800 kcal) zmanjšali dovoljeno prostornino rezervoarja za dizelsko gorivo iz 90 litrov na približno 82.5 litrov!

der_Alte je napisal/-a:Mogoče bi morali, tako kot bencinarjem, tudi dieslom odvzet turbo, pa precej zmanjšati prostornino. Vemo pa, da so diesli nepremičnine. :twisted:


Mogoče bi pa moral ti še malo temeljitelje preštudirati "pravila" in bi hitro opazil, da lahko tudi bencinski motorji (še vedno) uporabljajo turbino / kompresor! ;) Nenazadnje je imel tudi 'bivši' Audi R8 (katerega je poganjal 3.6 literski bencinski FSI motor) vgrajeni dve turbini, pa se ni nihče pritoževal, da to ni pravično napram atmosferskim motorjem! ;)

Omejitev kapacitete motorja je za atmosferski (tako bencinski, kot dizelski motor) 6.0 litrov. Omejitev za turbinsko / kompresorsko podprt dizelski motor je 5.5 litra, medtem ko je za turbinsko / kompresorsko podprt bencinski motor omejitev 4.0 litre. Seveda je to v kategoriji LMP1. In BTW ni vse pogojeno samo s prostornino motorjev / možnostjo uporabe turbine...veliko večjo vlogo pri omejitvi moči igra restriktor vstopnega zraka!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Pe jul 21, 2006 6:19 am

Liter pa pol večja prostornina je pa zanemarljiv »detajl«, kaj? :roll:

Je pa zanimivo, da je bilo turbo bencinarjev razmeroma malo. Najmanj (beri nobenega :D) pa dieslov.
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Pe jul 21, 2006 8:18 am

na vse kriplje se nekteri trudte dokazat da vas je povozil čas s temi svojimi bencinarji....Ker je zmagal diesel je pa vse skup goljufija...ma ja...Če bo šel razvoj tako naprej ne bo bencinskim motorjem ostala niti ena prednost več, tudi zvok se že izboljšuje, vrtijo se v večje obrate, a nekateri boste še zmer vztrajali pri svojem....
 
helvis
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe jun 30, 2006 1:22 pm

Napisal/-a helvis Pe jul 21, 2006 10:08 am

ha zdej te dize delajo tko močne kokr da bi bli bencinarji
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe jul 21, 2006 11:12 am

helvis je napisal/-a:ha zdej te dize delajo tko močne kokr da bi bli bencinarji

Lahko mal razlozis kako si to mislil? Brez turbin in vsega?
Vrni se na Avto-Moto šport

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov