phoebus je napisal/-a:Me pa zanima, do kolk se zavrti, pa še kak drug podatek...V12TDI iz aluminija, 90st. kot, ne pove kaj dosti..razen tega da ga noben mehanik ne bi hotu popravljat
TITan je napisal/-a:Audi:
Engine torque: 1100 Nm 3500 RPM
Horsepower 650 hp 4500 RPM
JUDD:
Engine torque: 615 Nm 6500 RPM
Regime maxi: 8500 RPM for the race 8200 RPM
Horsepower 640 hp 8500 RPM
Audi se pomojem še zavrti ne do tja, kjer JUDD začne šele dobivati moč :P
W|zz je napisal/-a:phoebus je napisal/-a:Me pa zanima, do kolk se zavrti, pa še kak drug podatek...V12TDI iz aluminija, 90st. kot, ne pove kaj dosti..razen tega da ga noben mehanik ne bi hotu popravljat
Ni sicer čist max. rpm, je pa nekak za predstavo kakšna krivulja moči jeTITan je napisal/-a:Audi:
Engine torque: 1100 Nm 3500 RPM
Horsepower 650 hp 4500 RPM
JUDD:
Engine torque: 615 Nm 6500 RPM
Regime maxi: 8500 RPM for the race 8200 RPM
Horsepower 640 hp 8500 RPM
Audi se pomojem še zavrti ne do tja, kjer JUDD začne šele dobivati moč :P
der_Alte je napisal/-a:Mogoče bi morali, tako kot bencinarjem, tudi dieslom odvzet turbo, pa precej zmanjšati prostornino.
der_Alte je napisal/-a:Če si je kdo ogledal »pravila«, mu je popolnoma jasno, da bi bila sramota, če se diesel ne bi zavihtel na prvo mesto.
der_Alte je napisal/-a:Mogoče bi morali, tako kot bencinarjem, tudi dieslom odvzet turbo, pa precej zmanjšati prostornino. Vemo pa, da so diesli nepremičnine.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov