sorento je napisal/-a:Samo nekaj, vsi govorite da se Kii Sorentu vklopi 4 kolesni pogon samo kadar pogonska kolesa zdrsnejo. Kia Sorento ima REDUKTOR, ki ga večina ostalih SUV-jev nima. Stalni pogon je na zadnji par koles, v primeru zdrsa pogonskih koles se del navora po potrebi v trenutku prenese na sprednji par, preko viskozne sklopke. Za težje terene ima vklopljiv reduktor, pri katerem je porazdeljen navor med prednjo in zadnjo osjo 50:50. Ima žal le sredinsko zaporo diferenciala. Navor se po potrebi prenaša še med desno in levo stranjo na kolo z boljšim oprijemom No to je na kratko vse o pogonu tega robustnega SUVja, ki je mimogrede res vzdržljiv in kvaliteten avto ( ga imamo doma )
Kia Sportage pa ima sistem 4 kolesnega pogona TOD (torque on demand), pri katerem se navor prenaša elektronsko na kolesa z več oprijema in je zato manj primeren za teren.
mike4WD je napisal/-a:Ja, lahko da sta dve verzije pogona :P . Ko sem bral test kie sorento in kie sportage sm zasledil naslednje : kia sorento 2.5 CRDI EX comfort 140 KM, robat motor (kot terrano ), len pri pospeševanju , prevelika poraba za tako izvršen motor (11 litrov na 100km), nenatančno gibljiva prestavna ročica, 4X4 pogon s sredinjskim diferencialom, z visko sklopko, ki deli navor (po potrebi) na zadnja in prednja kolesa, +reduktor. Ima ABS, EBD, BTCS - za stabilnost a ta naj ne bi deloval prav dobro.
kia sportage, ki naj b imela s hyundaijevim tucsonom skupno šasijo in motor in tudi mere , 4x4 pogon s sredinskim diferencialom in visko sklopko, sistem TORQUE ON DEMAND (to je sistem ki zaznava razliko v hitrosti vrtenja koles in je krmiljen z elektroniko), ki pa se vklopi šele ko prednji kolesi izgubita oprijem in se moč porazdeli 50:50. +vklop zapore sredinjskega diferenciala do hitrosti 30km/h. Ima dva motorja V6 2.7 bencinar , V4 2.0 bencinar 140 KM in diesel 2.0 CRDi 113 KM. Vsi podatki so točni, tako kot piše v reviji avto moto .
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov