MBtouran je napisal/-a:Sam sem ravno pred nakupom SUV-a. Zakaj sem se odlocil za ta tip vozila? Ustreza mi visoko in udobno sedenje, vsec mi je vecja odaljenost od tal, se posebej ko gremo na izlet kam v naravo in stari mami v hribe. Prednosti 4x4 ne rabim nastevati. Vem da so tudi drugi avti z 4x4 pogonom a niso dovolj oddaljeni od tal niti za kaki vecji robnik. Za druzino pa je tudi dovoln prostora.
Nikoli ne divjam ali vozim na limitu da bi potreboval sporten avto.
Moj favorit nova Toyota RAV4
MBtouran je napisal/-a:Vsak bo hvalil tisto kar mu ustreza in seveda na veliko grajal ostale stvari. Kar je meni udobno in vredu ni nujno tudi drugemu tako da ne trobit nonstop kako in kaj ne more biti udobno ipd.
Locher je napisal/-a:MBtouran je napisal/-a:Vsak bo hvalil tisto kar mu ustreza in seveda na veliko grajal ostale stvari. Kar je meni udobno in vredu ni nujno tudi drugemu tako da ne trobit nonstop kako in kaj ne more biti udobno ipd.
Kupi, kar si se namenil. Kaj pravzaprav želiš od forumašev?
thunderbolt je napisal/-a:Ker se kupuje nov hatchback, sem sel za hec preizkusiti tudi novega qashqaija. Vse fajn, tudi poraba ni bila visoka, ampak zobje pa na vsaki luknji zasklepetajo. Pa naj bi bil novi qashqai eden bolj udobnih SUV. Suv-e se je tako crtalo predvsem zaradi (ne)udobja pri voznji.
MBtouran je napisal/-a:Locher je napisal/-a:MBtouran je napisal/-a:Vsak bo hvalil tisto kar mu ustreza in seveda na veliko grajal ostale stvari. Kar je meni udobno in vredu ni nujno tudi drugemu tako da ne trobit nonstop kako in kaj ne more biti udobno ipd.
Kupi, kar si se namenil. Kaj pravzaprav želiš od forumašev?
Zagotovo nebom tebe vprasal kaj naj kupim. Ocitno se en talent pa se ni pocitnic
lovec1990 je napisal/-a:moj odgovor je kupi kar zeliš in ne se ozirat na ljudi ki ti govorijo, da so SUVi brezveze, ker ti samo zavidajo in nič drugega in poglejmo nekaj točk ki se jih pri SUV-ih hitro izpostavi:
1.) Poraba in vzdrževanje: Tu se strinjam ima večjo porabo in dražje vzdrževanje ampak kupec se tega verjetno zaveda.
2.) Nepreglednost: Avtobusi,tovornjaki in kombiji so tudi nepregledni ampak ob njih se ne spotika tok kot ob SUV-e, ker iščejo napake in negativne stvari in se potlej zapičijo v nekaj, kar jih dejansko naj nebi motilo.
3.) Varnost: SUV-i so varni v primeru trka z avtomobilom so pa malo manj varni, ko so samo oni udeleženci nesreče(izlet iz ceste). Se pa strinjam, da se nekateri vozniki SUV-ov obnašajo na cesti skrajno neprimerno in mislijo da so neuničljivi z njihovimi tanki(SUV), 4X4 ali pa AWD še podkrepita ta občutek in zato so bolj nevarni za druge udeležence v prometu.
4.) Onesnaževanje: Novi SUV-i so verjetno bolj okolju prijazni kot pa 5let+ stari avtomobili.
nejc1 je napisal/-a:Tu pri zadnjem imam v mislih predvsem Land Rover (ki ima zelo dobre terenske zmogljivosti) in ne nekih j**c, ki imajo 4x4 pogon, da pač lahko rečeš, da ga imaš. Drugače si ne lastim SUV-a, si ga pa želim enkrat v prihodnosti...
Locher je napisal/-a:SUV - avto za ostarele baby boomarje, ki hočejo pokazati svoj status in obenem udobno lezti v in iz avtomobila. Nekoč Golf I GTI, danes BMW X5.
nebivedu je napisal/-a:lovec1990 je napisal/-a:moj odgovor je kupi kar zeliš in ne se ozirat na ljudi ki ti govorijo, da so SUVi brezveze, ker ti samo zavidajo in nič drugega in poglejmo nekaj točk ki se jih pri SUV-ih hitro izpostavi:
1.) Poraba in vzdrževanje: Tu se strinjam ima večjo porabo in dražje vzdrževanje ampak kupec se tega verjetno zaveda.
2.) Nepreglednost: Avtobusi,tovornjaki in kombiji so tudi nepregledni ampak ob njih se ne spotika tok kot ob SUV-e, ker iščejo napake in negativne stvari in se potlej zapičijo v nekaj, kar jih dejansko naj nebi motilo.
3.) Varnost: SUV-i so varni v primeru trka z avtomobilom so pa malo manj varni, ko so samo oni udeleženci nesreče(izlet iz ceste). Se pa strinjam, da se nekateri vozniki SUV-ov obnašajo na cesti skrajno neprimerno in mislijo da so neuničljivi z njihovimi tanki(SUV), 4X4 ali pa AWD še podkrepita ta občutek in zato so bolj nevarni za druge udeležence v prometu.
4.) Onesnaževanje: Novi SUV-i so verjetno bolj okolju prijazni kot pa 5let+ stari avtomobili.
Poraba? Moderni SUVi porabijo nekje toliko kot po ceni približno enaki avtomobili z enako prostornino, mogoče pol litra več, ampak tega se kupec zaveda in je pripravljen plačat zaradi drugih plusov.
Neudobnost SUV-ov? Ja, če imaš 18 col gume in presek 40 ali 45. Za na tak avto daj presek 80 ali pa mogoče celo 100, pa boš videl kako so udobni. Poleg amortizerjev še guma blaži in požira jame za šalo, brez da bi te rukalo.
Nepreglednost? Kolikokrat si se pa ti vozil v suvih? Obstaja mnogo več osebnih avtomobilov, ki so mnogo manj pregledni kot večina suvov. Sicer res da danes delajo suve z zelo majhno zadnjo šipo, ampak včasih so imeli ogromne zadnje šipe ravno zaradi preglednosti nazaj.
Varnost? Če se boš zaletel v kamion, te bo pobralo v vsakem osebnem avtu. Če pa boš s suvom nabasal osebni avto, imaš veliko več možnosti, da boš preživel. Glede izleta iz ceste - zato pa imaš 4x4 pogon, da imaš večjo stabilnost, višjo oddaljenost od tal, da če se že odpelješ s ceste, se pa še nazaj pripelješ.
onesnaževanje? povprečen 2.0 dizelski agregat je danes tako v suvu kot v osebnem avtu. Zakaj bi enaka mašina v terencu bolj onesnaževala okolje?
Vzdrževanje? Zaradi predimenzioniranega podvozja, ki naj bi bilo namenjeno tudi vožnji po kakem makadamu, mogoče celo po kakem brezpotju, je na podvozju suvov veliko manj vzdrževanja kot na osebnih avtomobilih. Ostale zadeve so pa enake kot v osebnem avtomobilu, torej je cena približno enaka.nejc1 je napisal/-a:Tu pri zadnjem imam v mislih predvsem Land Rover (ki ima zelo dobre terenske zmogljivosti) in ne nekih j**c, ki imajo 4x4 pogon, da pač lahko rečeš, da ga imaš. Drugače si ne lastim SUV-a, si ga pa želim enkrat v prihodnosti...
Ti se pa še nisi vozil z land roverjem? Pretežek, neokreten, pokvarljiv,... Probaj ga na kaki gozdni poti obrnit, ko vidiš, da si se narobe pripeljal in da nimaš alternative, samo še nazaj greš lahko. To je potovalno vozilo za na ekspedicije po slabših cestah ali daljše izlete, nikakor pa ne nekaj, s čimer boš lezel po terenu. Za po terenu so majhni terenčki, ki zaradi majhne medosne razdalje lezejo vsepovsod, povsod jih tudi lahko obrneš.
abbe je napisal/-a:ti mas tut ocitno mal cudn dan dons an?
-kaj zdaj primerjas preglednost pri novih avtih z starimi suv-i,ki sploh niso bili suvi ampak terenci.
tanovi suv-i so bolj nepregledni kot osebni avti,žezarad tega ker sediš višje in ne vidš na tla....
abbe je napisal/-a:-a zakaj naj bi suv z istim motorjem bolj onesnaževal okolje kot osebni avto?
mogoče zato ker ma večjo porabo (sam si napisal da ma večjo porabo in sem prepričan da za več kot 1 liter)
vzamite za primer audija a6 ali a8 z 3.0 tdi in pa q7 z enakim motorjem.
q7 porabi v mestu vsaj 2 litra več.
abbe je napisal/-a:-suvi na navadnem vzmetenju so manj udobni kot limuzine.predvsem zaradi teže in visokega težišča je ze jerch lepo razložu.
so pa suv-i na zračnem vzmetenju res udobni(napram suvom brez).....vsaj tisti s katerimi sem se jaz peljal
abbe je napisal/-a:tut če na osebni avto daš gume s presekom 100 bo bolj udoben kot suv.
abbe je napisal/-a:-vzdrževanje suvou je neprimerno dražje kot vzdrževanje limuzine z enakim motorjem.
prvič so gume velik dražje,zarad teže majo pravilopma večje zavore kar je posledično tut dražje,
tut podvozje je prirejeno teži in so deli dražji.
abbe je napisal/-a:kar me pa najbolj moti v tvojem postu je pa da enačis suve z terenci.
terneci imajo predimenzionirano podvozje,zaradi izpostavljenosti brezpotjem,suvi ga sigurno nimajo...
ddean1 je napisal/-a:Pred isto dilemo sem bil jaz davnega leta 2006. Ker sem imel službeni Berlingo mi je bilo blazno všeč višje sedenje in posledično preglednost. Ker živim ''v hribih'' - beri do doma imam cca 300 m klanec ki pozimi nikoli ni kopen je logično padla odločitev za takrat novo RAV4. Za vtom sem bil in sem še vedno zelo zadovoljen, vendar je veliko kompromisov. Predvsem na račun udobja, porabe, stroškov. Tudi 4 kolesni pogon pride kdaj prav.
No ja v iskanju terenca in udobja sem si potem omislil X5 E70 (Rav ostaja vseeno v floti), kljub vsem pritiklinam ki pašejo na tak terenec (ortopedski sedeži, zračno podvozje itd) vožnja še vedno ni bila udobna. Zadeva se je izboljšala ki sem menjal 19'' RFT za navadne 18'' ampak ...... še vedno to ni bilo to.
Navsezadnje vse skupaj zamenjal za Audi A6 Quattro C7. Zanimivo da Rav 4 še vedno ostaja v floti, ne vem zakaj, ima pač nek čar ki ga ponuja samo SUV/terenec. Pa to niso terenske zmogljivosti. Če sem iskren vidi off road 2-3 letno ko se podam na kak poligon ali ko po Pagu razsikujem dostop do kakšnih neobljudenih plaž.
Če ti je všeč tak avto ga kupi, ne išči pa udobja, terenskih zmogljivosti itd.
~toMmy~ je napisal/-a:Sicer nisem nek ljubitelj SUV-ov, ampak nekaj prednosti pa vseeno imajo pre "navadnimi" avtomobili, eni malo pretiravat...
Recimo zakaj mi je bil všeč Tiguan, ki sem ga vozil:
-4motion je odlično reagiral in bi večkrat prišel prav v snegu ali pa na travi
-podvozje se je super spopadalo s hudimi jamami (kjer je na prvem Qashqaiu zabijalo amortizerje), kar pride žal prav tudi na navadnih cestah
-odmik od tal, da ti ni treba kot po jajcih na določenih mestih (v našem kraju so vsaj tri takšni primeri kjer lahko drsaš z odbijačem), da pozimi ne "plužiš", da greš po kolovozu brez skrbi, ...
-visoko sedenje brez škatlaste (enoprostorci)
--praktičen/visok/škatlast prtljažnik z veliko odprtino
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost