Evo ti prvo stran ... zdaj ker ne vem al sem prepozn pa ker se mi malo tud vec ne da

bom pocakal z prevodom druge strani dokler ne poveš če sploh še rabiš oziroma če ti tak prevod sploh kaj koristi.V narekovajih sem ti napisal par komentarjev kam kaj sodi, da si boš znal uredit ... ker sem z tuchpadom malo bol levi in trenutno nimam pri roki druga kot laptop da bi urejal besedilo in slike.
Aja .. pa neki slavist ravno nisem .. tak da malo precekiraj slovnico predn uporabis tekst kjer kje bi ti to lahko zamerli
ALTERNATIVNI POGONSKI SISTEMI
Naraščajoče cene goriv in povečana problematika okolja so sta pripeljala do tega da je avtomobilska industrija začela ponujati okolju prijazna vozila na elektriko ali gorivne celice.
HIBRIDNI POGONI
Pri hibridnih pogonih sta kombinirana dva ralična pogona – pogosto motor z notranjim izgorevanjem in elektro motor.Posebnost te kombinacije je sposobnost, da se lahko pri zaviranju energija gibanja pretvori v električno energijo in se shrani v bateriji tako da se lahko ponovno porabi v nadaljevanju vožnje.Več kot se ustavljamo in speljujemo, več energije se shrani v baterijah.Velika slabost takšnega sistema pa so stroški zamenjave baterij.
Srce takšnega sistema je »ne poznam slo izraza, neki menjalnik kraftweiche«(kompakten brezstopenski menjalnik), ki povezje bencinski motr,genrator, elektro motor in sprednji pogon.Iz posameznih obratov vsakega sistema se ustvarijo skupni obrati pogonske hitrosti.Za uravnavanje motornih obratov pa poskrbi elektronska avtomatika.
AVTOMOBILI NA GORIVNE CELICE
Srce vozila je gorivna celica, ki skrbi za pretvorbo skladiščenega vodika v električno energijo.To energijo nato porabi elektomotor ki je namenjen za pogon vozila.Trenutno so ti pogogoni omejeni le na prototipna vozila.Predvsem zaradi slabe moči in kapacitetet baterij, slabosti pri hladnih štartih, krakotajne življenske dobe celic in zahtevne elektronike.
»slika vesoljske a-klasse«
Tehnične podrobnosti:Vmax: 140km/h,Domet: 360 do 400km,Poraba: 3.3 do 3.7 litra vodika na 100km »to spada ob sliko čudaške a-klasse«
Raziskovlano vozilo z gorivnimi celicami »to spada pod sliko one cudaske a-klasse«
Odvečna energija in energija ustvarjenja z z zaviranjem(elektro motor med zaviranjem deljuje kot generator) se shranjuje v baterijah in je ob potrebi na voljo za nadalno vožnjo.Tako ima motor na voljo dva vira električne energije: iz baterije ali iz gorivne celice.
»slika kie sephije in ugasnjene zarnice«
VZDRŽEVANJE HITROSTI
Pri vzdrževanju hitrosti deluje le elektromotor.Energija prihaja le iz baterij, pri več »plina« se takoj prižge bencinski agregat.
»slika kie sephije z ugasnjeno žarnico in kantico bencina«
NORMALNA VOŽNJA
Moč bencinskega motorja je razporejena med spredno osjo in generator ki oskrbuje elektro motor z električno energijo.Razporeditev moči med sistemoma se nenehno preureja.
»slika kie sephije z ugasnjeno žarnico in kantico bencina, ki piči v hrib«
POSPEŠEVANJE
Pri pospeševanju, naprimer pri pehitevanju baterija oskrbuje sistem z dodatno energijo in z tem zviša največjo skupno moč.
»slika kie sephie z prižgano žarnico pri kotaljenju iz hriba«
ZAVIRANJE
Kadar spustimo plin, ali zaviramo deluje elktro motor kot generator in pretvarja gibalno energijo v elektriko ki se shranjuje v baterijah.
»slika kie sephije obicne na ravnem«
USTAVLJANJE
Kadar avto stoji se ugasne tudi bencinski motor, kar poskrbi za mir in prihrani energijo.