blind3k je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Jaz se tudi sprašujem zakaj ti SUVi ne pridejo daleč. Dosti filmčkov prikazuje, ko kar sredi klanca obstojijo pa sploh koles ne obrne, to mi je najbolj nerazumlivo. Kak za hudiča v nekem pesku avtu z preko 200KM nito ne obrne para koles, ki drugače ni stalno gnan. Torej je nekaj pošteno narobe s to super elektroniko in temi raznoraznimi sklopkami, ki bi naj skrbele za pogon na vseh kolesih.
koles ne obrača zaradi elektronike, katera hoče preprečiti vrtenje gum v prazno.
Če bi ti latniki meli malo kaj v glavi, bi to elektroniko enostavno izklopili pa bi se naprej peljali...
Drugače je X5 med SUV zmagal v primerjalnem testu SUVjev.
Sicer pa so to križanke med terencem in limuzino, zato ne more noben pričakovat, da bo to letelo kot kak terenec po snegu ipd.
Sicer pa ti logika pove, da po friškem snegu, ki je skoraj kot led z letnimi pnevmatikami in 285 široko gumo ne mora biti dobra kombinacija...
drugače v onem videu lepo razložijo zakaj vsak pride do svoje max. točke
ta forum res postaja vedno in vedno bol smešen, ko berem te poste, katere kažejo da nekateri res 1s ne premislijo kaj sploh napišejo
Če bi bila ta elektronika kaj vrednabi to mogla vsa kolesa lepo vlečt.
Ne pa to ko vidiš na teh filmih, da vsako kolo nekaj zasebe brca.
Tako kot npr. ta CX7, nima veze, če s prevelikim gasom speljuje. Pač zaradi tega ne bo speljal, ampak v trenutku ko spusti sklopko bi mogla potegnit vsa kolesa, če tako hvalijo te elektronske sisteme pa raznorazne elektronske špere. To pa vidiš najprej eno kolo zakoplje, čez nekaj časa se komaj spovni, da še začne na drugi osi nekaj brcat, na drugi strani pa kolesa stojijo. To je primer čist navadnega diferenciala. Oni se pa hvalijo kako v talkem primeru začne zavora zavirat kolo ki brca v prazno. Zavira ja, na papirju v praksi pa tega ne pokaže. Če je pogon dober more sukat vsa kolesa ali pa vsaj na vsaki osi po enega, če že nima nobenih zapor diferencialov.
Potem lahko rečeš, da pogon dela samo ni oprijema med gumo in podlago. Če pa niti obrne ne pa tako brez veze.
To če ga postaviš z enim parom koles na led, pod drugim je pa lahko suh asfalt pa vprašanje kako dolgo bi kaj brusil tisti led predem bi kaj na drugem koncu zagrablo.
Ti pogoni so vsi skupaj malo čudni.
Ta quattro tako hvalijo.
Se enkrat točno spovnim. Je bilo sredi poletja in stoji en audi starejši model A6 quattro pred eni kmečkim turizmum. Je bil postavljen s prednjim delom navzdol na asfaltu, pod zadnjim desnim kolesom pa je bilo malo peska. In deda se spravi v avto in začne rikverc v hrib speljevat. Je speljeval s čisto malim gasom in mu je tako za ene pol obrata spodrsnalo zadnje desno kolo, potem se je premaknil, ko pa je spet ustavil in ponovno speljal mu je za vsako enako naredil. Pač ko je zagrablo kolo na goli asfalt potem je speljal. Men se jo to fejst čudno zdelo, neki quattro, ki pravijo, da ima stalni pogon 50:50, ki je še po vrh vsega samozaporni in brez kaih elktronskih sklopk in tega sranja. Samo, če bi imel v trenutku speljevanja spredaj in zadaj isti navor ne bi smelo zadaj nič kopat. To je pa zgledalo, kot da bi imel samo zadnji pogon.
Mi ni čist jasno kako je lahko tam zakopal, če bi sprednja kolesa samo malo pomagala nima kaj kopat. In potem je tako, da ena os ne potegne ker nima oprijema, druga os bi pa morala to preprečit, pa ne dobi zadosti navora. Klinc pa tak pogon.
Najbolši pogon imajo tisti tapravi terenci, ko mehansko zablokira in tisto potem vleče. Ni varijante, da bi kar sredi peska ali pa snega kolesa obstala. Pač, če ne prime suči jih pa. Pri teh SUV-ih je pa problem, da sploh obrne ne ali pa kar tako nekaj brez veze vsake toliko časa tu pa tam malo zasukne, da se še bolj vkoplje.