Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...
 
rikli
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po mar 29, 2004 4:33 pm
Kraj: Bled

Jeep Grand Cheeroke 2,5 tdi ali 4,0

Napisal/-a rikli To nov 30, 2004 11:41 am

Kakšne so kej izkušnje s temi avtmobili do letnika 1998
Kakšne so kej porabe, se to splača kupiti, so deli in servisi dragi (v tem razredu seveda)?
Najlepša hvala za odgovore...
lp
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina To nov 30, 2004 11:52 am

Hja, drago je drago... Mi smo meli 2,5 bencinarja, letnik 1994. 5 let je šel b.p, ampak res samo olje in bencin.. Ko se je pokvaril, smo ga pa prodal, ker bi nas koštalo nazaj v vozno stanje ga spravit pol miljona in več... Deli so astronomsko dragi. Razen seveda če se ne znajdeš in kupuješ rabljene, samo jih je malo. Za primer, ena polos je na pooblaščenem servisu 160k brez davka... In brez montaže seveda... naš je kuril minimum 12l/100km, če je bila klima vžgana, dizel najbrž kak litrček manj, 4.0 seveda ziher več. Če te pa kaj podrobno zanima pa vpraš...

LP Mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To nov 30, 2004 1:19 pm

Pozanimaj se na [url]http:\\www.nivaoffroadteam.com/forum[/url] forumu. Janez Marolt, on ima servis pa štima dele za te terence. Pri njem dobiš vse za cherokeeja.
Nick na tistem forumu je marolt4X4.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
vision
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po jan 10, 2005 7:35 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a vision Po jan 10, 2005 2:47 pm

Živjo!

Sem lastnik Grand Cherokee 5.2 Ltd. letnik 1996. avto imam že kar pet let in z njim nisem imel večjih stroškov, servisiram ga v Avstriji, pri podjetju Austrocar.
Zakaj sem začel z servisom, ker je le ta za te vrste avtomobile, ki so sicer zelo robustne izdelave kljub temu pomembni za njihovo brezhibno delovanje kot Off-roader. Izbira 2.5d sicer ni tako slaba, vendar je avto zaradi svoje lastne teže precej podmotoriziran. Izbira 4.0 je v tem primeru boljša, v vozilu imaš šestvaljni motor, ki v primerjavi z mojo porabo goriva povrečno 16litrov/100km porabi cca. 4l manj, odvisno od stila vožnje. Velik strošek predtavlja tudi registracija.
Cena rabljenega vozila je daleč manj kot milijon SIT, in to v dobrem stanju.
Vozilo je vsekakor varno in zanesljivo, vsekakor si goliat v primeru nezgode, hkrati pa ti nudi ves luksuz v paketu..American way of life..
Opozoril bi te le na ceno rezernih delov, ki so relativno lahko dostopni, kar tiče normalne obrabe, cena postane nesprejemnljiva pri večjih nezgodah, kjer se uničijo vitalni deli vozila, kot npr: Sprednja ali zadnja prema, kardan, okvir za vrata, itd..

Premisli in se odloči...

lp.d.
So far, so good, so what? Definitely not a diesel
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To jan 11, 2005 12:57 am

No mi smo pa mel 3 komade.
Prvi je biu 4.0, drugi 5.2 in na koncu še 5.9 limited!

Pri dveh je odletu menjalnik, pri zadnjem je nonstop zadnji diferencial šteku, klima spustila, ojačevalc crknu, štarter, benz pumpa... Pri drugem je menjalnik tolk zaribu da so mogl novga gor dat. Kvaliteta in vzdržljivost avta je podpovprečna.
Poraba V8 motorjev je bla 20l in čez, 4.0 pa se je vozu s 17l/100km. 5.9 je pa biu prava zverina oprema ni da ni, terenske zmogljivosti so spoštovanja vredne...motor, ah motor - brez besed :D :D

2.5 TD je italijansko-ameriški izdelek (VM motori)! Tak motor najdeš v alfah, fiatih in enih opel fronterah...prednost avta s tem motorjem je ročni menjalnik, ker je avtomatik očitno slaba točka ostalih modelov!

Servis je obupen (CJI ljubljana). Mislm nimajo razčiščenih osnovnih pojmov...kolegu so zatrjeval da voyager 2.5 TD nima naftnega filtra in ga niso nikol zamenjal. Mislm živa katastrofa!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
vision
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po jan 10, 2005 7:35 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a vision To jan 11, 2005 7:28 am

Z servisom v Sloveniji je pravi križ, pri CTI sem svoj menjalnik videl razstavljenega na dveh mizah, ker so trdili, da so očitno šle lamele!!. Ko sem ga odpeljal v Avstriijo na servis so zamenjali le rele v vrednosti 20EUR.. Najboljše je to, za neodpravljeno napako in razstavljanje vozila na prafaktorje brez potebe, so mi hoteli še zaračunati 70.000SIt.
V diagnosticiranju okvare ali problema nikoli niso bili dobri.
kar je bila skrajnost, testne vožnje so bile kar po 200km.Hvala bogu da sem si našel odlično podjetje v Celovcu Austrocar, s katerimi sem zelo zadovoljen, cene storitev so več kot ugodne, poleg tega se tam počutiš kot stranka.

Lp.D.
Zadnjič spremenil vision, dne Če jan 13, 2005 6:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
So far, so good, so what? Definitely not a diesel
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina To jan 11, 2005 8:52 am

Hja, sevisi so res katastrofa, mi smo našega peljali najprej k pooblaščenemu v Krško... Snel je pokrov ventilov, se nekaj časa čohal po glavi, nato pa priznal, da motor prvič vidi... Nasednjič smo šli v lj, kjer je rekel, da mora za diagnozo snet motor ven in ga dat na testno mizo... 60k, tudi če je vse v redu... Smo rekli hvala lepa, ga vozili 5 let, menjali samo olje in filtre, no po petih letih je pa marsikaj odpovedalo pa je šel od hiše, pa je bilo isto tako dobro...

LP Mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov