Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Pe feb 06, 2009 12:50 pm

Zdaj ne vem, mogoče še nimam dovolj 4x4 izkušenj, ampak a ni za vraga stalni 4x4 to, da se vsa 4 kolesa v vsakem momentu vrtijo z enako hitrostjo in enakim navorom? 100% zaprti diferenciali in nikakršnih prenosov naprej nazaj? povezano z eno trdo štango brez diffa po domače povedano? Tole 4 motion ko pa moč prenaša po potrebi, to pa sem imel priložnost izkusit da je navaden peace of shit. Kaj mi pomaga, da se obračajo zadnja kolesa, ko sem že 3x na strehi?


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe feb 06, 2009 12:53 pm

graal je napisal/-a:Zdaj ne vem, mogoče še nimam dovolj 4x4 izkušenj, ampak a ni za vraga stalni 4x4 to, da se vsa 4 kolesa v vsakem momentu vrtijo z enako hitrostjo in enakim navorom? 100% zaprti diferenciali in nikakršnih prenosov naprej nazaj? povezano z eno trdo štango brez diffa po domače povedano? Tole 4 motion ko pa moč prenaša po potrebi, to pa sem imel priložnost izkusit da je navaden peace of shit. Kaj mi pomaga, da se obračajo zadnja kolesa, ko sem že 3x na strehi?


lp, Aleš.


brez difa ne bos delec prisel...
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Pe feb 06, 2009 12:59 pm

mišek je napisal/-a:
On je napisal/-a:V četrtek ko je v Ljubljani zapadel sneg sem opazil zanimiv prizor: Odzadaj pri železniški postaji oziroma nasproti mobitela, ko je tista cestica dol do podhoda na železniško se je en z BMW X5 dol zapelal po 10 cm snegu, sem vozil za njemu. Ko sem šel čez pol urce nazaj po tej cesti ga je AMZS vn vleku z Teranotom :con

Je pa imel zimske gume na 16 col feltnah in niso bile preveč široke...

Tako da je nauk te zgodbe: Ni vse dobro za po snegu, kar ima 4X4

:ne


In kak je to zgledalo? Je sploh kopalo ali mu sploh predn pogon ni grabil? Ali pa, če je mel gume čist fuč. To je pa res žalostno, da se taka gara ne more spravit iz 10 cm snega. :roll:

Ja res je zgledalo žalostno :cry: Šel je z nosom dol in ko je hotel vn ni šlo in sicer so vsa štiri kolesa vrtela vendar nakako tako kot bi se za vsak obrat malo usavila oz. bi nekako vse skup štekalo.

Gume je mel dobre (Goodyear ultra grip)

Tist tip je ga je pripel z vitlo in mu glih tolk pomagal da je vn prišel.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Pe feb 06, 2009 1:00 pm

graal je napisal/-a:Zdaj ne vem, mogoče še nimam dovolj 4x4 izkušenj, ampak a ni za vraga stalni 4x4 to, da se vsa 4 kolesa v vsakem momentu vrtijo z enako hitrostjo in enakim navorom? 100% zaprti diferenciali in nikakršnih prenosov naprej nazaj? povezano z eno trdo štango brez diffa po domače povedano? Tole 4 motion ko pa moč prenaša po potrebi, to pa sem imel priložnost izkusit da je navaden peace of shit. Kaj mi pomaga, da se obračajo zadnja kolesa, ko sem že 3x na strehi?


lp, Aleš.


Pelji gokart pa boš videl kaj pomeni z eno trdo štango povezana zadeva :).

Na vse 4 enak princip... huuh :P
 
MadIggy
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr feb 04, 2009 8:57 pm

Napisal/-a MadIggy Pe feb 06, 2009 1:01 pm

 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe feb 06, 2009 1:04 pm

1. generacija
The Haldex Coupling made its first appearance in the Audi TT and VW Golf with a en electronically controlled hydraulic-mechanical All-Wheel-Drive concept. This system attempts to engage the rear wheels when the front wheels start to slip.[1]
2. generacija
The second generation of Haldex coupling is an electronically controlled permanent 4x4 system with a Haldex differential calculating how much drive should be directed to the rear wheels. The Haldex system automatically distributes power between the front and rear wheels depending on slippage, but normally sends 95% of the power to the front wheels.
5% je torej na zadnjih kolesih

...
4. (zadnja) generacija:
XWD od Saaba: During a standing start the rear wheels are put to use, without the need for any slip to occur. Then under straight-line cruising conditions, to conserve fuel and driveline wear, the torque split to the rear wheels is reduced to a level between 5 and 10 percent.

Thanks to this technology, the Saab 9-3 Turbo-X, with only 280 BHP can run a slalom faster than many high performance sports cars, beating German and Japanese rivals, including the Porsche 911 Turbo.

@ graal, v bistvu si povedal da ti s fwd avtom pristaneš na strehi. lol





edit:
MadIggy je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=NyXQfMSj5xA

ta x5 ma čist neprimerne gume. Velka colaža pa široke gume še nikoli ni bla dobra kombinacija za v blato pa sneg. Če bi mel primerne gume, kot land rover, bi sigurno dlje prišel.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe feb 06, 2009 1:24 pm

On je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:
On je napisal/-a:V četrtek ko je v Ljubljani zapadel sneg sem opazil zanimiv prizor: Odzadaj pri železniški postaji oziroma nasproti mobitela, ko je tista cestica dol do podhoda na železniško se je en z BMW X5 dol zapelal po 10 cm snegu, sem vozil za njemu. Ko sem šel čez pol urce nazaj po tej cesti ga je AMZS vn vleku z Teranotom :con

Je pa imel zimske gume na 16 col feltnah in niso bile preveč široke...

Tako da je nauk te zgodbe: Ni vse dobro za po snegu, kar ima 4X4

:ne


In kak je to zgledalo? Je sploh kopalo ali mu sploh predn pogon ni grabil? Ali pa, če je mel gume čist fuč. To je pa res žalostno, da se taka gara ne more spravit iz 10 cm snega. :roll:

Ja res je zgledalo žalostno :cry: Šel je z nosom dol in ko je hotel vn ni šlo in sicer so vsa štiri kolesa vrtela vendar nakako tako kot bi se za vsak obrat malo usavila oz. bi nekako vse skup štekalo.

Gume je mel dobre (Goodyear ultra grip)

Tist tip je ga je pripel z vitlo in mu glih tolk pomagal da je vn prišel.


Ja pol pa zgleda da mu je to elektronika štekala, verejtno ni izklopil ASR. Drugače bi pa verjetno moral enakomerno sukat v prazno, če že gume niso prijele.
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Pe feb 06, 2009 4:31 pm

Žumi je napisal/-a:se zahvaljujem iz strani subarujev, da obstajajo ljudje ki varujejo v naše sposobnosti, ki pa se zgleda kažejo samo v realnosti in ne v nekih utopičnih reklamah, kot jih dela bmw/audi/vw in podobni proizvajalci. :):):)


če nebi pred že pred skoraj tridesetimi leti audi spravil štirikolesnega pogona v navadn osebni avto, vprašanje, če bi subaru sploh kdaj imel štirikolesni pogon v navadnem avtu in užival ugled kot eden izmed najbolših ustvarjalcev štirikolesnega pogona, bodi raje pametn kje drugje...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 06, 2009 5:13 pm

Ali pa Jensen pred več kot 40 leti!
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Pe feb 06, 2009 5:18 pm

sam audi je tisti, ki je "resnično začel" revolucijo
 
Uporabniški avatar
famus
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Če maj 19, 2005 12:32 pm

Napisal/-a famus Pe feb 06, 2009 6:09 pm

no danes se peljem proti domu, pa sem se takoj spomnil na to temo :) V glavnem ob cesti je stal x5 v kakih 10 cm snega in ni šlo naprej in ne nazaj. Vse štiri so se vrtele v prazno. Nisem mogo posnet ker sem vozo, amapk pač spomno sem se na to temo.

Aja pa jaz nima nič proti BMW-ju, oz. se mi ta znamka zelo dopade! ;)
 
marej
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Po dec 01, 2008 2:25 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a marej Pe feb 06, 2009 6:18 pm

lizard je napisal/-a:
graal je napisal/-a:Zdaj ne vem, mogoče še nimam dovolj 4x4 izkušenj, ampak a ni za vraga stalni 4x4 to, da se vsa 4 kolesa v vsakem momentu vrtijo z enako hitrostjo in enakim navorom? 100% zaprti diferenciali in nikakršnih prenosov naprej nazaj? povezano z eno trdo štango brez diffa po domače povedano? Tole 4 motion ko pa moč prenaša po potrebi, to pa sem imel priložnost izkusit da je navaden peace of shit. Kaj mi pomaga, da se obračajo zadnja kolesa, ko sem že 3x na strehi?


lp, Aleš.


Pelji gokart pa boš videl kaj pomeni z eno trdo štango povezana zadeva :).

Na vse 4 enak princip... huuh :P


Zanč sem sprobal Audija a8 quattro,ki je praktično isto kot 4 motion v 20 cm globokem snegu z 19 col feltnam in ni nč bilo problemov malo je zakopal ampak ga je ta 4 kolesni pogon kar naprej vlekel.Pa nepozabite to je obična luksuzna limuzine ne kaki off road avto.
Driving an Audi without quattro is like having sex using a condom..only half of pleasure:)
 
Uporabniški avatar
kovach
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr dec 21, 2005 8:53 pm
Kraj: Preserje

Napisal/-a kovach Pe feb 06, 2009 7:17 pm

kukr sm meu pa jst možnost sprobat quattro tanov a6 3.0 tdi po snegu mi pa ni ušeč quattro,zadn konc vrže pošrek...ma tle za moje pojme subaru velik bolš pogon-sm vozu vem kko se pele
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Pe feb 06, 2009 7:26 pm

lizard je napisal/-a:
graal je napisal/-a:Zdaj ne vem, mogoče še nimam dovolj 4x4 izkušenj, ampak a ni za vraga stalni 4x4 to, da se vsa 4 kolesa v vsakem momentu vrtijo z enako hitrostjo in enakim navorom? 100% zaprti diferenciali in nikakršnih prenosov naprej nazaj? povezano z eno trdo štango brez diffa po domače povedano? Tole 4 motion ko pa moč prenaša po potrebi, to pa sem imel priložnost izkusit da je navaden peace of shit. Kaj mi pomaga, da se obračajo zadnja kolesa, ko sem že 3x na strehi?


lp, Aleš.


Pelji gokart pa boš videl kaj pomeni z eno trdo štango povezana zadeva :).

Na vse 4 enak princip... huuh :P


že že..... ampak za teren je to idealno. zato se tut s ta pravimi terenci ne vozi po cesti z zaprtim diferencialom. In zame je ta terenski hard 4x4 edini pravi STALNI pogon.


kar se tiče 4-motiona je zame osebno katastrofalen. Quattro je že korak naprej ampak še vedno imam raje rwd z zaporo diferenciala, ker mi je osebno enostavno bolj všeč.

Wizz, a tebi se zdi fwd avto umetnina na streho prevrnit? potem-takem sem zagotovo umetnik - večkratni :D


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Pe feb 06, 2009 7:38 pm

Fotr moj je imel par let nazaj lado nivo doma, pa je blo treba vse pomožne zadeve izklopt, da je sploh hotla kj zakopat po snegu. Po zasneženi cesti v hrib (v kraljevc kdor ga pozna :D ve da je oreng hrib) Sam špera pa gas. BP. Problem je bil edino potem v dolino :P . Je pa še bol letel kot v hrib. pa čist po svoje.
GQ
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So feb 07, 2009 1:17 am

snikerson je napisal/-a:
Žumi je napisal/-a:se zahvaljujem iz strani subarujev, da obstajajo ljudje ki varujejo v naše sposobnosti, ki pa se zgleda kažejo samo v realnosti in ne v nekih utopičnih reklamah, kot jih dela bmw/audi/vw in podobni proizvajalci. :):):)


če nebi pred že pred skoraj tridesetimi leti audi spravil štirikolesnega pogona v navadn osebni avto, vprašanje, če bi subaru sploh kdaj imel štirikolesni pogon v navadnem avtu in užival ugled kot eden izmed najbolših ustvarjalcev štirikolesnega pogona, bodi raje pametn kje drugje...


Hehehe, al pa če je subaru leta 1970 imel v serijski proizvodnji 4WD avto, ki ni imel nič z audijem, pa če že 60 let delajo skor enakega land roverja (defender, nekoč serija) ki ima 4 kolesni pogon. Ni bil audi prvi, je pa vsekakor bil njihov quattro odličen.


wizz, dej mi tole razloži, prosim (verjamem, da imaš prav, ampak me vseeno zanima, ker je bilo polno debat in povsod so trdili da haldex nič ne prenaša na zadnji par, dokler prvi par ne zdrsne. Poleg tega berem na mnogih forumih in na haldexovi strani o tem, kako nima navora na zadnji par koles).
Brake testing

Coupling is not activated until a preset engine speed is exceeded. This means that the coupling is not activated, even if the ignition is on.


Ker zdej mi pa ni jasno. Na haldeksovi strani trdijo, da ni nobenega navora na zadnji par koles, ti imaš pa citirano, da ima od 5 do 10% stalnega prenosa na zadnji par koles.

Če je to res, potem se opravičujem skull-u23.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson So feb 07, 2009 3:01 am

nebivedu, js govorim za normalni osebni avto, ne pa za terence...
vem tut, da audi ni bil prvi, sam za moje pojme, je največ naredo za prepoznavnost 4kolesnega pogona v navadnih avtomobilih
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 So feb 07, 2009 8:56 am

W|zz je napisal/-a:1. generacija
The Haldex Coupling made its first appearance in the Audi TT and VW Golf with a en electronically controlled hydraulic-mechanical All-Wheel-Drive concept. This system attempts to engage the rear wheels when the front wheels start to slip.[1]


kaj je pa synchro bil, narejen že v pamtiveku?
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk So feb 07, 2009 9:05 am

snikerson je napisal/-a:nebivedu, js govorim za normalni osebni avto, ne pa za terence...
vem tut, da audi ni bil prvi, sam za moje pojme, je največ naredo za prepoznavnost 4kolesnega pogona v navadnih avtomobilih

Brez zamere, ampak dirkalniki zame niso nič bolj navadni avtomobili kot terenci.
Me zanima, kdaj in za kakšno ceno si lahko kupil prvega serijskega quattro AUDI-ja v salonu.
Drži pa, da so njihovi inženirji naredili uporaben pogon, s katerim je lahko tudi 50-kilska ženska vzvratno parkirala v boks in ob tem sama obračala volan.
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 So feb 07, 2009 9:34 am

famus je napisal/-a:no danes se peljem proti domu, pa sem se takoj spomnil na to temo :) V glavnem ob cesti je stal x5 v kakih 10 cm snega in ni šlo naprej in ne nazaj. Vse štiri so se vrtele v prazno. Nisem mogo posnet ker sem vozo, amapk pač spomno sem se na to temo.

Aja pa jaz nima nič proti BMW-ju, oz. se mi ta znamka zelo dopade! ;)


Za lepoto je pač treba včasih malo potrpeti :vrum

lp
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost