1. Plus pa minus od akumulatora odkllopit
2. Poisci sensor za zračni filter (IAT-sensor) kateri se bi mogo nahajat direkt na zračnem filtru oz. na dohodni zračni cevi (ki prihaja zrak od zunaj)
3. to bi mogu bit tist sensor kateri meri temperaturo zračnega filta (zunanjo temperaturo) in oddaja signal ECMu ECUju.
4. Ko držis sensor v rokah bi mogel videt 2 mali luknjici na zgornji strani.
5. vzemes upor in ga vtaknes v obe lukinji, če potrebno prilagodis upor (zvijes nogice)
6. če potrebno vzameš isolirtrak in ga zalepiš
7. na koncu spet vse kable daš kot so bli( plus in minus od akumulatorja)
pri fertig pa pise da lahko pri enih avtah zgodi da mores upor zalotat na belo, vijolčni kabel in ga skrajšat ?! če stekari več nebi pasali skup se lahko upor ? skrajša
ta zadeva naj bi pretentala računalnik, da je vstopna temperatura zraka dosti nižja, in stem avto posledično doda več bencina v mešanico
posledično je večja poraba 1-2l /100km pa obljubljajo celo do 25KM
v te konje sicer dvomim ampk neki pa more bit na tem če pride več bencina v motor.