No mi smo pa mel 3 komade.
Prvi je biu 4.0, drugi 5.2 in na koncu še 5.9 limited!
Pri dveh je odletu menjalnik, pri zadnjem je nonstop zadnji diferencial šteku, klima spustila, ojačevalc crknu, štarter, benz pumpa... Pri drugem je menjalnik tolk zaribu da so mogl novga gor dat. Kvaliteta in vzdržljivost avta je podpovprečna.
Poraba V8 motorjev je bla 20l in čez, 4.0 pa se je vozu s 17l/100km. 5.9 je pa biu prava zverina oprema ni da ni, terenske zmogljivosti so spoštovanja vredne...motor, ah motor - brez besed
2.5 TD je italijansko-ameriški izdelek (VM motori)! Tak motor najdeš v alfah, fiatih in enih opel fronterah...prednost avta s tem motorjem je ročni menjalnik, ker je avtomatik očitno slaba točka ostalih modelov!
Servis je obupen (CJI ljubljana). Mislm nimajo razčiščenih osnovnih pojmov...kolegu so zatrjeval da voyager 2.5 TD nima naftnega filtra in ga niso nikol zamenjal. Mislm živa katastrofa!
TJUNING PA TO...