Za vse kar ne paše pod ostale debate, prosti čas...
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

POMAGAJTE! Plovec padel v cisterno

Napisal/-a YOC To sep 28, 2010 2:30 pm

OJ,

zihr se bo tu našel kak majstor ki bi znal rešiti sledeči problem ;)

V kovinsko cisterno za kurilno olje (centralno ogrevanje) mi je padel plovec. Očitno se je odtrgal. Ko peč potegne olje gre ta plovec očitno s tokom do cevi, kjer pogosto zamaši pretok.

Zdej pa: Kako hudiča, ne da bi moral rezat cisterno, ven dobiti plovec? Luknja za dotakanje je relativno majhna in plovca se tudi ne vidi. A je to kdo že kdaj počel in uspešno opravil?

THX

lp

YOC

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
mr.moto
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: So maj 27, 2006 3:01 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a mr.moto To sep 28, 2010 3:29 pm

Pozdravlejn,

dvomim, da je plovec kriv za prekinitev pretoka. Načeloma plovec plava na površju.
Sesalni koš (cevi), pa je običajno obtežen z utežjo in se nahaja na dnu rezervoarja.

Koliko olja imaš v rezervoarju?
Predvidevam da imaš vsedilne na dnu in to zapaca filter in posledično vstavi gorilnik.
Če je rezervoar dokaj prazen predlagam, da ga očistiš pred kurilno sezono, zamenjaš
filter goriva in napraviš servis na gorilniku.

p.s.: Mogoče ti bo ob praznem rezervoarju uspelo spravit plovec ven skozi eno od odprtin.
Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To sep 28, 2010 7:03 pm

mr.moto je napisal/-a:Pozdravlejn,

dvomim, da je plovec kriv za prekinitev pretoka. Načeloma plovec plava na površju.

dokler se ne napolni z nafto................če je kriv ali ne za pretok ne vem, vem pa da dobiti ga ven bo "mission impossible".....

PS. sicer moja(železna) ima ob boku spodaj en vijak(čep) vendar mislim, da mora bit čisto prazna, da bi tam šel odšraufovat_ne vem, mogoče.....
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus To sep 28, 2010 8:18 pm

Plovec ne more zamašiti dovodne cevi, pa tudi ovirati ne more pretoka, ker gre v bistvu za dokaj majno porabo. Bi rekel prej, da je treba filter zamenjati.
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC To sep 28, 2010 8:25 pm

Sej maste vsi po svoje prov samo filter, ta prozorni, ki je ob gorilniku oziroma kotlu jespucan, očiščen in se v njem tudi vidi pretok nafte. Ne vem, mogoče je pa čisto nekaj drugega. Point je v tem, da se ob zagonu pumpa zažene, vleče olje in potem naenkrat ugasne, ker očitno ni dovolj goriva v gorilcu al kaj... In potem je treba nekaj 20 sekund počakat, da se zadevo zresetira in Jovo na novo. In to včasih tudi 3x, 4x. Niti ni tolko problem ko si doma a ponoči ko spiš in se peč ne zažene samostojno, zaradi reseta seveda, takrat je problem.

lp

YOC

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To sep 28, 2010 8:38 pm

Kdaj je nazadnje kdo očistil šobo na gorilcu?
Poleg tega imajo gorilci v sebi še fotocelico, ki zazna plamen. Če ta ne deluje pravilno, oziroma če za trenutek odpove, pošlje signal kot da ni plamena in zapre dotok olja.

To dvoje je za preverit.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC To sep 28, 2010 9:30 pm

Šoba zamenjana, fotocelica spucana pa je skoz isto.
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 To sep 28, 2010 9:40 pm

Kdaj je nazadnje kdo očistil šobo na gorilcu?


Šobe se ne čisti, ampak se jo menja.

Plavajoči plovec ne more zamašiti sesalne cevi, ker ima le ta na koncu plastične repke, da jo drži od tal, da ne sesa svinjarije.
Nedelovanje gorilca in odtrgan plovec nimata nič skupnega, je le slučaj.

1. servis gorilca (ne bodi žid), že zaradi učinka
2. a si kej tisti rdeč ventilček na vrhu cisterne ''dr_kal''? Lahko si ga zaprl.
3. po potrebi kupi novo sesalno cev, z novim ventilčkom(rdečim) in novimi konusi.
4.ko si vse to naredil, me vprašaj katero pivo pijem.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC To sep 28, 2010 9:47 pm

primozek68 je napisal/-a:3. po potrebi kupi novo sesalno cev, z novim ventilčkom(rdečim) in novimi konusi.


Sesalno ... kater del? A tisti od filtra do gorilca al kej druzga? Ta je namreč gibljiva ... in ne vem na kateri ventilček misliš.
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 To sep 28, 2010 10:03 pm

Ne ne. Tisto od vrha cisterne do dna cisterne. Ima 2 priklopa (ponavadi), in je zašraufana v 5/4'' reducirko in v cisterno. Na vrhu je pa rdeča palčka, ventil, ki mora biti pokonci in ne na dol obrnjen.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC To sep 28, 2010 10:17 pm

Ja, ja, ... tist ventil je normalno pokonci postavljen. Če bi ležal potem peč itak ne bi delala. Ugotavljam, da očitno res nima plovec pri tem nič, ker nafta pride v filter in se potem tudi čutijo vibracije na gibljivih ceveh, ki gredo v gorilnik. Očitno je kaj narobe pri gorilcu, pumpi ali kaj. Ker, kot že rečeno, zadeva dela normalno, ko jo zresetiram, samo po recimo pol ure, ko je ustavljena ... pri ponovnem zagonu proba proba in potem se ustavi. In potem seveda spet reset.
Kapavem
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC To sep 28, 2010 10:18 pm

Aja, nism zihr... zakaj gresta iz cisterne proti peči DVE cevi bakrene. A obe sesata?
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 To sep 28, 2010 10:21 pm

Beri pod številko 1 in številko 4.

Ne, ena je dovod, druga je povratek, maš na filtru pred gorilcem tudi puščice gor narisane. Obstaja pa tudi 1cevni sistem, sam je dražji filter.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC To sep 28, 2010 10:24 pm

;)
1. in 4. bi lohk združu in pol bi blo to to.
Nism žid. Pomoje se je dobr prej mal informirat pa pogledat če lahko zadevo rešiš sam, ni tko?

Torej, zrihti gorilc če znaš pa jih bomo spil ene par. Deal?
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To sep 28, 2010 10:59 pm

Probaj tist rdeč ventilček na cisterni mal predrkat...pr men je bil problem lih v njem. Z leti se v njem nabralo tok svinjarije , da je bil nepreptočen. Simptomi enaki kot pri tebi. Potem sem ta ventil med samim delovanjem drkal sem ter tja ( gorilec tud ne vgasne takoj) in je svinjarijo zabasalo u filter. Potem filter menjaš in pri meni učinkuje. Gorilec je čist al je kaj sajast?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Sr sep 29, 2010 7:08 am

Bom probu Lisko, samo dvomim, da je to, ker potem se ne bi videlo pretoka v filtru. Ugotavljam, da v filter lepo teče. Mogoče je pa point v mešanci zraka v gorilcu al kaj...
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Re: POMAGAJTE! Plovec padel v cisterno

Napisal/-a YOC To jan 11, 2011 3:23 pm

Torej, ... za drugič, če se bo komu zgodilo isto:

Na gorilcu (kjer gredo cevi od filtra s šalčko v gorilec) je mala škatlica - ohišje, kjer je še en mini filter oziroma kartuša. No, to je treba odpret in zamenjat še ta filterček. Vzemite v zakup, da bo potrebno hkrati zamenjati še tesnilo v utoru ohišja. Zdej veste tud vi ;)

lp

YOC

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
Vrni se na Nima veze z avtomobilizmom

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov