garac je napisal/-a:Dobra zadeva, se strinjam glede na prebrano in slišano tudi od lastnikov Legacy-jev. Vendar prosim za resničen podatek o porabi. Ni ta hudo velika?
Tako je - tisti Fori je moj. Hvala Gorazd.
Nisem bil ob računalniku, me je Fori peljal na Veliko planino
Avto je res super - kdor ne proba, niti ne verjame kako tiho, mirno in udobno to čudo vozi. Večino stvari na terenu mu gre - saj mnogi malo pretiravajo, ko klobasajo kaj vse so počeli, ampak kar je res je res. Zadeva gre in dvomim, če je v tem cenovnem razredu kakšen avto tako udoben za običajno cesto in tako sprejemljiv za slabo cesto. Kaj več pa običajno itak ne potrebujemo v resnici. Za tisto so pravi terenci in (obvezno) tudi trezna in izkušena buča za volanom.
Pri moji porabi še tole (saj sem mogoče že kje kdaj napisal):
1. Znan sem po zelo nizkih porabah (Megane break 1.9 dti od 4.6 litra naprej, Golf variant 4motion od 5.1 naprej...), saj imam lahko nogo in precej kilometrov za seboj.
2. Moje porabe so zelo kombinirane. Prav v vsakem rezervoarju je vsaj en del slabe ceste in kar nekaj kratke mestne vožnje. Ker je poraba relativno velika, se prevozi malo kilometrov z rezervoarjem (z Golfom sem brez težav preko 1100km) in zato vsak slabši del tudi nekako preveč vpliva na rezultat. Vendar suma sumarum je tako.
3. Moj je avtomatik. Načeloma velja, da avtomatiku pokurijo več, vendar pri Forijh to ne velja. To vidimo tudi pri tehničnih podatkih. Očitno je dobro preračunan menjalnik in ravno prava zaloga moči. Zato je poraba celo za kak deciliter nižja kot pri ročnem menjalniku.
4. Novejši letniki (mislim, da pri Forijih od konca leta 02 ali začetka 03 naprej) imajo za cca. 10% nižjo porabo - predvsem pri mestni vožnji. Če si več na cesti, je to pomemben podatek. Po vsej verjetnosti bom mojega zato prihodnjo pomlad zamenjal za kaj takšnega. Potencialni kupci - kar v vrsto. Avto je odlično ohranjen
