Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...
 
Johny20
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne jun 15, 2003 6:43 pm
Kraj: Ljubljana

suzuki vitar in zapora diferenciala!!!

Napisal/-a Johny20 Ne apr 04, 2004 4:16 pm

Zanima me
e omenjeni avto starejai letnik(95) ima zaporo deferenciala, mialeno je da se vse atiri gume vrtijo ko obstanes? A mi lahko kdo odgovori, k me res zanima?


lp
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Re: suzuki vitar in zapora diferenciala!!!

Napisal/-a maky Ne apr 04, 2004 4:43 pm

Johny20 je napisal/-a:Zanima me
e omenjeni avto starejai letnik(95) ima zaporo deferenciala, mialeno je da se vse atiri gume vrtijo ko obstanes? A mi lahko kdo odgovori, k me res zanima?


lp

misliš reduktor? če se ne motim ga ima...
SlikaSlika
 
Johny20
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne jun 15, 2003 6:43 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Johny20 Ne apr 04, 2004 10:59 pm

reduktor ze ima, samo zaporu, da ko obstanes nekje da se ti vrtijo vsa stiri kolesa???
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Po apr 05, 2004 9:44 am

To ti bo vedel nebivedu povedat, ker je z eno nogo bolj v teh terencih.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR To apr 06, 2004 12:59 am

Mislim da vitare nimajo serijsko. Malo kateri terenci jo imajo serijsko... Samuraj naj bi jo določen letnik imel serijski vgrajeno recimo. Je pa stvar kočljiva saj z 100% blokado naj nebi vozu po cestah z trdo podlago ker se lahko kej odlomi (polosovina, diferencial). Dosti jih vgrajuje neko blakoda ki ni 100% in deluje na principu avtomatske blokade. Sepravi dela kadar jo potrebuješ in še tisto ne 100%. Najboljše naj bi bla 100% bloakda ki se jo da izklopit...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To apr 06, 2004 10:24 am

Tko kot je Slayer napisal - imaš reduktor nimaš pa zapore diferenciala.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
cagiva
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Ne dec 07, 2003 10:18 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a cagiva Če maj 20, 2004 6:37 pm

Za Vitaro se da v Italiji kupit blokado diferenciala,samo če hočeš,da je to res učinkovito jo rabiš spredaj in zadaj,da imaš potem 100% blokado.
Samo,če se ne voziš veliko po terenu se to ne splača,je dovolj le reduktor :)
Vkljapljaš pa jo ročno ali na gumb oz. ročico ( odvisno od proizvajalca)
Born to be free
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 21, 2004 7:47 am

cagiva je napisal/-a:Za Vitaro se da v Italiji kupit blokado diferenciala,samo če hočeš,da je to res učinkovito jo rabiš spredaj in zadaj,da imaš potem 100% blokado.
Samo,če se ne voziš veliko po terenu se to ne splača,je dovolj le reduktor :)
Vkljapljaš pa jo ročno ali na gumb oz. ročico ( odvisno od proizvajalca)


Za vozit po terenu ni dovolj samo reduktor. ČE spraviš eno prednje in eno zadnje kolo v zrak ti pri takem avtu potem tudi reduktor ne pomaga, ker se ti dve kolesi vrtita v prazno in avto obstoji. Zapora je zato, da ti obe kolesi na eni osi vrti, tut če je eno v zraku.
Old subarus never die, they just get faster!
 
antonio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Pe maj 21, 2004 8:20 am

Napisal/-a antonio Pe maj 21, 2004 9:04 am

mel smo vitaro l.95 in je imela zaporo diferenciala (tako kot jo imajo vse vitare) ampak samo kadar si imel vključen 4x4 pogon. imela je pa ( nevem točno več) med 25-30% zaporo. Sam za predstavo teh 25-30% je že tok velik da na suhem asfaltu praktično nisi mogu več normalno avta ubrnt, občutek si mel da se avto dobesedno lomi pod tabo.
BTW: 100% zapora pri seriskih avtih ne more bit (razen če daš to sam dogradit).
100% zapora pomen da gre avto lah samo naravnost, ampak res samo naravnost![/u]
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 21, 2004 9:44 am

Jst mam na subaruju tut "kao" zaporo diferencialov, ko vklopim reduktor. Na pesku ko grem rikverc pa zavijam mi je muka, ker mi kr poka vse v avtu, kt da se lomi, na asfaltu tega sploh še nisem in ne bom probal.

Po terenu sem pa že nasedu z eno prednjo in eno zadnjo gumo v zraku - nč druzga ni pomagal, kot še en avto zraven pa povlečt.
Old subarus never die, they just get faster!
 
andrejp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: To feb 03, 2004 9:33 pm

Napisal/-a andrejp Pe maj 21, 2004 12:03 pm

BTW: 100% zapora pri seriskih avtih ne more bit (razen če daš to sam dogradit).
100% zapora pomen da gre avto lah samo naravnost, ampak res samo naravnost!




Atonio ni res kar si napisal!! serijski avto ima 100% blokado, ki jo vklapljaš ročno. Primer; puch, novi Wrangler Rubicon, MB-G,..
 
Uporabniški avatar
gusti_4u
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Ne dec 07, 2003 10:49 am

Napisal/-a gusti_4u Ne jun 05, 2005 8:24 pm

Oj
Jaz sem imel vitaro 91'
ko sem padel z eno gumo v luknjo in preden nisem vključil reduktorja ni bilo varjante da pridem ven, pol pa ko šus, brz problemov!
Tak da mislim da je to čist dost za nepretirano vožnjo po terenu!! :D
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To nov 15, 2005 12:30 am

kolikor vem imaš ti 3 deferenciale... (pri 4x4 pogonu)
-prednji - med sprednjo levo in desno
-zadnji - med zadnjo levo in desno
-in pa sredinski - med prednjim in zadnjim.
kolikor vem ima lada niva popolno zaporo vseh 3h
lp
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR To nov 15, 2005 1:46 pm

Nejko87 je napisal/-a:kolikor vem imaš ti 3 deferenciale... (pri 4x4 pogonu)
-prednji - med sprednjo levo in desno
-zadnji - med zadnjo levo in desno
-in pa sredinski - med prednjim in zadnjim.
kolikor vem ima lada niva popolno zaporo vseh 3h
lp


Ne. Lada ma zaporo samo sredinskega. Zaporo vseh treh diferencialov ima zelo malo terencev. Nekaj primerov: nekateri puchi, nekatere compagnole... Malo jih je glavno. Več jih ima zaporo zadnjega diferenciala: nekateri(!!) samuraji, naketeri pajeroti,.. Po večini pa imajo vsi pravi terenci zaporo sredinskega diferenciala. Z 100% zaporo prednejga ali zadnjega diferenciala se ni za igrat (hitro kaj zlomiš če si nevešč uporabnik) zato jo tudi poseduje malo terencev. Je pa na hudem terenu več kot dobrodošla. Vendar samo na hudem. Običen teren lahko zvoziš z blokado sredinskega diferenciala. :twisted:
 
kordy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe dec 02, 2005 9:27 am

Napisal/-a kordy Sr jan 04, 2006 9:27 pm

lejte js sm jo glih dans kupo pa nima zapore diferenciala sm probav z eno kolo v breg pa ni kaj samo tadruga se je vrtela tko da...? na alsfaltu je pa res tako kot ga bi hotelo zlomit ko na mestu obracam(samo ko mam 4×4 vklopljeno). reduktor pa nima veze s tem! kejko bo pa kaj to žlampalo? drgace je pa 93 letnik ma pa 80 hp.
 
cnxero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To dec 27, 2005 10:20 pm

Napisal/-a cnxero Pe jan 06, 2006 6:17 pm

kot je ze blo receno imajo nekateri terenci tako da ko vklopis reduktor ti vklopi se spero (sredinsko ponavadi) ki pa nima veze s tem katero kolo se v prazno vrti in katero ne.. ampak samo razdeli moc v razmerju 50:50 med prvi in zadnji kolesni par in tisto kolo ki je v zraku se bo vseeno vrtelo v prazno

moj samurai tako ali tako nima sredinskega diffa tako da je moc vedno 50:50.. potem pa imam se zaporo zadnjega diffa s katero (ce jo nespametno uporabljas) naredis veliko vec skode kot koristi

samo nekaj mi ni jasno pri novejsih terencih in pac SUV-ih
Glede na to da se spreminja razdelitev navora na prva in zadnja kolesa.. kako potem je tudi razlika v obrabi gum.. in ko enkrat vklopis zaporo sredinskega diffa pride do razlik v vrtenju koles? a ni tako? in potem ti avto vlece narazen ali pa tisi skupaj
 
Uporabniški avatar
primozbeuc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po okt 27, 2008 2:07 pm

Napisal/-a primozbeuc To apr 07, 2009 4:51 pm

bok

mene pa zanima, kako deluje to pri mojem avtu. imam pajerota 3.2 did, letnik 2003. ima zaporo srednjega in zadnjega difereciala in reduktor.
priznam pa, da ne vem točno kako in kdaj kaj uporabit.
najlepša hvala za odgovor
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR To apr 07, 2009 9:53 pm

Reduktor = običajen 4x4 pogon, kot kadar vozis normalni po cesti, le da so prenosi reducirani in tako namenjeni počasnješi vožnji po kakršnem koli terenu

srednja blokada = razdeli navor 50:50 na prednjo in zadnjo premo. Na asfaltu se ti bo zdelo kot da trže avto, zglobi bofo pokali, zavijanje bo oteženo, ker sta prednja in zadnja prema prisiljeni delati isto pot. Rabi samo za spolzke terene! Sneg, blato, moker asfalt ni priporočljiv, čeprav kar precej ljudi vozi z sredinsko blokado tudi po takem terenu (predvsem pozimi ko lahko pirčakuješ tudi kakšno ledeno zaplato). Tam kjer guma ne drsi v stiku z podlago se blokade izogibaj.

zadnja blokada = samo za težke spolzke terene, v skrajni sili ko tudi srednja blokada ne pripelje do želenega učinka, na kakšnem asfaltu pri zavijanju hitro uničiš diff ali polosovino.

Malček laično, ampak upam da dovolj praktično razloženo :)
 
Uporabniški avatar
primozbeuc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po okt 27, 2008 2:07 pm

Napisal/-a primozbeuc Sr apr 08, 2009 6:10 am

odlično. hvala.

se mi je zdelo, da je nekaj takega, zdaj sem pa siguren, kdaj kaj uporabit.
sicer gre skoraj vsepovsod brez tega. je pa toliko, ker nisem bil siguren ali lahko krožiš za zaporami ali ne. to je pol samo za ravno ven iz blata ali pa fejst v bregu...
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Sr apr 08, 2009 11:19 pm

primozbeuc je napisal/-a:odlično. hvala.

se mi je zdelo, da je nekaj takega, zdaj sem pa siguren, kdaj kaj uporabit.
sicer gre skoraj vsepovsod brez tega. je pa toliko, ker nisem bil siguren ali lahko krožiš za zaporami ali ne. to je pol samo za ravno ven iz blata ali pa fejst v bregu...


Na spolzkem terenu (blato) lahko rabiš blokade in brez strahu zavijaš!!
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost