_sonček_ je napisal/-a:DaDek je napisal/-a:vzameš slovar pogledaš kako se poraba goriva reče po ang. greš na čudežno stran imenovano google in verjamem da ti bo vrglo par tisoč zadetkov.
Mah sem že iskal pa ne najdem. Iščem
adis je napisal/-a:_sonček_ je napisal/-a:DaDek je napisal/-a:vzameš slovar pogledaš kako se poraba goriva reče po ang. greš na čudežno stran imenovano google in verjamem da ti bo vrglo par tisoč zadetkov.
Mah sem že iskal pa ne najdem. Iščem
verjetno zaradi tega, ker smo to zadevo slovenci pogruntalisaj se radi obremenjujemo s tem koliko nam pokuri avto
VW LUPO 3l TDI….1999
Izpolnitev sanj dolgoletnega predsednika VWja Ferdinanda Piecha o t.i. 3 litrskem avtomobilu. Razvili so 3 cilindrski TDI motor s prostornino 1.2 l. Za vbrizg skrbi črpalka-šoba sistem, motor je prisilno polnjen z garettovo turbino z VTG tehnologijo, hladilnikom polnilnega zraka, hladilnikom za olje, proti tresljajem tricilidrskega motorja pa je uporabljena nasproti se vrteča gred. Motor je opremljen s sitemom za ugašanje motorja pri daljših postankih (golf ecomatic 1993), določeni deli karoserije so zaradi zmanjšanja teže iz magnezija. Zaradi zelo dobrega izkoristka motorja je za gretje kabine uporabljen električni grelec. V tem avtomobilu je prvič uporabljen 5 stopenjski DSG (doppel schalt getriebe) menjalnik z dvojno sklopko, ki je v avtomatskem načinu naravnan na varčnost. Motor ustreza izpušnim normam EU4. Še tehnični podatki: 61 KM/4000 vrt. in 140 Nm/1800 vrt. Rezultat vsega tega je minimalna poraba goriva, ki znaša 3 /100 km ob pazljivi vožnji.
Isti motor najdemo kasneje tudi v Audiju A2 1.2 TDI.Vzporedno s tem motorjem pride na trg še 1.4 litrska različica tega motorja, ki zmore 75 KM. Uporabijo ga v VW Polu, Lupu, Seat Arosi, Škodi Fabii in Audiju A2
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov