Napisal/-a mardy Če apr 13, 2017 12:40 pm
Če vidiš na cesti starega E ali C avtomatika, pol nekaj sigurno je na tem - kvaliteta.
Morda vgrajujejo 4matic v navezi z avtomatiko zaradi ideologije udobja in praktičnosti. Ali pa se zavedajo ranljivosti sklopke, da ji močan navor zna čez čas bolj škoditi, če voznik nekaj ročno prestavlja, kot pa da je vse skupaj "non-stop vpneto".
Ne sicer iz prve roke, ampak, sosed je imel razred C razred, 98' letnik, ne sicer 4matic, samo avtomatski menjalnik. Ko ga je prodal, je imel avto 600k+ km. Samo redni servis, delani sicer v nemčiji, ker je bil gastarbajter + enkrat klepanje pleha ker se mu je nekdo pičil v rit. Pa še zdaj avto nekje okrog podeželja Düssendorfa vozi.
2010 si je kupil GLC, avtomatik, 4matic, narejenih cca. 300k km, kar se tiče menjalnika/pogona brez problemov, enkrat ga je pustil na AC ker je šel avto v save-mode zavoljo ene dihtunge.
Če ti kaj pomaga...