Vsem "romantikom" WRC svetujem, da si pogledajo serijo oddaj, ki so se vrtele tudi na Discoveriju. Spremljali so ekipo Subaruja eno leto in pokazali kaj pravzaprav WRC je.
Zgleda pa takole:
"Brandname" v temu primeru Subaru najame zunanje podjetje in to je pravzaprav to. Dobijo nekaj standardnih avtomobilov od katerih pa ostane samo samo delno školjka in še ta je spremenjena v takšni meri, da je notri 1000+ ur dela. Vse ostalo so tekmovalni deli, ki so kupljeni ali razviti na strani najetega partnerja.
Podjetje deluje samostojno in naročnik nima nobenega vpliva na organizacijo in delovanje. Lahko samo zahteva, da se zamenja direktor ekipe...
Realno gledano WRC avtomobil nima nič skupnega z serijskim avtomobilom in znanjem, ki je v hiši. Gre samo za reklamo.
Sicer se pravila spreminjajo, da bi nižali stroške vendar je tudi to dvorezni meč. Npr. v sezoni, ko so bili ukinjeni spoterji - ekipa ljudi, ki je bila iz strani ekipe zadolžena za pregled problematičnih odsekov (pomrznjenost...). So bili stroški dejansko višji... ker se je povečalo število "totalk". Vozniki so vozili pač napamet
.
Resnica je žal taka... da ima WRC edicija avtomobila toliko skupnega z klasičnim avtomobilom in znanjem avtomobilske znamke... kolikor je resničen Dedek Mraz.