~toMmy~ je napisal/-a:Forester je nekako favorit (sem čakal tebe

), HR-V je pa zanimiv, ker je največja ponudba... Kongoo in Freelander sta očitno preveč problematična.
Lahko se malo razpišeš, na kaj je treba bit pozoren oz. kaj je dobro zamenjat, prav bi mi pa prišla tudi pomoč pri ogledu. Veš mogoče konkretno za kakšnega, da se prodaja?
Pri starih foresterjih ne gledat avtomatikov, če ne poznaš lastnika in ne veš, kako se je avto servisiral. Če ga poznaš, potem to ni tak problem. Pa ne gledat turbakov, ki imajo 125kW (176KM), razen, če je od znanega kupca in veš, kaj je z avtom delal.
Subaru gnije isto kot honde in ostale japonske znamke, zato moraš gledat najbolj na pleh. Če je pleh v redu, ostalo lahko hitro popraviš. Mašine ni ne problem dobit in ne urihtat na novo. Jih je dost in deli zanje so dost poceni, ker prej pleh zgnije kot pa mašina crkne.
Če boš šel gledat avto, je prva stvar z roko v zadnji blatnik, skoraj do vrha amortizerja in s prsti potrkaš po notranjem blatniku proti sebi. Ponavadi tam začne gnit notranji blatnik. Če je tam luknja, potem voda zamaka v pragove, blatnike, poden nad tankom in pod zadnje sedeže, t5er v prtljažnik. Če dvigneš pokrov rezervnega kolesa v prtljažniku, boš verjetno v takem avtu videl jezero. Ni veliko za popravit, moraš pa pol avta razstavit in mnogi ličarji se tega niti nočejo lotit. Če imaš poceni ličarja, potem zbij ceno vsaj za jurja od prvotne cene in ga vzami.
Pazil bi na podvozje. Na testni vožnji prva prestava in zaviješ do konca v eno stran. Če avto lomi, potem je zanič visko in ga boš moral menjat. Ker so to lego kocke, lahko tudi kakega iz starejših subarujev notri vtakneš. Od leta 1994 pa do leta 1999 so bili vsi viskoti skoraj neuničljivi, tako da se da dobiti od kateregakoli drugega modela visko in se ga namontira v tvojega. Dela je kar nekaj, ampak popoldanc ti bo z viskom skupaj vzel 400 do 500 evrov, če pa zraven še sklopko menjaš, pa s kvalitetno sklopko (exedy) nekje 180 evrov več, ker je menjalnik že itak dol staknjen.
Zadnji fedri, kot sem že napisal - avto stoji kot gliser. Samo menjava ni draga, pa imaš novo. Lahko pa dobiš še heavy duty fedre in imaš 200kg večjo nosilnost. Pa niso prav dost dražji.
Na motorju večinoma ni nekih problemov pri foresterjih prvih treh generacij. Niso to šparovčki in tolerance so zato take, da če res nisi b**** za volanom, bo težko kaj crknilo. Moraš pa bit pozoren na kako cukanje. Recimo med 700 in 2300 obrati - lahko je kaj z elektriko.
Ko ti nalagajo koliko servisov ima avto in kaj je vse poštimano, lahko kr preslišiš. Sam bi naredil takoj, ko bi avto kupil, celoten veliki servis pri popoldancu, da veš pri čem si (za 125KM (od 1999 do 2006) motor pride nekje 500 evrov, za 122km (samo 1998) pa nekje 300 evrov). S tem boš na jasnem v kakem stanju je avto in miren za dodatnih 100.000km do naslednjega velikega servisa.
Zrenutno vem samo za enega za 8.000 evrov, ki je res v nulo zrihtan, ampak ima nekaj čez 320 KM.
Če boš pa imel kakega ogledanega, pa lahko pokličeš, če sem kje blizu, ti lahko pridem pomagat pogledat avto. (cifro imaš na ZS).