Za vse kar ne paše pod ostale debate, prosti čas...
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Kje kupiti tale dodatek?

Napisal/-a imilet1 Po okt 27, 2008 3:46 pm

http://www.youtube.com/watch?v=1iFOTu2Kimg

Zanima me predvsem zadnji preizkušeni aditiv. Je kdo od vas že kaj takega dobil v SLO? Je po vašem mnenju res toliko boljši od ostalih aditivov, ki so testirani na zgornjem linku?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe okt 31, 2008 10:59 pm

Če je dober motor in dobro mazan potem po moje ne rabi nobenih aditivov.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
burka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: Ne maj 29, 2005 8:54 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a burka So nov 01, 2008 3:40 pm

Ti je lisko vse povedal :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So nov 01, 2008 4:19 pm

burka je napisal/-a:Ti je lisko vse povedal :tomidelej:


Tudi res ampak jaz kot sam dopuščam možnost da tile aditivi nekaj pomagajo....največji problem je zagon hladnega motorja.Avto stoji čez noč,olje steče iz vseh možnih ležajev in motor dobesedno zjutraj prvih par obratov nardi na suho.....Na suho sicer ne ampak brez pritiska, saj mora pumpa prvo pozisnit olje v vse ležaje potem pa se ustvari pritisk.
Ob tem pa seveda tudi aditiv steče iz ležajev....na video pa je videt da je skoz potopljen v aditiv....torej ima enak učinek kot olje v delujočem motorju....
Pred časom sem na forumu spraševal o razliki oljnih filtrov. In sicer sem ugotovil da imajo nekateri filtri vgrajen nepovratni ventil, tako da olje ostane vedno v filitri in v sistemu nad njim. Takrat sem dobil odgovor, da ni važno ali ima ta ventil ali ne, važno da dobro opravlja filtracijo. Ampak temu ni tako. Največja opazna razlika je pri jeepu kateri ima tako imenovan "suhi karter" . Pri navadnih karterjih leti glavna gred in ojnica v olju oz. v oljni kopeli in kakor hitro štarter obrne se glavna gred zavrti in "pobere" olje in ga vrže na stene cilindra....Pri suhem karterju pa je ojnica dejansko nad oljem oz. leti na suho in je odvisna popolnoma od tega kako hitro bo črpalka nabila pritisk. Ko sem probaval razlićne filtre sem ugotovil , da je pri filtru brez tega ventila zjutraj motor prvih par sekund ružil kot stari traktor....potem ko se je kazalec pritiska dvignil pa je potihnil.....včasih je celo prižgal opozorilno lučko za nizek pritisk. Ko pa sem uporabil filter z ventilom pa je ta problem zginil.....torej bolj kot ti aditivi ima pri dobrem mazanju zagotovo veliko vlogo tudi filter.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So nov 01, 2008 11:59 pm

Hm...te aditivi...hm..kaj pa vem. Na ex. escortu je bil pri redni menjavi olja pri 100kkm dodan Slick50. Baje da je motor potem lepše tekel. Ko sem jest ta avto kasneje kupil, sem na 220kkm vpri menjavi olja noter vlil tudi SLick50. Lastniku za mano je pri 270kkm vtrgalo zobati jermen in so potegnli cel motor vn, ga temeljito pregledali in premerili. Sicer motorja znotraj nisem videl, ampak novi lastnik je rekel, da ni bilo ama baš nikjer vidit znakov kakršnekoli obrabe (ne na ležajih, ne na batih,...).
Tak da po mojem mišljenju nekaj mora bit na teh aditivih...al je pa bil motor v takem stanju zaradi redne menjave olja (na 10kkm),ampak se je pod mojo nogo zelo vrtel...vedno...

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
burka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: Ne maj 29, 2005 8:54 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a burka Ne nov 02, 2008 12:33 pm

Jst nism proti, da me ne bo kdo narobe razumu :) Sem samo istega mnenja kot lisko. Mora pa sigurno nekaj bit na teh aditivih, ker vsakega srota tut ne more neka firma poslat na trg.
Vrni se na Nima veze z avtomobilizmom

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov