Ne poznam Zakona o varstvu potrošnikov, ampak poznam pa nekaj Oz-ja.Sistem videno kupljeno pomoje velja samo za napake, ki so očitne.Npr. če bi bil podrajsan lev bok motorja in bi ti potem težil čez 3 dni, da je moped popraskan.Tukaj pač ne gre.V tvojem primeru gre za skrito napako.Imaš 8 dni časa, da obvestiš prodajalca od dneva, ko veš za napako.Za skrite napake, odgovarja prodajalec še 6 mesecev po izročitvi stvari.Lahko zahtevaš odpravitev napake, če ne bo šlo pa znižanje kupnine in morebiten odstop od pogodbe.
Se pa, da odgovornost za napake izključit iz pogodbe, ampak mora biti to jasno nekje napisano.Preberi pogodbo in poročaj kaj si ugotovil.
Če se pa res, se da stvar vrnit pa to naredi takoj.Jutri maš še praznik, v torek pa do odvetnika.Odcolaš nekaj evrov in stvari urediš tako kot se spodobi.Ne sedet pa čakat kaj se bo zgodilo.
p.s.lažem: določba videno-kupljeno izključuje prodajalčevo odgovornost za stvarne napake.v poštev pridejo samo napake, ki ti jih je zanalašč zamolčal.Ali pa če sta kam zapisala,da jih ni.To, da je zanje vedel bi moral pa ti dokazovati.
Tale članek bi šel lahko nekam pod sticky:
http://www.ozs.si/obrtnik/prispevek.asp ... 45&ID=6132
Za začetek lahko v torek pokličeš tele: Danes je začela delovati brezplačna telefonska številka 080 88 99 za brezplačno svetovanje potrošnikom. Brezplačno svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak delovni dan, od ponedeljak do petka, med 9.00 in 13.00 uro