Skull23 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Skull23 je napisal/-a:nisi mi povedal nič novega, ševedno je pa stalni 4 kolesni pogon.
Ne, ni to stalni 4 kolesni pogon. To je stalni FWD - prednji pogon z vklopljivim zadnjim pogonom.
ne to je stalni 4 kolesni pogon, in zadnji pogon ni vklopljiv kot praviš ti. moč se samo prenaša od spredaj nazaj.
in torsen (quattro) imajo samo passati z vzdolžno montiranim motorjem.
marko55 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Je razlog v gumah, ker za po snegu je vsa poanta lamele in velik razmak med štoflci, da se gume sproti čistijo. Pri tem filmčku je pa še dodaten razlog - tole je sih sneg (pršič) in po pršiču gre moj avto v meter snega bfrez problemov. Po takem snegu se brez problemov vozim z letnimi gumami in dodano oznako M+S zato da se ugodi zakonom (nimajo namreč nobene lamele). Pa moj avto ni vreden več kot vse 4 feltne in gume za tega BMW-ja.
Heh, video sm posneu zdj ob zadnjem snegu in kokr je vsem znano ni bil suh(sicer na tem posnetku se bolj slabo vidi kako se sneg zbija v kepe, ampak v originalnem je pa to dobro vidno.)
Ne pravim da je zdj x3 bolši terenec od tvojega(ker je tvoj pač čisti, ta pa le suv), vendar pa v telih pogojih med tvojim in tem terencem pomoje ne bi bilo opazne razlike(mogoče zaradi gum in višine avta), saj so tudi x3-ki kljub drugačnemu pogonu(ki dodaja moč kolesu ki ga potrebuje) vrtele vse gume hkrati.
Drugače pa lušna igračka tale tvoj terenc
Luks1 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:
Ja in 4motion imajo vsi pogon preko haldexa, razen pasata, ki ima torsen.
Ali je Passatov torsen 4x4 pogon isto kot Audijev quattro, razen pri A3, ki je 4motion?
mišek je napisal/-a:Skull23 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Skull23 je napisal/-a:nisi mi povedal nič novega, ševedno je pa stalni 4 kolesni pogon.
Ne, ni to stalni 4 kolesni pogon. To je stalni FWD - prednji pogon z vklopljivim zadnjim pogonom.
ne to je stalni 4 kolesni pogon, in zadnji pogon ni vklopljiv kot praviš ti. moč se samo prenaša od spredaj nazaj.
in torsen (quattro) imajo samo passati z vzdolžno montiranim motorjem.
Ja in kak pogon je zdaj to? Seveda je vklopljiv, če hočeš da pogon dela se more najprej nekaj zgodit, to je zdrs prednjih koles. In kaj je to potem za tebe stalni pogon kot ga poznamo pri quattru, kjer je že v osnovi navor razdeljen 50:50?
Samu tu potem pač avtomatsko poskrbi, da sklopka prenese navor na zadnji diferencial. Dokler pa ne zdrsne pa zadnjega pogona ni, oziroma če je kak majhen procent, ki pa ne more kaj poganjat. Zakaj pa misliš, da potem ti avti s haldex tiščijo nos iz ovinka? Zato, ker dokler res ne začne bolj drset, sklopka haldex nima povoda, da bi delala.
On je napisal/-a:V četrtek ko je v Ljubljani zapadel sneg sem opazil zanimiv prizor: Odzadaj pri železniški postaji oziroma nasproti mobitela, ko je tista cestica dol do podhoda na železniško se je en z BMW X5 dol zapelal po 10 cm snegu, sem vozil za njemu. Ko sem šel čez pol urce nazaj po tej cesti ga je AMZS vn vleku z Teranotom![]()
Je pa imel zimske gume na 16 col feltnah in niso bile preveč široke...
Tako da je nauk te zgodbe: Ni vse dobro za po snegu, kar ima 4X4
Skull23 je napisal/-a:joj, ni vklopljiv, veš kaj pomeni vklopljov?
4 motion dela stalno, ampak z zelo majhnim procentom, in ko zdrsne se samo prenese moč nazaj.
vklopljiv 4 kolesni pogon imajo nekateri kvazi terenci, ki imajo v nnotranjosti knofe za izbiro pogona spredaj, pogona zadaj, in na vse 4. to ni stalen 4 kolesni pogon.
Skull23 je napisal/-a:joj, ni vklopljiv, veš kaj pomeni vklopljov?
4 motion dela stalno, ampak z zelo majhnim procentom, in ko zdrsne se samo prenese moč nazaj.
vklopljiv 4 kolesni pogon imajo nekateri kvazi terenci, ki imajo v nnotranjosti knofe za izbiro pogona spredaj, pogona zadaj, in na vse 4. to ni stalen 4 kolesni pogon.
INFINITI je napisal/-a:V enemu od zadnjih autobild izvodov je bila zanimiva primerjava med 4X4 avtomobili in nijihovimi zmožnostmi
nebivedu je napisal/-a:Skull23 je napisal/-a:joj, ni vklopljiv, veš kaj pomeni vklopljov?
4 motion dela stalno, ampak z zelo majhnim procentom, in ko zdrsne se samo prenese moč nazaj.
vklopljiv 4 kolesni pogon imajo nekateri kvazi terenci, ki imajo v nnotranjosti knofe za izbiro pogona spredaj, pogona zadaj, in na vse 4. to ni stalen 4 kolesni pogon.
Dej si preberi kako deluje haldex sklopka, pa potem govori. Al pa poglej kangooja 4x4, pa povej če je to stalni 4x4 pogon, pa še par je takih.
Stalni štirikolesni pogon je, če ima prednjo in zadnjo os togo povezano ali pa povezano z diferencialom. Haldex sklopka to ni (diferencial), ker deluje na principu trenja. Ko se olje dovolj segreje, se toliko poveča trenje, da se pogon sklopi skupaj in takrat imaš potem štirikolesni pogon. Ampak šele od takrat naprej, kar pomeni da to ni stalni pogon, ampak priklopljiv.
Skull23 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Skull23 je napisal/-a:joj, ni vklopljiv, veš kaj pomeni vklopljov?
4 motion dela stalno, ampak z zelo majhnim procentom, in ko zdrsne se samo prenese moč nazaj.
vklopljiv 4 kolesni pogon imajo nekateri kvazi terenci, ki imajo v nnotranjosti knofe za izbiro pogona spredaj, pogona zadaj, in na vse 4. to ni stalen 4 kolesni pogon.
Dej si preberi kako deluje haldex sklopka, pa potem govori. Al pa poglej kangooja 4x4, pa povej če je to stalni 4x4 pogon, pa še par je takih.
Stalni štirikolesni pogon je, če ima prednjo in zadnjo os togo povezano ali pa povezano z diferencialom. Haldex sklopka to ni (diferencial), ker deluje na principu trenja. Ko se olje dovolj segreje, se toliko poveča trenje, da se pogon sklopi skupaj in takrat imaš potem štirikolesni pogon. Ampak šele od takrat naprej, kar pomeni da to ni stalni pogon, ampak priklopljiv.
dej si raje ti preberi malo več o tem, ker mi je kar nerodno učit enega takega 4x4 lisjaka kot si ti. 4motion je stalni 4 kolesni pogon ker stalno poganja vsa 4 kolesa, in se tega ne od odklipit. s kakšnim procentom pa poganja vsa 4 kolesa je pa druga debata.
The two shafts are connected via the wet multi-plate clutch pack, normally unloaded and thus transferring no torque between the shafts.
When both shafts are rotating at the same speed, there is no pumping action. When a speed difference occurs, the pumping starts immediately to generate oil flow. It is a piston pump, so there is a virtually instant reaction with no low-speed pumping loss.
The oil flows to a clutch piston, compressing the clutch pack and braking the speed difference between the axles. The oil returns to the reservoir via a controllable valve, which adjusts the oil pressure and the force on the clutch package.
Skull23 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Skull23 je napisal/-a:joj, ni vklopljiv, veš kaj pomeni vklopljov?
4 motion dela stalno, ampak z zelo majhnim procentom, in ko zdrsne se samo prenese moč nazaj.
vklopljiv 4 kolesni pogon imajo nekateri kvazi terenci, ki imajo v nnotranjosti knofe za izbiro pogona spredaj, pogona zadaj, in na vse 4. to ni stalen 4 kolesni pogon.
Dej si preberi kako deluje haldex sklopka, pa potem govori. Al pa poglej kangooja 4x4, pa povej če je to stalni 4x4 pogon, pa še par je takih.
Stalni štirikolesni pogon je, če ima prednjo in zadnjo os togo povezano ali pa povezano z diferencialom. Haldex sklopka to ni (diferencial), ker deluje na principu trenja. Ko se olje dovolj segreje, se toliko poveča trenje, da se pogon sklopi skupaj in takrat imaš potem štirikolesni pogon. Ampak šele od takrat naprej, kar pomeni da to ni stalni pogon, ampak priklopljiv.
dej si raje ti preberi malo več o tem, ker mi je kar nerodno učit enega takega 4x4 lisjaka kot si ti. 4motion je stalni 4 kolesni pogon ker stalno poganja vsa 4 kolesa, in se tega ne od odklipit. s kakšnim procentom pa poganja vsa 4 kolesa je pa druga debata.
Brake testing
Coupling is not activated until a preset engine speed is exceeded. This means that the coupling is not activated, even if the ignition is on.
Towing
Coupling is not activated until a preset engine speed is exceeded. The ignition can be on for lights etc. Towing at reduced speed with one axle lifted is not a problem.
Skull23 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Skull23 je napisal/-a:joj, ni vklopljiv, veš kaj pomeni vklopljov?
4 motion dela stalno, ampak z zelo majhnim procentom, in ko zdrsne se samo prenese moč nazaj.
vklopljiv 4 kolesni pogon imajo nekateri kvazi terenci, ki imajo v nnotranjosti knofe za izbiro pogona spredaj, pogona zadaj, in na vse 4. to ni stalen 4 kolesni pogon.
Dej si preberi kako deluje haldex sklopka, pa potem govori. Al pa poglej kangooja 4x4, pa povej če je to stalni 4x4 pogon, pa še par je takih.
Stalni štirikolesni pogon je, če ima prednjo in zadnjo os togo povezano ali pa povezano z diferencialom. Haldex sklopka to ni (diferencial), ker deluje na principu trenja. Ko se olje dovolj segreje, se toliko poveča trenje, da se pogon sklopi skupaj in takrat imaš potem štirikolesni pogon. Ampak šele od takrat naprej, kar pomeni da to ni stalni pogon, ampak priklopljiv.
dej si raje ti preberi malo več o tem, ker mi je kar nerodno učit enega takega 4x4 lisjaka kot si ti. 4motion je stalni 4 kolesni pogon ker stalno poganja vsa 4 kolesa, in se tega ne od odklipit. s kakšnim procentom pa poganja vsa 4 kolesa je pa druga debata.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost