Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...
 
Uporabniški avatar
mike4WD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr apr 18, 2007 6:58 pm
Kraj: Somewhere in mountains

terrano vs kia

Napisal/-a mike4WD Če apr 19, 2007 5:21 pm

Sm nov član foruma. Brau sm temo o terranotu in kii sorento. Glede terranota se ne strinjam o vsem. Res je da ma kia bolj opremljeno notranjost pa še kšno drugo stvar tut. Sam taprau dedc je pa zame še zmerej terrano. Prvič slišm da se trese menjalnik med vožnjo oziroma nasploh. Prebrau sm 4 teste o terranotu in nikjer nism zapazu da se trese menjalnik, da pa motor močno zamaje kabino pri vžiganju in ugašanju je pa normalno, s tem se dokazuje robustnost terenca oziroma motorja pa ne vem zakaj bi bla to ena slaba lastnost. Glede 4x4 pogona piše v testu za novo kio sportage da se zadnja kolesa pričnejo vrteti ko sprednja spodrsneta kar je že prepozn, piše pa tut da je pogon primern za redko obiskovanje terena.Jaz še zmerej prisegam na mehanski vklop (ne pa to kar ma kia, visko sklopko k uravnava navor, k si u dreku ti ne pomaga več nobena elektronka če se ti 4WD uklop k so kolesa že potoplena). glede zmogljivosti na terenu je terrano dobu točko več od kie. naš je že uleku z dreka tamalga tovornaka k je imu predno os že da ne rečem kje, na kasonu pa še 2 tone. To je naredu terrano 2.7 TDI. Prva reduktor, zadej se je vklopila špera ( terrano je spelvov u breg) pa je biu tamau MAN zunej.Pr hiš mamo že 7 let terranota. prvi je biu letnik1995. 2.4, zej pa 2.7 TDI letnik 2000. Sigurn se obnese, ker ga ma že kr dost folka (civilna zaščita, gorska reševalna, tut polcija, gasilci...).
to je moje mnenje.


LP
mike
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če apr 19, 2007 5:38 pm

Kakor vzameš. Zame je terrano bolj soft terenc, zarad podvozja. Ga pa tudi hitro prevrneš (je previsok in preozek) na terenu.

Kia je pa kia - korejc, ki je sicer boljši od večine suvov, ampak nikoli ne bo terenec.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3789
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če apr 19, 2007 6:40 pm

Terrano se zatrese zaradi dolzinsko namescenega motorja. Motor pa je robat kar ni enako robustno :) Je res precej razlike v voznji med terranotom in avtom..... volan je pocasen, motor robat, pa zelo len.. med voznjo pa se ti lahko zgodi da ko daš v drugo prestavo in spustis sklopko ti zadaj blokira :?

Sorento je bolj udoben. V ovinkih se precej nagiba.. p arocica menjalnika ma dolg hod.. kar lep suv
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
mike4WD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr apr 18, 2007 6:58 pm
Kraj: Somewhere in mountains

Napisal/-a mike4WD Če apr 19, 2007 6:53 pm

ja je bl lene sorte motor ( fotr velikrat kolne k speluje u breg :D ) sam morš pa pucat intercooler zunej in znotrej. se kr dost pozna na moči. fotr ga ja spucov prvič po prevoženih 120.000 pa se je kr dost poznal. je dost laži spelvov u breg, brez reduktorja sevede.
kako to mislite da ti blokira ko daš v drugo in spustiš kuplngo? a to zaradi kompresije pa prenosov, da mrbit motor kuj ne dobi zaleta al kaj?
je pa res da na snežni podlagi mau podrične k prešoltaš.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3789
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če apr 19, 2007 7:08 pm

Ja, zaradi kompresije blokira. Ce imas samo zadnji pogon vklopljen seveda. Samo do tega pride samo ce .... mal hitreje spustis sklopko, pa da imaš dovolj velko hitrost. Jaz sem ga le malo vozil, ce ga ti mas doma pa nisi opazil tega "problema", bi jaz rekel da problem ne obstaja :) Moras pac upostevat da to ni avto na prednji pogon
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Če apr 19, 2007 8:14 pm

Samo nekaj, vsi govorite da se Kii Sorentu vklopi 4 kolesni pogon samo kadar pogonska kolesa zdrsnejo. Kia Sorento ima REDUKTOR, ki ga večina ostalih SUV-jev nima. Stalni pogon je na zadnji par koles, v primeru zdrsa pogonskih koles se del navora po potrebi v trenutku prenese na sprednji par, preko viskozne sklopke. Za težje terene ima vklopljiv reduktor, pri katerem je porazdeljen navor med prednjo in zadnjo osjo 50:50. Ima žal le sredinsko zaporo diferenciala. Navor se po potrebi prenaša še med desno in levo stranjo na kolo z boljšim oprijemom :!: No to je na kratko vse o pogonu tega robustnega SUVja, ki je mimogrede res vzdržljiv in kvaliteten avto ( ga imamo doma ;) )
Kia Sportage pa ima sistem 4 kolesnega pogona TOD (torque on demand), pri katerem se navor prenaša elektronsko na kolesa z več oprijema in je zato manj primeren za teren.
 
Uporabniški avatar
partty
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr sep 06, 2006 7:40 am

Napisal/-a partty So apr 21, 2007 4:17 pm

:D Tudi pri meni na 206ki HDi ga fanj strese, ko ga užgeš ali ugasneš, pa dvomim, da je zaradi robustnosti :lol: .
 
Evan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po nov 21, 2005 2:19 pm

Napisal/-a Evan Po apr 23, 2007 9:07 am

sorento je napisal/-a:Samo nekaj, vsi govorite da se Kii Sorentu vklopi 4 kolesni pogon samo kadar pogonska kolesa zdrsnejo. Kia Sorento ima REDUKTOR, ki ga večina ostalih SUV-jev nima. Stalni pogon je na zadnji par koles, v primeru zdrsa pogonskih koles se del navora po potrebi v trenutku prenese na sprednji par, preko viskozne sklopke. Za težje terene ima vklopljiv reduktor, pri katerem je porazdeljen navor med prednjo in zadnjo osjo 50:50. Ima žal le sredinsko zaporo diferenciala. Navor se po potrebi prenaša še med desno in levo stranjo na kolo z boljšim oprijemom :!: No to je na kratko vse o pogonu tega robustnega SUVja, ki je mimogrede res vzdržljiv in kvaliteten avto ( ga imamo doma ;) )
Kia Sportage pa ima sistem 4 kolesnega pogona TOD (torque on demand), pri katerem se navor prenaša elektronsko na kolesa z več oprijema in je zato manj primeren za teren.


Naj takoj povem da Sorenta nimam, vendar, ko sem kupoval SUVa sem se na veliko pozanimal tudi o Sorentu, pa bi morda dodal naslednje:

Torej Sorento ima po mojim informacijah dve vrste pogona (odvisno katero verzijo kupiš, ne vem če je to še možno pri faceliftani verziji, ampak vseeno):

1. PRIKLJUČLJIVI 4x4 (gumb 2H, 4H, LOW) pomeni:

Avto ima v osnovi pogon na zadnji kolesni par. Ko pretaknemo na 4H povežemo prednjo in zadnjo os, tako da po mojem mnenju tako varianto pogona ni glih fajn uporabljat na terenih z ful trenja (recmo asfalt). Sicer sem videl v brošuri da lahko to naredimo do hitrosti 80 km/h, samo pomoje je bil tukaj mišljen kak sneg ali pa vsaj makadam. Po mojem mnenju ima avto v tej poziciji gumba ze prenos 50:50, ob pretiku na LOW ima pa samo še vključen reduktor. Kolikor sem gledal Sorente ta verzija definitvno ima zadnji LSD diferencial.

1. TOD (torque on demand); gumb AUTO in LOW

Na AUTO se pač moment z pomočjo elektronike prenaša na gnan kolesni par. Možen je tudi vklop reduktorja in mislim da tudi ta varianta ima zadnji LSD dif.

Poudarjam da imam informacije samo iz neta in od prodajalcev avta. Namreč, sam se nikoli nisem vozil z znjim ali se "ulegel pod avto, da bi videl", zato se lahko tudi motim.
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Po apr 23, 2007 9:38 am

za terranota nevem, ampak meni se pri patrolu (l01 3.0 d) zatrese kabina pri vklopu in tudi menjalnik se kr trese med vožnjo ja :)
 
Uporabniški avatar
mike4WD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr apr 18, 2007 6:58 pm
Kraj: Somewhere in mountains

Napisal/-a mike4WD Po apr 23, 2007 5:10 pm

Ja, lahko da sta dve verzije pogona :P . Ko sem bral test kie sorento in kie sportage sm zasledil naslednje 8) : kia sorento 2.5 CRDI EX comfort 140 KM, robat motor (kot terrano :twisted: ), len pri pospeševanju :x , prevelika poraba za tako izvršen motor (11 litrov na 100km), nenatančno gibljiva prestavna ročica, 4X4 pogon s sredinjskim diferencialom, z visko sklopko, ki deli navor (po potrebi) na zadnja in prednja kolesa, +reduktor. Ima ABS, EBD, BTCS - za stabilnost a ta naj ne bi deloval prav dobro.
kia sportage, ki naj b imela s hyundaijevim tucsonom skupno šasijo in motor in tudi mere :o , 4x4 pogon s sredinskim diferencialom in visko sklopko, sistem TORQUE ON DEMAND (to je sistem ki zaznava razliko v hitrosti vrtenja koles in je krmiljen z elektroniko), ki pa se vklopi šele ko prednji kolesi izgubita oprijem in se moč porazdeli 50:50. +vklop zapore sredinjskega diferenciala do hitrosti 30km/h. Ima dva motorja V6 2.7 bencinar :shock: , V4 2.0 bencinar 140 KM in diesel 2.0 CRDi 113 KM. Vsi podatki so točni, tako kot piše v reviji avto moto :pivo .
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po apr 23, 2007 5:53 pm

mike4WD je napisal/-a:Ja, lahko da sta dve verzije pogona :P . Ko sem bral test kie sorento in kie sportage sm zasledil naslednje 8) : kia sorento 2.5 CRDI EX comfort 140 KM, robat motor (kot terrano :twisted: ), len pri pospeševanju :x , prevelika poraba za tako izvršen motor (11 litrov na 100km), nenatančno gibljiva prestavna ročica, 4X4 pogon s sredinjskim diferencialom, z visko sklopko, ki deli navor (po potrebi) na zadnja in prednja kolesa, +reduktor. Ima ABS, EBD, BTCS - za stabilnost a ta naj ne bi deloval prav dobro.
kia sportage, ki naj b imela s hyundaijevim tucsonom skupno šasijo in motor in tudi mere :o , 4x4 pogon s sredinskim diferencialom in visko sklopko, sistem TORQUE ON DEMAND (to je sistem ki zaznava razliko v hitrosti vrtenja koles in je krmiljen z elektroniko), ki pa se vklopi šele ko prednji kolesi izgubita oprijem in se moč porazdeli 50:50. +vklop zapore sredinjskega diferenciala do hitrosti 30km/h. Ima dva motorja V6 2.7 bencinar :shock: , V4 2.0 bencinar 140 KM in diesel 2.0 CRDi 113 KM. Vsi podatki so točni, tako kot piše v reviji avto moto :pivo .


Novi crdi motor v sportageu ima 140( 136) konjev 8)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Po apr 23, 2007 6:04 pm

Ja Sorento ima res dve verziji pogona. Tisti z manj opreme (govorim za stari model za novega je verjetno enako) imajo možnost izbire med 2H 4H in LOW, tisti z več opreme pa imajo na izbiro AVTO (z viskozno sklopko) in LOW, kar pomeni da je vklopljen reduktor.
Tole je pa direktno iz tehničnih podatkov novega modela:
Štirikolesni z reduktorjem: na zadnji kolesi s samodejnim preklopom na prednji (ATT –
Active Torque transfer; Full-time 4WD) / vklopljivi z rocnim vklopom (EST – Electric schift
transfer; Part time 4WD).Diferencijal z delno zaporo.
Ja glede motorja 2.5 CRDi 140KM (stari) je res da je malo len v nizkih vrtljajih, vendar potem postane bolj poskočen in prožen. Glede porabe je pa tako, pri našem se že ves čas (dobrih 100.000km) giblje med 9 in 10 litri, več nikoli. Je pa treba vedeti da je to avto težak 2 toni in da konkurenca ni kaj dosti manj požrešna, kakšni še bolj.
Za novi motor pišejo, da je veliko bolj odziven in da se tistih 30KM precej pozna, prav tako je ostala poraba enaka oz. malo nižja.
Menjalnik je kar natančen le hodi so precej dolgi, prestave se pa ne zatikajo!
Aja pa poleg vseh tistih ABS itd. ima tudi ESP (sicer ne v osnovi).
To je avto, ki je nekje vmes med terencem in SUV-jem in se zelo dobro pelje po urejenih cestiščih in tudi na terenu se z pravimi pnevmatikami dobro izkaže. Za vse skeptike terenske vožnje na netu mrgoli filemčkov off-road Sorento. ;)
 
Uporabniški avatar
mike4WD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr apr 18, 2007 6:58 pm
Kraj: Somewhere in mountains

Napisal/-a mike4WD Če maj 17, 2007 5:03 pm

Sam je še zmeraj stroj :twisted: :twisted: :twisted:
Priponke
terrano - intercooler.jpg
2002_terrano_6.jpg
Počas pa sigurn
 
Uporabniški avatar
pixxel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Če mar 27, 2008 7:04 pm
Kraj: velenje

nissan

Napisal/-a pixxel Če mar 27, 2008 7:42 pm

imam nissan terrano 2.4 bencin in mi niti malo ne trese menjalnik.
v hrib vleče kot nor in če imam vklopljen reduktor, se ne da primerjat z šminko kia
da je ozek je prednost za ožje poti (gozd,...)
 
greh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če okt 24, 2002 12:45 pm

Napisal/-a greh Pe nov 07, 2008 7:00 pm

Pozdravljeni!
Ali mi lahko kdo pove kako izvem koliko ima navora Kia Sorento 140km, kajti obstajata dve različici s 314nm in pa 343nm.
Sprašujem zato ker imam ta avto in bi rad kupil box chip tuning in pri tem potrebuje točno ta podatek o navoru.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če nov 13, 2008 11:54 am

Pozdravljen,
prvi modeli Sorenta so imeli navor 314 (med leti 2002 ter 2004), kasneje so motor modificirali in je hkrati pridobil na navoru (343Nm). Nisem čisto 100%, ampak mislim da od leta 2005 naprej. Motor pa je od facelifta (2006) močnejši - 170KM ter 392 Nm.
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov