Pozdrav
Ja, Jeep v Renegadu (in novem Cheerokeju) ponuja dva tipa 4x4 pogona - prvi je klasični 4x4 za mehke terence, kjer zadaj začne brcat ob zdrsu prednjih koles, v trailhavk verziji pa oba ponujata reduktor (oz Renegade izredno kratko prvo prestavo), Cheeroke tudi zaporo diferenciala zadaj, kar pomeni, da je to resen 4x4 pogon. Ali je zapora zadaj na voljo tudi pri Renegadeu ne vem, če pa je, pa vse pohvale Jeepu, da v tak tip vozila vgradijo tudi take bonbončke oz. ponudijo možnost izbire tipa 4x4 pogona. Mislim, da trenutno serijsko reduktor in zaporo diferenciala zadaj v ''mehke'' terence vrajuje samo Subaru (Forester), ne vem pa, če jo (zaporo) še dobiš tudi pri Outbacku - v prejšnji generaciji je bila del zimskega paketa (poleg gretja sedežev
)
Menjalnik (9-stop) je produkt nemškega ZF.
Me zanima, če bo tako pestrost pogona ponudil tudi Fiat v 500x (ker je tehnično brat Renegadea)
edit: na tem forumu pravi uporabnik SubVet, da je razlika v Trailhavk verziji med Cherookejem in Renegadeom v zapori dif. zadaj....torej sklepam, da ga slednji nima:
http://www.jeeprenegadeforum.com/forum/ ... ing-2.html
nekaj info je še tu: http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_four- ... Drive_Lock