vsako popravilo ima rok 45 dni, da se odpravi in če se ne odpravi temu sledi ali nov "izdelek" ali pa denarno nadomestilo.
IcEm4n je napisal/-a:Sprašujem pa zato, ker mi vsak drugače pravi. V mojem primeru gre za laptopa, katerega nism mogu uporabljati skor 2 meseca (od tega je cca. 1 mesec skupno na servisu).
še 15 dni in imaš na voljo nov laptop ali pa denarno nadomestilo.
in še nekaj za tiste, ki tega niste vedeli:
Ker se nam ponavadi s popravilom mudi, ubogamo navodilo in izdelek čim hitreje dostavimo na servis. Po opravljenem popravilu in prevzemu popravljene stvari imamo pravico zahtevati povrnitev stroškov (poraba bencina, plačilo vozovnice javnega prometa itd.). Če se servis povračilu stroškov upira, se lahko sklicujete na to, da to obveznost jasno določata Zakon o varstvu potrošnikov v 19. členu ter Obligacijski zakonik v 485. členu. Ne pričakujte pa, da vam bo servis plačal karkoli iz naslova porabljenega časa in nevšečnosti; za kaj takega ni podlage niti v zakonu.
in...
ZAHTEVA ZA POPRAVILO ALI ZAMENJAVO
Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.