J.McLane je napisal/-a:Kaj je mene najbolj motilo na pickupu:
- Na asfaltu si obsojen samo na zadnji pogon, kar v mokrem pomeni da speljuješ po polžje da ti ne zakoplje, ko imaš prazen keson. (Mitsubishi, Fiat sta izjemi ki imata možnost stalenga štirikolesnega)
- Udobje je slabo. Tudi če imaš keson poln, je zadnja prema in listnato vzmetenje pač to od udobja. Če želiš kolikor toliko udobja moraš kupit Ranger Raptorja, ali dati ene 4k€ v vzmetenje, pa še to ne bo to.
- Protikorozijska zaščita podvozja pri vseh je zelo slaba, vrtno ograjo imam bolje zaščiteno kot je to. Če gledaš 10 let stare ali ga imaš v planu imeti dlje je preventiva nekaj kar splača, je pa strošek.
Glede enako obrabljenih gum, to ne drži v primeru priklopljivega 4x4, ki sploh nima sredinskega diferenciala. Tak avto je na asfaltu itak lahko samo RWD in ga ne bo motilo kako hitro se suče sprednja ali zadnja os.
Glede udobja je tko.. če bi bil od prej navajen na enoprostorce in udobje avtov ala bmw, bi bil problem. Mam to "srečo" da bi se mi tud v pickupu udobje v primerjavi s trenutno karjolo krepko povečalo.

Ja, priznam pa da bi bil večinoma časa keson prazen, več kot tristo, štirsto kil verjetno ne bi nikol naložil not.
J.McLane je napisal/-a:Bodite malo previdni in preverite preden pišete na pamet, pri pickupu velikost motorja ne vpliva na noben strošek, razen na porabo gorivo seveda. Pickup je tovorno vozilo in kot tako letno dajatev plačuje glede na največjo maso vozila, to je dobrih 100€ na leto, pa če je not 5.0 V8 motor.
Obvezno zavarovanje se plačuje glede na nosilnost, pri 1t nosilnosti je zavarovanje malo dražje kot pa če je manj kot 1t, spet moč v kW tu nič ne šteje glede stroškov. Jaz sem za kasko plačeval manj kot 500€ letno.
RedBaron je napisal/-a:Uuuu ja, mas prav... ce je pickup registrian kot tovorno vozilo, se gleda nosilnost in ne prostornina...
Pa se vedno gleda pickup kot tovorno vozilo, tudi če ga uporabljaš kot osebni avto?
boštjan_01 je napisal/-a:Vzdrževanje motorja 2,5D je isto, če imaš pickup ali limuzino, ali karavana.
Od motorja naprej se začnejo razlike: menjalnik, reduktor, diferencial, vzmeti, amortizer, zavore, felne, gume, ... To so deli ki jih ne rabiš pogosto menjavat (razen gum in olja), samo ko jih menjaš, te začne glava bolet. Cene so 3x dražje kot recimo karavan z enakim motorjem. Poraba je avtu primerna, vozne izkušnje že imaš.
Tudi sam sem bil pred leti zelo zainteresiran in me je minilo vse skupaj. Še en minus ima, z B kategorijo ne moreš vleči prikolice (niti prazne).
lp
Tenkju veri mač, ampak nimam namena da mi avto postane luknja za žrtje dnarja. Od avta nekak pričakujem da ga mam deset let brez večjih posegov in anomalij (razen rednih servisov in ostalih rednih stroškov, ala gume, ipd.)
Hvala za vse feedbacke. Po napisanem tudi mene počas mineva oz. bo treba razmislt o kakšni drugi, cenovno bolj vzdržni opciji.
