m_z je napisal/-a:Sam se tudi večkrat nasmejim manevrom voznikov nekaterih LUX terencev...največ hecov je ob vožnji na ali iz smučanja kje v tujini...Večkrat gremo čez švicarski prelaz Ofenpass - lani je zapadlo čez noč 30cm, zjutraj pa nesplužena pot domov. X5 je priletel kot strela z jasnega po ravnini (nerazumna hitrost za razmere) do nas in seveda mimo...a ni vrag, nekaj km naprej proti vrhu smo zajemali sapo ob njegovem poplesavanju po robu. Seveda je moral požreti ponos in "ubogo" Kio (Sorento) spustit mimo, kot veliko ostalih, tudi le-spredaj-ali-zadaj gnanin avtomobilov. A sedel je ponosno na krom 21" bling-bling.
marko55 je napisal/-a:dnovak24 je napisal/-a:ti dragi luksozni terenci s orng širokimi gumami so "mestni španatorji", snega se pa bojijo.
Aja?
http://de.youtube.com/watch?v=I7Mc7B9Gj ... re=channel
Heh, gotovo je razlog v gumah
lisko je napisal/-a:Uribobo je napisal/-a:Sm se pelu z Cherokee-jem k je mel BFGoodrich All Terrain gume gor. Po snegu prideš kamr češ. Drgač mamo na Pathfnderju Nokian gor pa gre tud BP.
Ne hvali preveč "mojga" amerikanca:D Lih prej sem se za hec šel peljat prek nive....vklopljen 4x4LO pogon in ketne na zadnjih kolesih.....prišel lih 5 metrov in se vkopal.....ne naprej ne nazaj pa je ravnina.....je pa res da je še okol 25-30cm južnega težkega snega spodaj pa mehko blato![]()
Po suhem snegu mu pa tud pol metra ni blo problem
mišek je napisal/-a:Da bi pa mel 4x4 za divjanje po gladkem asfaltu je pa bedarija.
Skull23 je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Da bi pa mel 4x4 za divjanje po gladkem asfaltu je pa bedarija.
čista bedarija je to kar si napisal. če se nisi še vozu ne govori, ker ne veš.
je pa 4motion stalni 4 kolesni pogon. zgleda da ne veš niti kaj pomeni stalni pogon. to namreč pomeni da se ga ne da izklopit na samo sprednji alpa samo zadnji pogon. ima pa v normalnih pogojih 98% moči na prednjem paru in 2% na zadnjem, sam razmisli zakaj je tako.
napisal si tudi da ima torson (si hotel napisat torsen?) diff stalen navor na vseh kolesih kar tudi niti slučajno ni res.
nebivedu je napisal/-a:Je razlog v gumah, ker za po snegu je vsa poanta lamele in velik razmak med štoflci, da se gume sproti čistijo. Pri tem filmčku je pa še dodaten razlog - tole je sih sneg (pršič) in po pršiču gre moj avto v meter snega bfrez problemov. Po takem snegu se brez problemov vozim z letnimi gumami in dodano oznako M+S zato da se ugodi zakonom (nimajo namreč nobene lamele). Pa moj avto ni vreden več kot vse 4 feltne in gume za tega BMW-ja.
nebivedu je napisal/-a:Skull23 je napisal/-a:nisi mi povedal nič novega, ševedno je pa stalni 4 kolesni pogon.
Ne, ni to stalni 4 kolesni pogon. To je stalni FWD - prednji pogon z vklopljivim zadnjim pogonom.
sašo5 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Skull23 je napisal/-a:nisi mi povedal nič novega, ševedno je pa stalni 4 kolesni pogon.
Ne, ni to stalni 4 kolesni pogon. To je stalni FWD - prednji pogon z vklopljivim zadnjim pogonom.
saj je napisal, da je samo 2% v optimalnih "žene" zadnje kotače...
P.S sicer pa tega je na forumu kot "solate" ter večnih debat že od 2003 dalje....evo en post(citat) kopiran in mislim, da je kr zadel....
Volkswagnov koncern uporablja tri principe štirikolesnega pogona.
Prvi je synchro, mislim da je tudi najstarejši in dela samo naprej. Deluje na principu 0-100% ali 100-0%. Pri normalni vožnji pa deluje na 50-50%.
Drugi je sistem preko haldex sklopke, ki poganja pri normalni vožnji samo prednja kolesa, ko pa ta zdrsnejo lahko razdeli na 5-95%.
Tretji sistem je preko diferenciala Torsen ki pri normalni vožnji deluje 50-50%, ko pa kolesa zdrsnejo se lahko spremeni na 25-75% ali obratno.
Opozorilo: pri hitri vožnji bodite pozorni še posebej če uporablate štirikolesni pogon s haldex principom saj se hitro zgodi da neveste katera kolesa so gnana...
nebivedu je napisal/-a:Skull23 je napisal/-a:nisi mi povedal nič novega, ševedno je pa stalni 4 kolesni pogon.
Ne, ni to stalni 4 kolesni pogon. To je stalni FWD - prednji pogon z vklopljivim zadnjim pogonom.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost