domi je napisal/-a: sem govoril z možakarjem čez 70 let, ki kupil R modusa ravno zaradi malo višjega sedenja. ja vem da modus ni SUV ampak samo za info. Prej je pa vozil mazdo 2-prvi model. Se mi je potožil da je lažje vstopal in izstopal iz mazde, kjer je sedež nižje, kot pa sedaj ko mora malo ˝plezati˝
pskoda je napisal/-a:SUV-i so čista blesarija in jih 3/4 sploh ne potrebuje potem pa še vidiš kakšnega z ultra majhnim presekom gum ki so totalno neuporabni oz avto ni za nikamor ne za po AC ne za makedam.
Saj a ni to normalno, a niso CUV v bistvu narejeni na osnovi avtov C segmenta, torej je jasno da ne more biti enakega udobja kot pri večjih D-segmentašev. Dodatno na udobnost verjetno negativno vplivajo predimenzionirana kolesa...- slabše udobje, predvsem požiranje lukenj in neravnin, ki ni na nivoju malce večjih avtov iz npr. D segmenta
Saj a ni to normalno, a niso CUV v bistvu narejeni na osnovi avtov C segmenta, torej je jasno da ne more biti enakega udobja kot pri večjih D-segmentašev. Dodatno na udobnost verjetno negativno vplivajo predimenzionirana kolesa...- slabše udobje, predvsem požiranje lukenj in neravnin, ki ni na nivoju malce večjih avtov iz npr. D segmenta
Jerch_ je napisal/-a:Ne bi rekel, da imaš 4x4 in max 16" itd.. ne pa da že razred tiguan, ix35 itd v boljših opremah silijo 18".
sonic je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:Sicer tu ne gre samo za tovrstne avte, namreč v vseh segmentih je zadnje čase manija s kolesi velike colaže, s tem pa tudi nizkih presekov in širokih gum. Sedaj že na povprečne avte v rangu cliota tlačijo 16", če ne celo 17" kolesa, kar je totalna neumnost.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov