Templar je napisal/-a:Onega prvega double cab pick up verzijo sem gledal v aprila v Celju na avtosalonu pa morem rečt da sem bil šokiran nad končnim izdelkom: spoji, zvari, prilagajanje delov, kvaliteta delov... ADIJO PAMET!!!
Kako nek uvoznik ki da kaj nase ponudi za tako ceno tak zanič robo!
Če bi bil kak milijon cenejši bi po moje bil uporaben kot služben avto za kake gradbince ker ga ni škoda da vržeš na keson 3 lopate iz 5m višine, posuješ s cementom ali pa prevažaš razbite ploščice. Notranjost nič boljša in ti ni škoda če vse kar si prej vrgel v keson, če ne gre drugače prevažaš tudi na armaturki...
Samo še enkrat NE ZA TAKO CENO!!! Za isti denar dobiš že Mazdo B ali pa kakega malo rabljenega L200 ali F150
testdriver je napisal/-a:a kao da je mazda šta bolja? pogledaj novi GWM i novi mazdu? ok mazda je bar 5000 eura skuplja,garancija ima...s time da ovaj model koji je bio predstavljen je baziran još iz 2001..ali za rad i posao je ok...zato imaš ovaj novi model wingle,mislim kompanija ima i iso 9001...a stroji koji proizvode taj model DEER..još nose gore toyotine oznake..isntrument tabla je iz njemačke..a naš tesni model ima 70000 km i bome ide,i nemamo problema s njim,vozimo ga i na plin i puno jeftinije je nego li bilo koji diesel..koristimo u građevinske svrhe
testdriver je napisal/-a:jasno ovo su samo mišljenja...nadam se da je možda netko o vas vozio ove aute,safe se meni više sviđa jer više volim te robusnije terence nego ove šminekre (kao hover),šta se tiče motora to sam napisao...zbog zakona potrošnje goriva svi voze na mitsubshi 4g64 motoru,možda jeste zastarjele malo tehnologije ali prvo...lakše za održavanje! pogotovo kod off road vožnje,a ne kad ti voda zajebe pola elektronike i onda platiš 3000 evra za servis (primjer mercedes ml),za jedan običan čip/senzor
netko je gore napisao da DEER nema homologaciju? da..zato za italiju ide nova pošiljka od 200 vozila DEER..i 500 hovera!
ne znam baš za cijenu ovo...dakle hover osnovi model 4x4 sa servom,klimom,abs,radio cd,ch changer,crna stakla,spojler,alu felge,maglenke itd itd itd..košta oko 23000 eura,ajde nađi mi auto tog ranga i s tom opremom-nemoguće! (kia soretno,rexton,santa fe,crv za nema ispod 28000 eura )...nemožeš hovera uspoređivat sa tucsonom,sportageom i tim ostalim malim terencima od 4,20...ko da poređuješ passat i fiat stilo!
ne znam,http://www.gwm.com.cn/eng/html/company/manufact.asp
evo vam link o prozvodnji,pa ovo nema ni renault u novom mestu,prvo ovo je pet puta veće...kapaciteti su oko 400000 vozila,koliko nema pola VW tvornica,vidite da su i svi strojevi njemački,američki,japanski itd...istina auti još nisu toliko napredni u nekim pogledima,ali opet tu ostaje i cijena,za 5000 eura jeftinije...recite šta god ali 5000 eura!!! i za europsko tržište je planiran ovaj model wingle...ali evo počeo je i deer,mislim deer je toyota hilux ista,maltene ista,sve je isto...to vam može potvrditi svaki toyotin tehničar..u što sam se i osobno uvjerio na zagreb auto showu kad sam bio,istiina da još oni nisu nikav imiđ,prestiž itd...ali zar je kia statusni auto? hyundai??? dajte molim vas...zna se šta su statusni auti (bmw,mercedes,audi)
bila je i usporedba modela kie sorento i hovera...modeli prvi kie od 2006 još imaju doboše i krute osovine..i voze se ko da voziš radni stroj,hover bar ima 4 diska što imaju i tek sad novi modeli sorenta,a i u vožnji je po meni 3 puta komforniji nego soretno,ili hyundai...ja sam vozio,ovo je moj dojam
a za sebe ču osobno naručiti jedan safe..i uvest ću ga pojedinačno...a taj model sam vozio i u kini kad sam radio tamo na jednom projektu,pa sam se tako i zainteresirao za ova vozila,auto je mene oduševio...i bio sam zadovoljan njima,pre svega sposobnostima po tim kineskim pustinjama i off road terenima
kad smo kod off roada...GWM ima i svoj off road team..koji je jedan on najjačih u kini
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov