Fiatfan je napisal/-a:rak rana vseh slovenskih avto moto prireditev je v tem, da niso skoraj nič promovirani, torej marketing je na nuli.
Nikjer nobenih plakatov, popolnoma nič, res škoda, mnogo več gledalcev bi blo.
lp
PRODRIVE je napisal/-a:Si videl ko je Petrič z zadnjim desnim kolesom vžgal v robnik in zaradi tega izgubil 44s,ki jih je danes nadoknadil ?
Doche je napisal/-a:Fiatfan je napisal/-a:rak rana vseh slovenskih avto moto prireditev je v tem, da niso skoraj nič promovirani, torej marketing je na nuli.
Nikjer nobenih plakatov, popolnoma nič, res škoda, mnogo več gledalcev bi blo.
lp
Odvisno kateri in kje. Za Rally Maribor je blo oglaševanje kar dobro, po časopisju, plakati po mestu, po radiu..
Je pa zanimivo, da je blo prijavljenih dost več kot pa jih je potem štartalo. Vusič itd,..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov