bridgestone je napisal/-a:kolikor vem je to stalni štirikolesni pogon, z tremi odprtimi diferenciali, z možnostjo ročnega zapiranja sredinskega in zadnjega. Vendar pa mi nekaj ni jasno. Če zapreš sredinski diferencial, potem prednjo in zadnjo premo fiksno povežeš, torej načeloma v takem primeru ABS sploh ne bi mogel delovati, saj bi se enak zavorni moment prenašal na obe osi, vemo pa da mora biti zadnja zaborna sila 3x nižja od prednje da kolesa zadaj ne blokirajo in tudi neodvisni morata biti med sabo.
No samo v mojih navodilih za uporabo piše da je priporočljivo sredinski diff zapreti na mokrih in spolzkih podlagah (to lahko narediš med vožnjo), v ekstremnh primerih (ko se rešuješ iz blata) pa lahko zapreš še zadnji diff (avto mora stati) - pri tem zasveti lučka ABS.
torej zakaj sveti abs samo kadar zaprem zadnji diff ne pa tudi sredinskega?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov