mike4WD je napisal/-a:Bom še tam mal uprašov. Vikat vas pa morm, sm star šele 18, tko so me učili že od malega
Drager, je res, meni se zdi tudi kar malo preširoka navara za teren, pa plastike na terencu, to mi tudi ni najbolj pri srcu. Meni je najbolj všeč patrol, 87 letnik, 3.3TD 6 cilindrc. Se mi zdi da ima najlepši zvok. Ko je mrzu slišiš vsak bat posebaj
Zanimivo je slišati, da nekdo še omenja patrol letnik 87.
To je bil moj prvi tereneski avtomobil. Bil je res prava zverina za pogledat in ob nakupu me je najbolj impresioniral ravno motor. Toda v praksi sem imel ravno z motorjem zelo veliko težav, čeprav deluje na prvi pogled neuničljivo. Vozil sem ga nežno, nikoli hitreje kot 120km/h in tudi mrzlega nisem tišal pa tudi ugašal ga po obremenitvi ga nisem takoj. Že v navodilih je pisalo, da motor ne smeš maksimalno obremeniti za več kot 10 minut. Tako sem imel težavo z glavo motorja, ki jo je bilo potrebno obnavljati pa še vedno ni bila kompresija v redu. Kadil je in še težave so bile s turbino tako, da tudi potegnil ni nikamor. Poleg tega so bile težave še z vzmetmi, kjer so se obrabljali neki gumijasti deli in kar naprej so škripale. Kiler mi je tudi spustil itd. Poleg tega mi je pil olje in še visoka registracija (cestnina ) je bila zanj.
Tako lahko rečem, da je nekdo dvignil pokrov motorja in postrelil večino konjev v mašini, ostali pa so pojedli več kot prej vsi skupaj.
Prej sem imel še Nisan suny 1,6 slx letnik 87, ki mi je tudi žrl olje že po 40.000km tako, da so sem mi nisani zamerili.
Potem sem kupil Toyota Land Cruiser 90 letnik 1999 in ga imam še sedaj pa deluje brezhibno. Poraba olja nula, nobenih težav z mehniko, poraba je enaka in tudi motor ne kadi in ima praktično enako moč kot nov. Tako sedaj vem, da avto nisem uničil sam, ampak je bil v osnovi zanič.
Tudi vozne lastnosti tako po cesti in terenu so bistveno boljše.