Se bojim da se bo slika spremenila... v vsakem primeru predvidevam da bo prišlo do nekih premikov po 14. aprilu ko zaseda razsodišče...
Ali bo trojica morala nazaj na "standarden" difuzor ali pa ostali dobijo "bonbonček"...
... če trojica prilagodi ostalim, bo imela za moje pojme veliko lažje delo, zato se bodo njihovi časi samo premaknili za kakšne dve, tri, maksimalno 5 desetink nazaj... torej tik pred ali pa ravno med ostale, ki so imeli navdne difuzorje že od začetka...
... če pa bo ostalih sedem ekip moralo narediti double-deckerje je pa vprašanje spet kdo bo porabil "prave" finance v najkrajšem možnem času, kar pa za sabo potegne da marsikdo sploh ne bo šel v razvoj (Force India; vsaj takoj ne), spet drugi ne bodo dovolj dobro razvili zadeve in bodo zato pridobili le malo (naj bi bil potreben razvoj celotnega zadnjega dela bolida + kakšen popravek na sprednjem krilcu; za pridobitev desetinke?!), medtem ko bi drugi znali požeti vse ponujene dobrote in se s tem rešiti problemov teže in obrabe gum zadnjega dela (KERS druščina).
Predvidevam da bo sodišče razlgasilo difuzorje za legalne. Tako bodo bolj popestrili zadevo

. Se pa bojim da s tem pridobi KERS druščina še največ. Imeli bodo več oprijema v celotnem območju dirkalnika ob enem pa obdržali trenutno ravninsko prednost s KERSom. Če se to res zgodi bo verjetno naslednje leto spet vse po starem. Ferrari, McLaren, Renault in BMW bi znali premočno voditi v karavani zaradi že razvitega bolida skupaj s kersom...
... če prav razumem trenutno vodilni Brawn sploh nima možnosti vgraditve KERSa v bolid zaradi svoje zasnove, zato je teško pričakovati da bodo letos sploh kdaj vozili s KERSom, kar pa bi znala biti njihova usodna napaka... ... prvenstvo je dolgo še 15 dirk in trenutno so podeljene točke samo za 1,5 dirk
