Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe feb 06, 2009 10:32 am

tele SUV-i so cist okej za to kar so namenjeni (predvsem voznji po asfaltu in parkiranju na ljubljanskih plocnikih). za kaj drugega se kupi terenca.
lp
 
Luks1
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Sr jan 14, 2009 4:46 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Luks1 Pe feb 06, 2009 10:39 am

nebivedu je napisal/-a:
Ja in 4motion imajo vsi pogon preko haldexa, razen pasata, ki ima torsen.


Ali je Passatov torsen 4x4 pogon isto kot Audijev quattro, razen pri A3, ki je 4motion?
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Pe feb 06, 2009 10:42 am

V četrtek ko je v Ljubljani zapadel sneg sem opazil zanimiv prizor: Odzadaj pri železniški postaji oziroma nasproti mobitela, ko je tista cestica dol do podhoda na železniško se je en z BMW X5 dol zapelal po 10 cm snegu, sem vozil za njemu. Ko sem šel čez pol urce nazaj po tej cesti ga je AMZS vn vleku z Teranotom :con

Je pa imel zimske gume na 16 col feltnah in niso bile preveč široke...

Tako da je nauk te zgodbe: Ni vse dobro za po snegu, kar ima 4X4

:ne
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe feb 06, 2009 10:44 am

Skull23 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:nisi mi povedal nič novega, ševedno je pa stalni 4 kolesni pogon.


Ne, ni to stalni 4 kolesni pogon. To je stalni FWD - prednji pogon z vklopljivim zadnjim pogonom.


ne to je stalni 4 kolesni pogon, in zadnji pogon ni vklopljiv kot praviš ti. moč se samo prenaša od spredaj nazaj.

in torsen (quattro) imajo samo passati z vzdolžno montiranim motorjem.


Ja in kak pogon je zdaj to? Seveda je vklopljiv, če hočeš da pogon dela se more najprej nekaj zgodit, to je zdrs prednjih koles. In kaj je to potem za tebe stalni pogon kot ga poznamo pri quattru, kjer je že v osnovi navor razdeljen 50:50?
Samu tu potem pač avtomatsko poskrbi, da sklopka prenese navor na zadnji diferencial. Dokler pa ne zdrsne pa zadnjega pogona ni, oziroma če je kak majhen procent, ki pa ne more kaj poganjat. Zakaj pa misliš, da potem ti avti s haldex tiščijo nos iz ovinka? Zato, ker dokler res ne začne bolj drset, sklopka haldex nima povoda, da bi delala.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe feb 06, 2009 10:55 am

marko55 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Je razlog v gumah, ker za po snegu je vsa poanta lamele in velik razmak med štoflci, da se gume sproti čistijo. Pri tem filmčku je pa še dodaten razlog - tole je sih sneg (pršič) in po pršiču gre moj avto v meter snega bfrez problemov. Po takem snegu se brez problemov vozim z letnimi gumami in dodano oznako M+S zato da se ugodi zakonom (nimajo namreč nobene lamele). Pa moj avto ni vreden več kot vse 4 feltne in gume za tega BMW-ja.


Heh, video sm posneu zdj ob zadnjem snegu in kokr je vsem znano ni bil suh :tomidelej: (sicer na tem posnetku se bolj slabo vidi kako se sneg zbija v kepe, ampak v originalnem je pa to dobro vidno.)
Ne pravim da je zdj x3 bolši terenec od tvojega(ker je tvoj pač čisti, ta pa le suv), vendar pa v telih pogojih med tvojim in tem terencem pomoje ne bi bilo opazne razlike(mogoče zaradi gum in višine avta), saj so tudi x3-ki kljub drugačnemu pogonu(ki dodaja moč kolesu ki ga potrebuje) vrtele vse gume hkrati.
Drugače pa lušna igračka tale tvoj terenc :D


Sej ne pravim, da je slab avto. Gre zato, da je na snegu vse odvisno od dobrih gum.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe feb 06, 2009 11:00 am

Luks1 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Ja in 4motion imajo vsi pogon preko haldexa, razen pasata, ki ima torsen.


Ali je Passatov torsen 4x4 pogon isto kot Audijev quattro, razen pri A3, ki je 4motion?


Ja, isti je.

mišek je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:nisi mi povedal nič novega, ševedno je pa stalni 4 kolesni pogon.


Ne, ni to stalni 4 kolesni pogon. To je stalni FWD - prednji pogon z vklopljivim zadnjim pogonom.


ne to je stalni 4 kolesni pogon, in zadnji pogon ni vklopljiv kot praviš ti. moč se samo prenaša od spredaj nazaj.

in torsen (quattro) imajo samo passati z vzdolžno montiranim motorjem.


Ja in kak pogon je zdaj to? Seveda je vklopljiv, če hočeš da pogon dela se more najprej nekaj zgodit, to je zdrs prednjih koles. In kaj je to potem za tebe stalni pogon kot ga poznamo pri quattru, kjer je že v osnovi navor razdeljen 50:50?
Samu tu potem pač avtomatsko poskrbi, da sklopka prenese navor na zadnji diferencial. Dokler pa ne zdrsne pa zadnjega pogona ni, oziroma če je kak majhen procent, ki pa ne more kaj poganjat. Zakaj pa misliš, da potem ti avti s haldex tiščijo nos iz ovinka? Zato, ker dokler res ne začne bolj drset, sklopka haldex nima povoda, da bi delala.

Nekaj se mora zgoditi, da pride do povečanega trenja v visko sklopki in s tem vklop zadnjega para koles. Enako kot imam sam na avtui 4x4 pogon, ki pa ni stalni, ker osi nista togo vezani, dokler jih sam ne staknem skupaj (pri mojem avti sicer ročno, pri 4motion pa to dela visko sklopka). Ampak to še vedno ni stalni 4x4 pogon.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Pe feb 06, 2009 11:01 am

joj, ni vklopljiv, veš kaj pomeni vklopljov?

4 motion dela stalno, ampak z zelo majhnim procentom, in ko zdrsne se samo prenese moč nazaj.

vklopljiv 4 kolesni pogon imajo nekateri kvazi terenci, ki imajo v nnotranjosti knofe za izbiro pogona spredaj, pogona zadaj, in na vse 4. to ni stalen 4 kolesni pogon.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe feb 06, 2009 11:05 am

On je napisal/-a:V četrtek ko je v Ljubljani zapadel sneg sem opazil zanimiv prizor: Odzadaj pri železniški postaji oziroma nasproti mobitela, ko je tista cestica dol do podhoda na železniško se je en z BMW X5 dol zapelal po 10 cm snegu, sem vozil za njemu. Ko sem šel čez pol urce nazaj po tej cesti ga je AMZS vn vleku z Teranotom :con

Je pa imel zimske gume na 16 col feltnah in niso bile preveč široke...

Tako da je nauk te zgodbe: Ni vse dobro za po snegu, kar ima 4X4

:ne


In kak je to zgledalo? Je sploh kopalo ali mu sploh predn pogon ni grabil? Ali pa, če je mel gume čist fuč. To je pa res žalostno, da se taka gara ne more spravit iz 10 cm snega. :roll:
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Pe feb 06, 2009 11:17 am

Eno zjajcano lado nivo si kupte in naštudirite kaj je to stalni 4x4. Hahahah.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe feb 06, 2009 11:28 am

Skull23 je napisal/-a:joj, ni vklopljiv, veš kaj pomeni vklopljov?

4 motion dela stalno, ampak z zelo majhnim procentom, in ko zdrsne se samo prenese moč nazaj.

vklopljiv 4 kolesni pogon imajo nekateri kvazi terenci, ki imajo v nnotranjosti knofe za izbiro pogona spredaj, pogona zadaj, in na vse 4. to ni stalen 4 kolesni pogon.


Dej si preberi kako deluje haldex sklopka, pa potem govori. Al pa poglej kangooja 4x4, pa povej če je to stalni 4x4 pogon, pa še par je takih.

Stalni štirikolesni pogon je, če ima prednjo in zadnjo os togo povezano ali pa povezano z diferencialom. Haldex sklopka to ni (diferencial), ker deluje na principu trenja. Ko se olje dovolj segreje, se toliko poveča trenje, da se pogon sklopi skupaj in takrat imaš potem štirikolesni pogon. Ampak šele od takrat naprej, kar pomeni da to ni stalni pogon, ampak priklopljiv.
Zadnjič spremenil nebivedu, dne Pe feb 06, 2009 11:32 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe feb 06, 2009 11:30 am

V enemu od zadnjih autobild izvodov je bila zanimiva primerjava med 4X4 avtomobili in nijihovimi zmožnostmi
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe feb 06, 2009 11:33 am

Skull23 je napisal/-a:joj, ni vklopljiv, veš kaj pomeni vklopljov?

4 motion dela stalno, ampak z zelo majhnim procentom, in ko zdrsne se samo prenese moč nazaj.

vklopljiv 4 kolesni pogon imajo nekateri kvazi terenci, ki imajo v nnotranjosti knofe za izbiro pogona spredaj, pogona zadaj, in na vse 4. to ni stalen 4 kolesni pogon.


Dela stalno ja, v tem smislu, da je vedno v pripravljenosti da ukrepa, nima pa stalno moči na vseh kolesih, če se recimo ti pelješ po ravni suhi cesti brez zdrsa. Zastopiš.
Quattro ves čas, tudi sredi poletja na avtocesti poganja sprednja in zadnja kolesa z enakim navorom, razen zdaj eni ko imajo drugačno razmerje se mi zdi da 40:60.
Haldex pa ima v isti situacijo mogoče tistih 5% zadaj in nič več. Zastopiš zdaj, kaka je razlika. In potem, če quattro prileti v spolzek ovinek imajo zadnja kolesa od samega začetka polovico moči, po potrebi se potem to razmerje spremeni. Haldex pa prileti v ovinek in ima spredaj 95% moči zadaj pa praktično nič. In šele ko sprednji konec zdrkne, toliko da začnejo dobivat prednja kolesa drugačne obrate, kot zadnja, šele takrat zadaj sklopka zagrabi. Avto je pa ta čas že iz linije.

Tist ko pa praviš, da imajo to kvazi terenci, to si pa fejst mimo brcnil. Tisti, ki imajo ravno tako narejeno, da se ročno vklopi pogon in togo poveže sklope med seboj, to so ravno najboljši pogoni. Ne pa te razno razne sklopke, ko enkrat dela, drugič ne...
In potem so zgodbe, ko se jih da tukaj prebrati da X5 počaka v parih centimetrih snega pa koplje samo en par koles. Tist, ki ima ročni vklop se to ne bo zgodilo, dokler kaj ne odleti. Ko so zobniki povezani, ni varijante, da bi katera os ostala brez pogona, razen če odleti.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe feb 06, 2009 11:39 am

INFINITI je napisal/-a:V enemu od zadnjih autobild izvodov je bila zanimiva primerjava med 4X4 avtomobili in nijihovimi zmožnostmi


http://www.autobild.de/artikel/allradantriebe-im-test_831768.html
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe feb 06, 2009 11:42 am

Mišek, imaš prav, samo tukaj te še popravim - haldex nima niti 5% na zadnjih kolesih. U bistvu nima nič moči dokler se olje v haldexu ne segreje dovolj.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Pe feb 06, 2009 11:43 am

nebivedu je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:joj, ni vklopljiv, veš kaj pomeni vklopljov?

4 motion dela stalno, ampak z zelo majhnim procentom, in ko zdrsne se samo prenese moč nazaj.

vklopljiv 4 kolesni pogon imajo nekateri kvazi terenci, ki imajo v nnotranjosti knofe za izbiro pogona spredaj, pogona zadaj, in na vse 4. to ni stalen 4 kolesni pogon.


Dej si preberi kako deluje haldex sklopka, pa potem govori. Al pa poglej kangooja 4x4, pa povej če je to stalni 4x4 pogon, pa še par je takih.

Stalni štirikolesni pogon je, če ima prednjo in zadnjo os togo povezano ali pa povezano z diferencialom. Haldex sklopka to ni (diferencial), ker deluje na principu trenja. Ko se olje dovolj segreje, se toliko poveča trenje, da se pogon sklopi skupaj in takrat imaš potem štirikolesni pogon. Ampak šele od takrat naprej, kar pomeni da to ni stalni pogon, ampak priklopljiv.


dej si raje ti preberi malo več o tem, ker mi je kar nerodno učit enega takega 4x4 lisjaka kot si ti. 4motion je stalni 4 kolesni pogon ker stalno poganja vsa 4 kolesa, in se tega ne od odklipit. s kakšnim procentom pa poganja vsa 4 kolesa je pa druga debata.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Pe feb 06, 2009 11:45 am

mišek je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:jTist ko pa praviš, da imajo to kvazi terenci, to si pa fejst mimo brcnil...


torej peugeot 4007 je tisti pravi terenec?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe feb 06, 2009 11:56 am

Skull23 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:joj, ni vklopljiv, veš kaj pomeni vklopljov?

4 motion dela stalno, ampak z zelo majhnim procentom, in ko zdrsne se samo prenese moč nazaj.

vklopljiv 4 kolesni pogon imajo nekateri kvazi terenci, ki imajo v nnotranjosti knofe za izbiro pogona spredaj, pogona zadaj, in na vse 4. to ni stalen 4 kolesni pogon.


Dej si preberi kako deluje haldex sklopka, pa potem govori. Al pa poglej kangooja 4x4, pa povej če je to stalni 4x4 pogon, pa še par je takih.

Stalni štirikolesni pogon je, če ima prednjo in zadnjo os togo povezano ali pa povezano z diferencialom. Haldex sklopka to ni (diferencial), ker deluje na principu trenja. Ko se olje dovolj segreje, se toliko poveča trenje, da se pogon sklopi skupaj in takrat imaš potem štirikolesni pogon. Ampak šele od takrat naprej, kar pomeni da to ni stalni pogon, ampak priklopljiv.


dej si raje ti preberi malo več o tem, ker mi je kar nerodno učit enega takega 4x4 lisjaka kot si ti. 4motion je stalni 4 kolesni pogon ker stalno poganja vsa 4 kolesa, in se tega ne od odklipit. s kakšnim procentom pa poganja vsa 4 kolesa je pa druga debata.


Ok, ok naj bo po tvoje. Zadovoljen?


Za vse ostale pa - kako deluje diferencial
http://auto.howstuffworks.com/differential.htm

In pa opis iz
http://www.haldex.com/en-GB/Europe/Applications-Products/Product-categories/AWD/Previous-Generations--Development/

kjer imajo napisano tole
The two shafts are connected via the wet multi-plate clutch pack, normally unloaded and thus transferring no torque between the shafts.

When both shafts are rotating at the same speed, there is no pumping action. When a speed difference occurs, the pumping starts immediately to generate oil flow. It is a piston pump, so there is a virtually instant reaction with no low-speed pumping loss.

The oil flows to a clutch piston, compressing the clutch pack and braking the speed difference between the axles. The oil returns to the reservoir via a controllable valve, which adjusts the oil pressure and the force on the clutch package.


Kar še vedno pomeni, da to NI STALNI 4x4 pogon.
Old subarus never die, they just get faster!
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe feb 06, 2009 12:05 pm

Skull23 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:joj, ni vklopljiv, veš kaj pomeni vklopljov?

4 motion dela stalno, ampak z zelo majhnim procentom, in ko zdrsne se samo prenese moč nazaj.

vklopljiv 4 kolesni pogon imajo nekateri kvazi terenci, ki imajo v nnotranjosti knofe za izbiro pogona spredaj, pogona zadaj, in na vse 4. to ni stalen 4 kolesni pogon.


Dej si preberi kako deluje haldex sklopka, pa potem govori. Al pa poglej kangooja 4x4, pa povej če je to stalni 4x4 pogon, pa še par je takih.

Stalni štirikolesni pogon je, če ima prednjo in zadnjo os togo povezano ali pa povezano z diferencialom. Haldex sklopka to ni (diferencial), ker deluje na principu trenja. Ko se olje dovolj segreje, se toliko poveča trenje, da se pogon sklopi skupaj in takrat imaš potem štirikolesni pogon. Ampak šele od takrat naprej, kar pomeni da to ni stalni pogon, ampak priklopljiv.


dej si raje ti preberi malo več o tem, ker mi je kar nerodno učit enega takega 4x4 lisjaka kot si ti. 4motion je stalni 4 kolesni pogon ker stalno poganja vsa 4 kolesa, in se tega ne od odklipit. s kakšnim procentom pa poganja vsa 4 kolesa je pa druga debata.


Pa madona ti si ne daš dopovedat. Kak lahko rečeš, da stalno poganja vsa 4 kolesa, če pa zadaj ni nobenega navora? Praviš, da s kakšnim procentom poganja je pa druga debata. Mislim ja kak je druga debata, če zadaj ni nič navora pogona ni!
Prodajalci avtomobilov to varijanto pogona razlagajo kot stalen ja, samo ni to stalen v pravem pomenu besede. To samo pomeni, da se ti ni treba nič ukvarjat z njim, v tem smislu, da to stalno samodejno deluje, če je potreba. Če pa ni potrebe pa pogon ne opravlja svoje funkcije. Princip delovanja pa je čisto drugačen kot res od pravega stalnega.
To je glih tak, kot da bi rekel, da imaš ročico brisalcev nastavljeno na dežni senzor, tudi ob sončnem vremenu pa bi rekel, da imaš brisalce skoz vklopljene :D Vklopljen imaš senzor in ko začne dež potem ta vklopi brisalce. Če vklopi, ker tudi delajo tako kot ti pogoni, kak se mu zljubi.
No pri pogonu pa je tudi pri tej haldex sklopki vmes elektronika in ko ta zazna razliko začnejo lamele prenašat navor. Kolikor sem jaz seznanjem, ima sklopka neke batiče, ki ob zdrsu medsebojno približa lamele in s tem poveča trenje med njimi.
No upam, da zdaj kapiraš kaj je stalno pa kaj ne.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe feb 06, 2009 12:10 pm

Prvi haldexi so delovali brez elektronike, samo na olje. Povezava je taka, da se olje zaradi segrevanja raztegne in potisne bat v potisno ploščo (kot pri navadni sklopki) in tako se potem vklopi dodatni pogon. Sedaj so pa z novimi generacijami dodali še elektroniko, kar jim omogoča še hitrejše preklope.

Slika



Za četrto (zadnjo) generacijo haldexa velja:

Brake testing

Coupling is not activated until a preset engine speed is exceeded. This means that the coupling is not activated, even if the ignition is on.


Towing

Coupling is not activated until a preset engine speed is exceeded. The ignition can be on for lights etc. Towing at reduced speed with one axle lifted is not a problem.


In to zame ni stalni 4x4 pogon, če je ena os odklopljena.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe feb 06, 2009 12:22 pm

Skull23 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:joj, ni vklopljiv, veš kaj pomeni vklopljov?

4 motion dela stalno, ampak z zelo majhnim procentom, in ko zdrsne se samo prenese moč nazaj.

vklopljiv 4 kolesni pogon imajo nekateri kvazi terenci, ki imajo v nnotranjosti knofe za izbiro pogona spredaj, pogona zadaj, in na vse 4. to ni stalen 4 kolesni pogon.


Dej si preberi kako deluje haldex sklopka, pa potem govori. Al pa poglej kangooja 4x4, pa povej če je to stalni 4x4 pogon, pa še par je takih.

Stalni štirikolesni pogon je, če ima prednjo in zadnjo os togo povezano ali pa povezano z diferencialom. Haldex sklopka to ni (diferencial), ker deluje na principu trenja. Ko se olje dovolj segreje, se toliko poveča trenje, da se pogon sklopi skupaj in takrat imaš potem štirikolesni pogon. Ampak šele od takrat naprej, kar pomeni da to ni stalni pogon, ampak priklopljiv.


dej si raje ti preberi malo več o tem, ker mi je kar nerodno učit enega takega 4x4 lisjaka kot si ti. 4motion je stalni 4 kolesni pogon ker stalno poganja vsa 4 kolesa, in se tega ne od odklipit. s kakšnim procentom pa poganja vsa 4 kolesa je pa druga debata.

kar jaz vem je tko da ce mas rocno potegnjeno (tudi samo za en zob) zadnji pogon ne dela ampak samo sprednji.
pa da se ga prek avg com odklopit,medtem ko quattrota(pravega ne unga v tt,al pa a3) ne mores
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost