Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe sep 14, 2007 11:14 pm

CupraR je napisal/-a:Kakšen naslov, če so jim pike pobral :lol: :lol:


hamilton ali pa alonso, eden bo prvak :D :D :D :D
Zadnjič spremenil adis, dne Pe sep 14, 2007 11:28 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Pe sep 14, 2007 11:24 pm

itak da bo hamilton ,ne pa un naduvanc kwaj že alfonzo al neki tazga
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind So sep 15, 2007 7:06 am

- Informacije so prišle v roke tudi Alonsa in De la Rose, torej naprej v moštvo McLaren


Glede na to bi jaz kaznoval tudi Alonsa in De La Roso.
Če je tudi Hamilton imel kaj s tem in ni pravično in ustrezno ravnal pa bi kaznoval tudi njega !
Jo je pa Mclaren dobro odnesel.
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson So sep 15, 2007 10:05 am

B|ind je napisal/-a:
- Informacije so prišle v roke tudi Alonsa in De la Rose, torej naprej v moštvo McLaren


Glede na to bi jaz kaznoval tudi Alonsa in De La Roso.
Če je tudi Hamilton imel kaj s tem in ni pravično in ustrezno ravnal pa bi kaznoval tudi njega !
Jo je pa Mclaren dobro odnesel.


novinar, ki je napisal to novico je priznal, da je napisal laž

čeprav zgleda to veliko denarja, je to za koncern kot je mclaren drobiž
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE So sep 15, 2007 10:23 am

PRAV JIM JE JAZ BI ŠE JIH BOLJ KAZNOVAL

SEM FERRARIJEV NAVIJAČ :-P

FORZA FERRARI ;) :!:
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica So sep 15, 2007 10:35 am

tomson je napisal/-a:
novinar, ki je napisal to novico je priznal, da je napisal laž



nisi bral obrazlozitve fie, a ne?
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind So sep 15, 2007 1:47 pm

Če sem jaz prav razumel Alešiča, je Alonso dobro vedel za vse skupaj (neki smsi ipd.), za hamiltona pa nevem.
Pri taki zadevi nima veze za kero moštvo navijaš. Gre se za pravico..
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK So sep 15, 2007 2:45 pm

tudi jaz mislim da je 100mili eur premala kazen! glede ne to da je ferrari te podatke zbiral ter razvijal dirkalnik do te faze ki je zdaj par let. mclaren pa se jih okoristi v eni sezoni. pravicna kazen bi bila da bi zdaj mclarnove zaupne podatke dali v roke ferrarijevim inzinerjem..pa je to to in dalje z sezono!
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So sep 15, 2007 2:52 pm

Hehe...klin se sklino zbije....nc nc nc

Pravila naj bodo za vse enaka in v naprej določena pa bo vse ok. Točno se bo potem vedelo kakšna kazen sledi za kaj. Ne pa to zmišljevanje FIE, ki lahko kroji potek sojenja po svoje. To je isto, kot bi nekdo za umor dobil 30 let drugi pa 0, ker se je sodniku tako zdelo... Torej bolj natančni predpisi.
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK So sep 15, 2007 2:59 pm

FBR vsekakor mas prav predpisi za vse enaki!

ampak moras pa se strinjati da takega kiksa, ki si ga pa je letos privoscil mclaren z kradenjem zaupnih podatkov in okoriščenja z njimi pa se v F1 zgodovini ni bilo! Tako da nemores govorit klin se z klinom zbija, vsaj v tem primeru ne!
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind So sep 15, 2007 3:09 pm

Pač FIA je FIA. Noben ji ne (upa?) uporekat, veliki možje drug drugemu operejo roke in to je to. Kazen je kazen.
V tem primeru preblaga !
Res me hudo jezi ker so dirkači ostali nekaznovani ! Usaj Alonso in De La Rosa, za katera dva je dokazano da sta med seboj komunicirala o teh podatkih.

Ali kaj veste če je tudi Hamilton imel kaj s tem ?
In kaj je danes povedal Alešič, da naj bi Alonso izsiljeval Dennisa ?! :shock: :o
Mislim da ta zgodba in njene okoliščine še zdaleč niso zaključene.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So sep 15, 2007 4:37 pm

točno tako, osebno verjamem da so vsi v neki fazi razvijanja svojih dirkalnikov imeli oz. posedovali podatke ali bolj grobo rečeno vohunili za drugimi in se na tak način približali konkurenci....kraja je kraja, a dokler se je ne dokaže je to le "brezpredmetno obtoževanje" a v primeru mclaren pa so jo dokazali, nažalost :P

upam da kdo zbrska kak primer kraje podatkov v f1 v preteklosti
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind So sep 15, 2007 6:29 pm

da bi jim le še ratalo ugotovit ali so podatke uporabil ali ne..
če bi ugotovil da so jih, potem bi bla šele piz*arija :twisted: :D
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo So sep 15, 2007 7:18 pm

adis je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Kakšen naslov, če so jim pike pobral :lol: :lol:


hamilton ali pa alonso, eden bo prvak :D :D :D :D




kok smo sigurni u to?!
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson So sep 15, 2007 7:23 pm

juhica je napisal/-a:
tomson je napisal/-a:
novinar, ki je napisal to novico je priznal, da je napisal laž



nisi bral obrazlozitve fie, a ne?


no povej kaj so napisal
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ So sep 15, 2007 8:44 pm

B|ind je napisal/-a:Pač FIA je FIA. Noben ji ne (upa?) uporekat.



razn pr ns v sloveniji na lpp-ju za homologacijo..... :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Ne sep 16, 2007 11:51 am

B|ind je napisal/-a:Pač FIA je FIA. Noben ji ne (upa?) uporekat, veliki možje drug drugemu operejo roke in to je to. Kazen je kazen.
V tem primeru preblaga !
Res me hudo jezi ker so dirkači ostali nekaznovani ! Usaj Alonso in De La Rosa, za katera dva je dokazano da sta med seboj komunicirala o teh podatkih.

Ali kaj veste če je tudi Hamilton imel kaj s tem ?
In kaj je danes povedal Alešič, da naj bi Alonso izsiljeval Dennisa ?! :shock: :o
Mislim da ta zgodba in njene okoliščine še zdaleč niso zaključene.


jaz sem pa mnenja, da je ravno to, da sta Alonso in tudi Ron Dennis po pred VN Madžarske odprla usta in povedala kar sta vedela malce rešilo McLaren. Iz zapisov Fie je jasno, da je italijanska policija že dolgo tega dobila zapsie mailov in smsov med Alonsom in de la Roso in če bi to Ferrari predložil kot dokaz, Alonso pa bi govoril, da o aferi nič ne ve, potem bi logično sledila tudi diskvalifikacija njega in mogoče še hujša kazen za McLaren. Tako pa je ravno sodelovanje mogoče malce pripomoglo k nižji kazni, sicer pa se Alonso in de la Rosa nista imela česa bati, ker sta se pogovarjala o povsem običajnih stvareh, če smo natančni; o tem, da naj bi imel Ferrari gume napolnjene z posebnim plinom in da bi bilo dobro tudi na testiranjih pri srebrnih to preizkusiti. Če bi pregledali maile med drugimi dirkači, sem prepričan, da se tudi sami pogovarjajo o dirkalnikih konkurentov in o raznih krilcih, spojlerjih...Bi bilo zanimivo povprašati tudi Kimija, Masso, Schumija...če so lani kaj debatirali kako so zadovoljni z vgradnjo slovitega Renojevega Mass damperja v rdeč in srebrn dirkalnik. To rešitev so namreč oboji preizkusili in ker ni dala zadovoljivih rezultatov, je z ene strani letela prijava Renoja na Fio.
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind Ne sep 16, 2007 12:06 pm

tomson je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:
tomson je napisal/-a:
novinar, ki je napisal to novico je priznal, da je napisal laž



nisi bral obrazlozitve fie, a ne?


no povej kaj so napisal


http://www.autosport.com/news/report.php/id/62348

Pa berite komur se da :P :D
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne sep 16, 2007 5:40 pm

Samo dva citata z zadnjega linka, ki kažeta, da se je McL okoriščal in da je bilo izdajanja precej več kot 780 strani - bilo je npr tudi poročanje o Ferrarijevih strategijah (kdaj so postanki itd)

The e-mails show unequivocally that both Mr. Alonso and Mr. de la Rosa received confidential Ferrari information via Coughlan; that both drivers knew that this information was confidential Ferrari information and that both knew that the information was being received by Coughlan from Stepney.

weight distribution

3.5 On 21 March 2007 at 09.57 Mr. de la Rosa wrote to Coughlan in the following terms:

"Hi Mike, do you know the Red Car's Weight Distribution? It would be important for us to know so that we could try it in the simulator. Thanks in advance, Pedro.

p.s. I will be in the simulator tomorrow."

3.6 In his evidence given to the WMSC, Mr. de la Rosa confirmed that Coughlan replied by text message with precise details of Ferrari's weight distribution.

3.7 On 25 March 2007 at 01.43 Mr. de la Rosa sent an e-mail to Fernando Alonso which sets out Ferrari's weight distribution to two decimal places on each of Ferrari's two cars as set up for the Australian Grand Prix.

3.8 Mr. Alonso replied to this e-mail on 25 March 2007 at 12.31 (they were in different time zones). His e-mail includes a section headed "Ferrari" in which he says "its weight distribution surprises me; I don't know either if it's 100% reliable, but at least it draws attention". The e-mail continues with a discussion of how McLaren's weight distribution compares with Ferrari's.

4.2 New evidence has come to light which strongly indicates that the transmission of confidential Ferrari information from Stepney to Coughlan was not limited to the 780 page dossier. This evidence demonstrates that a far greater level of communication existed between Coughlan and Stepney than was appreciated at the 26 July WMSC meeting. This evidence was submitted by Ferrari and is deemed credible as it originates from the Italian police and is the result of an official analysis of records of telephone, SMS and e-mail contacts between Coughlan and Stepney. The evidence included the following.

4.3 In its report "Allegato 18", the Italian Police demonstrated that in the period 21 March to 3 July 2007, Coughlan received 23 calls from Stepney's personal mobile phone and made four calls to that phone. In the same period, Coughlan received 124 SMS messages from Stepney and sent 66 SMS messages to Stepney.

4.4 In its report "Allegato 9" the Italian Police have identified logs which show 23 emails passed between Coughlan and Stepney between 1 March and 14 April 2007.

4.5 In its report "Allegato 10" the Italian police have identified a further 98 SMS messages and a further eight telephone calls (on different phones) between Coughlan and Stepney between 11 March and 14 April 2007.

4.6 In total, at least 288 SMS messages and 35 telephone calls appear to have passed between Coughlan and Stepney between 11 March 2007 and 3 July 2007.

4.7 The number of contacts increased considerably during private tests carried out by Ferrari in Malaysia at the end of March 2007 and in the run up to and during the days of the Grands Prix in Australia on 18 March 2007, Malaysia on 8 April 2007, Bahrain on 15 April 2007 and Spain on 13 May 2007.

4.8 The evidence of the Italian police that has been produced also states that Stepney sought technical details from Ferrari's chief mechanic, Mr Uguzzoni, about tests carried out by Ferrari in Malaysia in a way that drew attention within Ferrari at the time.

4.9 In addition, e-mails between McLaren drivers were produced to the 13 September WMSC meeting (see above) stating clearly that Coughlan had received information from Stepney regarding the Ferrari car and had passed this information to others within the McLaren team.

4.10 Neither Ferrari nor McLaren have ever disputed (whether at the 26 July WMSC meeting or since) that confidential Ferrari information was passed from Stepney to Coughlan during the period in question. However, the new evidence regarding the number and timing of the contacts makes it far more likely that there was a systematic flow of Ferrari confidential information to Coughlan leading to the conclusion that the illicit communication of information was very likely not limited to the transmission of the Ferrari dossier discovered at Coughlan's home on 3 July 2007. This conclusion is corroborated in the e-mails exchanged between McLaren's drivers (see above).
Vrni se na Avto-Moto šport

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost