Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...
 
Evan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po nov 21, 2005 2:19 pm

Outlander - stara verzija

Napisal/-a Evan Po apr 02, 2007 8:15 am

Zadeva: oprema ASR in EPS

Imam Outlanderja, letnik 2004, 2.0, 136 KM, oprema INTENSE. Zanima me ali ima mogoče kdo od forumovcev ta avto? Zanima me ali ima (vas) avto EPS oz. ASR?

Preveril sem že na milion domačih in tujih forumov, seveda pa sem preveril tudi na uradnih sajtih (recimo http://www.mitsubishi.si/modeli_doprema_outlander.asp).

V cem je "problem"? V tem, da na uradnih sajtih zelo malokrat pise tako kot dejansko je; recimo na SLO linku (link zgoraj) je del opreme, ki je navedena - ne bom rekel napačno - ampak piše drugače kot je (ne vem mogoče se tudi v INTENSE opremi stvari razlikujejo?). Ko preverjas na tujih official sajtih je problem, ker ima dostikrat uvoznih različno stopnjo opremljenosti za določeno državo. Če pa pogledas na avto.net imajo pa itak "vsi vse".

Torej, glede na to, da tudi v knjigici ne piše ali avto vsebuje omenjena dva dodatka me zanima ali kdo natančno ve kako in kje lahko to preverim. Lepo prosim, ne me pošiljat na uradne servise, ker imam se mi zdi da ravno tam najmanj vedo.

Hvala
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Če apr 05, 2007 10:16 pm

 
Evan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po nov 21, 2005 2:19 pm

Napisal/-a Evan Pe apr 13, 2007 8:45 am

Pozdravljeni,

Bi dodal še eno vprašanje glede 4x4 pogona; avto ima stalen štirikolesni pogon z visko sklopko. Glede navedenega me zanima tehnika in sicer:

Po domače povedano (ce prav razumem) je visko pač ena sklopka, kjer se na podlagi razlike v vrtljajih prednje in zadnje osi segreje olje in s tem "vklopi" se kardan proti zadnjemu difu in s tem se zadnji pogonski kolesi. Torej je to part time 4wd, zadnja "os" se vklaplja/izklaplja avtomatsko, vendar se.
Toda (!); Outlander ima stalen 4x4 z visko sklopko; ali to pomeni da ima tudi sredinski diferncial, ki moment prenaša na obe osi, visko pa samo porazdeljuje moment glede na pogoje? Torej, da sicer lahko prerazdeljuje moč med dvema paroma v nekem razmerju, vendar v osnovi sta obe osi vedno gnani?

Sem tudi ze gledal na http://www.nivaoffroadteam.com/forum, vendar, tam fantje Visko vedno omenjajo pri avtomatskem priklopljivem 4x4, nikoli pa pri stalnem 4x4; tako da ne vem točno kako deluje visko na takem pogonu. Vendar pri Outlanderju povsod navajajo da je pogon stalen 4x4 z viskom.

Hvala.
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Pe apr 13, 2007 10:26 am

Hmm, nimam pojma. Zastavi vprašanje na niva forumu, ni vrag da nima kdo izkušenj z takim pogonom.
 
Sriple Tix
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: Pe feb 10, 2006 2:16 pm

Napisal/-a Sriple Tix Pe apr 13, 2007 11:02 am

Najbolj logicno se mi zdi, da je pogon stalno, recimo 90 : 10 ali 80 : 20 in se glede na razmere prenasa do 50 : 50. Ampak zgolj ugibam.
 
Evan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po nov 21, 2005 2:19 pm

Napisal/-a Evan Pe apr 13, 2007 11:18 am

Sriple Tix je napisal/-a:Najbolj logicno se mi zdi, da je pogon stalno, recimo 90 : 10 ali 80 : 20 in se glede na razmere prenasa do 50 : 50. Ampak zgolj ugibam.


Ja, sj men glede na fiziko tudi, samo kamorkoli gledam po podatkih, vedno samo suhoparno napisejo stalni 4x4, prenos 50:50, samo to mi je tko, no; neki nahiter napisano. Definitvno mora met neko razmerje prenosa, kako pa, pa ne vem in tudi nikjer ne najdem, zato sprasujem.

EVO:

Outlander’s full time 4WD system with viscous-coupling centre differential provides the benefits of all-wheel drive without the hassle of adjusting driving styles. This rally-proven system, which is unnoticeable under normal driving circumstances, enables the Outlander to manoeuvre smoothly and safely through road conditions that would stop an average passenger car in its tracks. The key to the system is the Viscous-Coupling Unit (VCU) of the centre differential, which transfers torque from
slipping wheels to those with traction in wet or low-traction conditions, for safer all-road-driving.

vir: http://www.mitsubishi.si/datoteke/NQZ%2 ... %20v7b.pdf

Hvala vseeno.
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov