Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...
 
swiftyy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne dec 28, 2008 1:42 pm

Terensko vozilo do 2500 evrov

Napisal/-a swiftyy Ne dec 28, 2008 1:51 pm

Pozdravljeni

Odločam se za nakup terenskega vozila na vse štiri pogone.
Katerega priporočate? Sem gledal po avto.net-u suzuki vitaro pa se mi zdi vredu terenc.
Lade ne maram, ker so požrešne pa še grde so mi.
Me pa zanima, kako je z rezervnimi deli, servisi,....

lp
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc
 
swiftyy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne dec 28, 2008 1:42 pm

Napisal/-a swiftyy Ne dec 28, 2008 2:01 pm

KIa Sportage mi je vredu terenc samo sem pa bral, da so tudi zelo požrešni, čez 12 l/100km.
Nekako gledam na to, da nebi imel terenc več, kot 100KM.

Diahatsu hm bo za pogledat.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Ne dec 28, 2008 2:13 pm

Jaz imam hyundai tucsona 2.0, pa mi nikar ne pije več kot 9,5 in ima 145 KM
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Ne dec 28, 2008 2:21 pm

Terenci te starosti sploh pri terenski vožnji in kolikortoliko zmogljivem motorju bojo pili tako ali drugače.

Primerjat porabo Tucsonov in Sportageov nove generacije z modeli iz 90ih pa ni umesno.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Ne dec 28, 2008 4:16 pm

Za 2kE žal ne moreš pričakovati nevem kaj od avta. Kupi čimbolj ohranjenega, in čimbolj razširjenega zaradi nabave nadomestnih delov in servisiranja.
Z vitaro, samurajem ali pando skoraj ne moreš zgrešiti.
 
Uporabniški avatar
Fireblade
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Sr apr 18, 2007 7:03 pm
Kraj: NM

Napisal/-a Fireblade Ne dec 28, 2008 4:21 pm

Vitara je odličen terenec, priporočam
Clean...
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Ne dec 28, 2008 6:45 pm

vitara ali feroza
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Ne dec 28, 2008 6:51 pm

Nejko87 je napisal/-a:vitara ali feroza
;)

ferozo je mel tast,vse laufalo brez problemov edin požrešna je bla( mislm da 1.6),z vitarami je tut zadovoljen folk,medtem ko je zgoraj omenjena kia sportige sekret od avta(po pričevanju dostih lastnikov) jst bi se odloču za vitaru :tomidelej:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
207sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: Pe feb 01, 2008 1:37 pm

Napisal/-a 207sport Ne dec 28, 2008 8:35 pm

lada niva majster!!! nimas boljšga :D
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne dec 28, 2008 8:58 pm

Razna jetra od lade in kie pusti pri miru - to niso terenci ampak suvi brez šasije.

Edina dobra izbira v tem rangu je feroza ali vitara. Ampak oboje gnije, sicer manj kot kia ali lada, ampak še vedno gnije - pleh. Če boš kupoval eno od teh dveh (oboje (feroza in vitara) imam doma in prirejeno za offroad) ti lahko pomagam z nasveti, vendar se jih moraš vsaj malo držat, drugače boš avto preklel do amena.

Ob kupovanju;
1.) pleh naj bo čisto v redu (popraskan je lahko, ne sme biti pa mehurjev ali pa da bi bila poštrihana na črno, tako kot tista v drugem postu - tista je sigurno gnila), če ni je vreden pol manj kot ga lastnik ceni. Sam sem namreč 2 meseca delal na svoji, da je bez rje inzato je šlo okol 800 evrov.

2.) pogoni morajo biti vredu, tam so cene orenk visoke, če kaj crkne. Vendar te lahko razveselim z realnostjo - na moji ferozi so končniki stari 18 let in so kot novi - so namreč taki, da jih mažeš z mastjo in jih to rešuje. Vitara tega nima, tako da tam morajo biti vsaj obnovljeni za tako starost.

3.) mašina je vseeno tudi če je zanič. Cena mašine je od 100 do 150 evrov (enaka je v daihatsu applausu, tako da za 150 evrov že celega applausa dobiš) in rebuild kit (vse dihtunge, obročki, semeringi) stane 109 evrov, tako da si lahko celo mašino obnoviš.
Ne verjemi prodajalcu, da je vse v redu z avto, sprobaj.
Pa ko ga kupiš, prvo zamenjaj vsa olja, vse jermene, napenjalec in vodno pumpo, pa boš imel nekaj časa mir in vedel boš pri čem si - od takrat naprej pa redno vse tako kot mora biti.
Strošek menjave napenjalca in vodne pumpe, ter jermena za ferozo je okoli 70 evrov, če delaš sam, drugače pa od 150 do 200, če dela kak serviser.

Vzdrževanje;
1.) menjaj olje na 7500km (oba avta), če bolj goniš po terenu na 5000km. Svečke in filtre pa na 15.000. jermen, napenjalec in vodno pumpo, pa lahko menjaš nekje med 100 in 150.000km. Olje v diferencialih in menjalniku menjaj takrat ko menjaš jermene.
Vse to delaj redno, drugače bodo stroški višji.

2.) vedno imej dobre gume na avtu, ne neke nalite ali stare, ker ti avtomobili so majhni (predvidevam, da kupuješ 3 vratno verzijo) in jih na mokrih cestah zelo hitro zavrti.

3.) avto redno šricaj po notranjih blatnikih s kakim dinitrolom ali drugačno zaščito, ker vožnja po terenu, kamni, ki letijo v blatnike in sol iz cest delajo škode tem avtomobilom nogo več kot osebni avtomobili. Če kje voda pušča v avto, poštimaj takoj, ne čakat, ker če se kje nabira bo hitro tam začelo gnit.

4.) dokler avta nisi navajen ne pretiravaj s terenom, pa vedno mej šekak avto poleg, ker če si sam in zvrneš avto, bo huda.



Ti avtomobili zdržijo veliko, še več bi, če bi lastniki vse redno poštimal in ne čakali, kot večina ljudi s terenci, ko pravi, sej je terenc, se mu nič ne more zgodit. Avto prevrneš zelo hitro, če pretiravaš, polomi se tudi z lahkoto (sicer parkrat težje kot z osebnim avtom, vendar takih stvari z osebnim avtom ponavadi ne počneš (skakanje čez robnike pri 60km/h in podobno).


Kakor sem že napisal, sam sem obnovil tako ferozo, kot vitaro. Feroza je rabila 2 meseca orenk dela, vitara malo manj (ker sem v avstriji dobil blatnike in pragove - cena 148 evrov za 2x prag in 2x zadnji blatnik), vendar če jočeš vse poštimat, da ne bo nič rjavo, si je treba vzet čas in popedenat.

Sama feroza je 1990 letnik, pleh je brez pikice rje in je ne dam za izpod 3000 evrov. Sicer je 1000 evrov od tega vitel (mile marker 8000 - 3600kg potega, s škripcem 7200kg) in gume (goodyear wrangler MT/R - 235/75/15), ampak tok je avto vreden brez pikice rje.
Old subarus never die, they just get faster!
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Ne dec 28, 2008 10:34 pm

nebivedu je napisal/-a:Razna jetra od lade in kie pusti pri miru - to niso terenci ampak suvi brez šasije.

Edina dobra izbira v tem rangu je feroza ali vitara. Ampak oboje gnije, sicer manj kot kia ali lada, ampak še vedno gnije - pleh. Če boš kupoval eno od teh dveh (oboje (feroza in vitara) imam doma in prirejeno za offroad) ti lahko pomagam z nasveti, vendar se jih moraš vsaj malo držat, drugače boš avto preklel do amena.

Ob kupovanju;
1.) pleh naj bo čisto v redu (popraskan je lahko, ne sme biti pa mehurjev ali pa da bi bila poštrihana na črno, tako kot tista v drugem postu - tista je sigurno gnila), če ni je vreden pol manj kot ga lastnik ceni. Sam sem namreč 2 meseca delal na svoji, da je bez rje inzato je šlo okol 800 evrov.

2.) pogoni morajo biti vredu, tam so cene orenk visoke, če kaj crkne. Vendar te lahko razveselim z realnostjo - na moji ferozi so končniki stari 18 let in so kot novi - so namreč taki, da jih mažeš z mastjo in jih to rešuje. Vitara tega nima, tako da tam morajo biti vsaj obnovljeni za tako starost.

3.) mašina je vseeno tudi če je zanič. Cena mašine je od 100 do 150 evrov (enaka je v daihatsu applausu, tako da za 150 evrov že celega applausa dobiš) in rebuild kit (vse dihtunge, obročki, semeringi) stane 109 evrov, tako da si lahko celo mašino obnoviš.
Ne verjemi prodajalcu, da je vse v redu z avto, sprobaj.
Pa ko ga kupiš, prvo zamenjaj vsa olja, vse jermene, napenjalec in vodno pumpo, pa boš imel nekaj časa mir in vedel boš pri čem si - od takrat naprej pa redno vse tako kot mora biti.
Strošek menjave napenjalca in vodne pumpe, ter jermena za ferozo je okoli 70 evrov, če delaš sam, drugače pa od 150 do 200, če dela kak serviser.

Vzdrževanje;
1.) menjaj olje na 7500km (oba avta), če bolj goniš po terenu na 5000km. Svečke in filtre pa na 15.000. jermen, napenjalec in vodno pumpo, pa lahko menjaš nekje med 100 in 150.000km. Olje v diferencialih in menjalniku menjaj takrat ko menjaš jermene.
Vse to delaj redno, drugače bodo stroški višji.

2.) vedno imej dobre gume na avtu, ne neke nalite ali stare, ker ti avtomobili so majhni (predvidevam, da kupuješ 3 vratno verzijo) in jih na mokrih cestah zelo hitro zavrti.

3.) avto redno šricaj po notranjih blatnikih s kakim dinitrolom ali drugačno zaščito, ker vožnja po terenu, kamni, ki letijo v blatnike in sol iz cest delajo škode tem avtomobilom nogo več kot osebni avtomobili. Če kje voda pušča v avto, poštimaj takoj, ne čakat, ker če se kje nabira bo hitro tam začelo gnit.

4.) dokler avta nisi navajen ne pretiravaj s terenom, pa vedno mej šekak avto poleg, ker če si sam in zvrneš avto, bo huda.



Ti avtomobili zdržijo veliko, še več bi, če bi lastniki vse redno poštimal in ne čakali, kot večina ljudi s terenci, ko pravi, sej je terenc, se mu nič ne more zgodit. Avto prevrneš zelo hitro, če pretiravaš, polomi se tudi z lahkoto (sicer parkrat težje kot z osebnim avtom, vendar takih stvari z osebnim avtom ponavadi ne počneš (skakanje čez robnike pri 60km/h in podobno).


Kakor sem že napisal, sam sem obnovil tako ferozo, kot vitaro. Feroza je rabila 2 meseca orenk dela, vitara malo manj (ker sem v avstriji dobil blatnike in pragove - cena 148 evrov za 2x prag in 2x zadnji blatnik), vendar če jočeš vse poštimat, da ne bo nič rjavo, si je treba vzet čas in popedenat.

Sama feroza je 1990 letnik, pleh je brez pikice rje in je ne dam za izpod 3000 evrov. Sicer je 1000 evrov od tega vitel (mile marker 8000 - 3600kg potega, s škripcem 7200kg) in gume (goodyear wrangler MT/R - 235/75/15), ampak tok je avto vreden brez pikice rje.

Oprosti,ampak si spet prehitro pameten:ko boš srečal prvo KIO SPORTAGE,skloni se malce in če si kdaj vidu šasijo,boš presenečen opazil,da je karoserija z pomočjo gumi nosilcev prišraufana ravno na ŠASIJO! Pa da ne boš tega počel med vožnjo,ker boš to lahko storil zadnji krat.Če bi še kaj rad vedu o Sportageu pa raje vprašaj prej. Pa brez zamere in lp.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 29, 2008 7:30 am

bizgec je napisal/-a:Oprosti,ampak si spet prehitro pameten:ko boš srečal prvo KIO SPORTAGE,skloni se malce in če si kdaj vidu šasijo,boš presenečen opazil,da je karoserija z pomočjo gumi nosilcev prišraufana ravno na ŠASIJO! Pa da ne boš tega počel med vožnjo,ker boš to lahko storil zadnji krat.Če bi še kaj rad vedu o Sportageu pa raje vprašaj prej. Pa brez zamere in lp.


Prvi modeli so bili brez šasije in je najprej pregnila tako, da če nisi poštimal, je tank dol padel (na srečo se je naslonil na diferencial in si se lahko počasi pripeljal do kakega kleparja) - kaj so spremenili pri kasnejših modelih me pa sploh ni zanimalo več, ker sem vtis o avtomobilu že dobil in ga nočem za noben denar, še manj pa kako lado, ker ob mirni noči slišiš, kako rja žre avto. Če so to poštimal pa dobro za njih.

P.S. pa upam, da ne bom srečal nobene kie na cesti, še manj pa na terenu, ker je to bolj ovira, kot avto (vsaj na terenu, na cestah sem jaz ovira, ker vozim po omejitvah, razen na avtocestah - 100 do 110km/h).

Lahko pa dokažeš nasprotno in pokažeš sposobnosti tega avta. Po novem letu (najbrž 4.1.) gremo namreč proti vrhu menine s terenci. Cesta je javna in se da pripeljat do koče na vrhu.
Snega sicer po cestah ni dosti, so pa sipine iz napihanega snega, ki jih naredi veter - dolge so tudi po 20m in do višine 1m ali več, ter jih je treba z avtom prebiti.

Dokaži, da kia ni slab avto, pa se pripelji mimo in pokaži, kaj zmore avto.

O točni uri odhoda in zbora te komot obvestim, če hočeš.
Old subarus never die, they just get faster!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Po dec 29, 2008 8:02 am

jaz bi pogledal za pajerotom ali pa kakim galoperjem.... praktično je galoper isti avto kot pajero le da je cenejši... za pajerota 1 generacije pa lahko trdim da je eden boljših terencev tistega časa pa tudi kasneje je bolj okreten kot ostali.

recimo:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2493970
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 29, 2008 8:11 am

Maky, problem starejših pajrotov v sloveniji je točno ta - mišljenje, da so eni vzdržljivejših terencev. Še vedno pa ga je treba redno servisirat in na to ljudje pozabljajo ravno zaradi mišljenja - "sej vse zdrži". In potem dobiš lahko totalno uničen avto in s kompletno pregnito šasijo.

Enako velja za toyote landcruiser in nissane patrole. Vse to so odlični terenci, vendar, če jih zaradi zmotnega mišljenja pozabiš servisvirat, bodo šli v maloro ravno tako kot vse ostalo. Problem je pa ker je teh zapuščenih kar velika večina - še posebej pajerotov (kratkih 3 vratnih modelov).

Zato ga je treba res orenk pregledat, ko ga kupuješ, še posebej šasijo, ker se je že zgodilo, da je človek domov še pripeljal iz dvorišča pa ga ni spravil, ker se mu je zlomil na šasiji.
Old subarus never die, they just get faster!
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Po dec 29, 2008 2:20 pm

nebivedu je napisal/-a:
bizgec je napisal/-a:Oprosti,ampak si spet prehitro pameten:ko boš srečal prvo KIO SPORTAGE,skloni se malce in če si kdaj vidu šasijo,boš presenečen opazil,da je karoserija z pomočjo gumi nosilcev prišraufana ravno na ŠASIJO! Pa da ne boš tega počel med vožnjo,ker boš to lahko storil zadnji krat.Če bi še kaj rad vedu o Sportageu pa raje vprašaj prej. Pa brez zamere in lp.


Prvi modeli so bili brez šasije in je najprej pregnila tako, da če nisi poštimal, je tank dol padel (na srečo se je naslonil na diferencial in si se lahko počasi pripeljal do kakega kleparja) - kaj so spremenili pri kasnejših modelih me pa sploh ni zanimalo več, ker sem vtis o avtomobilu že dobil in ga nočem za noben denar, še manj pa kako lado, ker ob mirni noči slišiš, kako rja žre avto. Če so to poštimal pa dobro za njih.

P.S. pa upam, da ne bom srečal nobene kie na cesti, še manj pa na terenu, ker je to bolj ovira, kot avto (vsaj na terenu, na cestah sem jaz ovira, ker vozim po omejitvah, razen na avtocestah - 100 do 110km/h).

Lahko pa dokažeš nasprotno in pokažeš sposobnosti tega avta. Po novem letu (najbrž 4.1.) gremo namreč proti vrhu menine s terenci. Cesta je javna in se da pripeljat do koče na vrhu.
Snega sicer po cestah ni dosti, so pa sipine iz napihanega snega, ki jih naredi veter - dolge so tudi po 20m in do višine 1m ali več, ter jih je treba z avtom prebiti.

Dokaži, da kia ni slab avto, pa se pripelji mimo in pokaži, kaj zmore avto.

O točni uri odhoda in zbora te komot obvestim, če hočeš.


Otem,kateri je boljši in kateri ne,se ne bom prerekal.Hvala za povabilo,ampak sem po sili razmer moral Sportaga prodati,tako,da z laguno res ne bo šlo.Zamenjal sem pa zaradi udobja(ženine zdravstvene težave),nikakor pa ne zato,ker bi bil Sportage slab avto.Vsak pač ponavadi svoje rad pohvali.Mel sem že veliko znamk avtomobilov,o tem se že dosti napisal,ampak kia ni glih najslabši od vseh,ki jih res ni bilo malo(cca25).Sportage,ki sem ga pred 2 meseci prodal vJelšane,novemu lastniku zelo v redu služi in je z nakupom več kot zadovoljen.Je pa bil avto iz italije(bližina gorice),tako,da soli ni videl in je bil ohranjen v nulo.Pa tudi avto z toliko opreme,dizel,klima,abs,2xairbag,140.000km in res ohranjen,za cca 5.500eur je sigurno vreden.Aja 2000 letnik.Povej mi,kateri podoben je za tak dena.Hočem reči,da če si vidu en slab tak avto,ni rečeno,da so vsi enaki.Sem vidu dosti gnilih feroz,a zato ne morem reči,da tvoja ni v redu.Največkrat se slišijo o tem in onem reči in govorice,ki jih nekdo samo tako ve in gre neresnica od ust do ust.Sicer smo pa slovenci experti na tem področju...pa foušija,da ne govorimo.Vesele praznike in srečen vzpon in spust 4.1.09. LP B izgec
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 29, 2008 3:09 pm

bizgec je napisal/-a:Otem,kateri je boljši in kateri ne,se ne bom prerekal.Hvala za povabilo,ampak sem po sili razmer moral Sportaga prodati,tako,da z laguno res ne bo šlo.Zamenjal sem pa zaradi udobja(ženine zdravstvene težave),nikakor pa ne zato,ker bi bil Sportage slab avto.Vsak pač ponavadi svoje rad pohvali.Mel sem že veliko znamk avtomobilov,o tem se že dosti napisal,ampak kia ni glih najslabši od vseh,ki jih res ni bilo malo(cca25).Sportage,ki sem ga pred 2 meseci prodal vJelšane,novemu lastniku zelo v redu služi in je z nakupom več kot zadovoljen.Je pa bil avto iz italije(bližina gorice),tako,da soli ni videl in je bil ohranjen v nulo.Pa tudi avto z toliko opreme,dizel,klima,abs,2xairbag,140.000km in res ohranjen,za cca 5.500eur je sigurno vreden.Aja 2000 letnik.Povej mi,kateri podoben je za tak dena.Hočem reči,da če si vidu en slab tak avto,ni rečeno,da so vsi enaki.Sem vidu dosti gnilih feroz,a zato ne morem reči,da tvoja ni v redu.Največkrat se slišijo o tem in onem reči in govorice,ki jih nekdo samo tako ve in gre neresnica od ust do ust.Sicer smo pa slovenci experti na tem področju...pa foušija,da ne govorimo.Vesele praznike in srečen vzpon in spust 4.1.09. LP B izgec


A lahko kej več poveš kaj je narobe z udobjem v tem avtu? Ker midva imava 5 vratno vitaro in se pelješ v njej lepše kot v večini osebnih avtomobilov - mehak avto, ne čutiš dost lukenj in napak na cesti. Feroza je v tem ravno nasprotna - vsako luknjo čutiš in trese te ko norca. Na terenu pa je feroza mnogo boljša od vitare, kjer se pa robustno podvozje zelo pozna.
Vozil sem se s prvim sportageom in je bil to zame premehak avto, tako da se malo čudim, da bi bila laguna odobnejša od takega avtomobila. Razen, če so zaradi šasije vse skupaj malo obrnili in je sedaj to pretrd avto.
Old subarus never die, they just get faster!
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec To dec 30, 2008 9:44 pm

Ne vem,kakšna je bila vožnja z starejšimi sportagi,ma pri tej si čutil vse "poskoke"zadnje preme.Spredaj je lepo požirala vse neravnine in kuclje,od zadnje preme pa si dobil serviran vsak udarec,oz. neravnino.Spredaj sem menjal amortizerje,ker je en puščal.Morda bi bilo dobro tudi zadnje menjat,ampak so bili suhi in dobri-po mojem mnenju.Morda je prekratko medosje.Vozu sem se z vitaro(94 letnik),slabo ohranjeno,ampak je bila veliko udobnejša od sportaga.Preden sem ga kupil,sem probal dizla in bencinca,samo mi je bencinar bil malo mehkejši.Ali pa samo občutek.Sportage je imel podobne skoke zadnje preme kot prvi samuraji(listne vzmeti).Nočem biti krivičen do tega vozila-sicer mi je zelo dobro služil,ampak za ljubi mir v hiši je pač tako.Se pa laguna (prvi tip,letnik 2001,bencin,karavan) resnično ne more primerjat z sportagom.Je izredno udobna vožnja,tiha,ravno prav trda,tako,da...Pač popolnoma druge vrste avto.Vsak ima svoje dobre in slabe.Pred časom sem misli na LR Discovery,ampak sem malce podvomil o njegovi kvaliteti.Zaenkrat bom probal z laguno,sicer pa več kot 2 leti ponavadi avto pri meni ne zdrži,ker se ga enostavno naveličam.Tako pač je. LP Bizgec
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Pe jan 02, 2009 12:07 pm

nebivedu je napisal/-a:Razna jetra od lade in kie pusti pri miru - to niso terenci ampak suvi brez šasije.


Ti nebivedu si pa čuden patron, čeprav lada nima šasije, to še ne pomeni da ni terenec. Se držiš definicije "brez šasije ni terenca" kot pijanec hloda.

Jst se pa upam stavit da so "jetra" od suva, lada niva, veliko boljša na terenu od "najboljšega" terenca z šasijo Feroze. :twisted:
 
netgear
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne jan 04, 2009 7:28 pm

Napisal/-a netgear Po jan 05, 2009 7:54 pm

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2513652

Je vredena nakupa. Je pa blizu mene ta avto.

lp
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov