Za vse kar ne paše pod ostale debate, prosti čas...
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

Predelava Avtomatika

Napisal/-a mare23 To feb 08, 2005 5:49 am

Na koliko je že potrebno stružiti cilinder za 60ccm????

LP, Mare23
 
Uporabniški avatar
Nace
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne jul 25, 2004 2:43 pm
Kraj: Izlake

Napisal/-a Nace To feb 08, 2005 7:42 am

Pri apn6 je potrebno brusiti cilinder na 42mm, če hočeš dobiti 60ccm. Mislim, da je pri avtomatiku isto.
Slika
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To feb 08, 2005 9:57 am

Sem tole prebral pa sem se neki spomnu. Ka mislte da bi lahko v teh delavncah kjer brusjo te celindre prerezal celinder da bi ga po dolžini skrajšali pa še neki porezal. Neki eksperimentiram pa sem dal en star celinder od škode v avtogalant NM ker kolega dol dela če bi lahko to nardil pa so rekl da je pretrd in se je začela notranja plast kar po koščkah stran lomt. Rabu bi da bi ga skrajšali pol pa še na pol prerezali tako da bi ostala dva polkroga samo s tem da bi bil en večji kot drug.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
tomosaki
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Sr sep 17, 2003 7:52 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a tomosaki To feb 08, 2005 10:27 am

Nace je napisal/-a:Pri apn6 je potrebno brusiti cilinder na 42mm, če hočeš dobiti 60ccm. Mislim, da je pri avtomatiku isto.



Ja, pri avtomatiku je treba isto brusiti na 42mm da bo 60ccm. ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To feb 08, 2005 11:09 am

samo to ni dobra ideja!!!
avtomatik ima že tako dost tanek cilinder in če ga zbrusiš na 42 rata zelo tanek, kar vodi do pregrevanja (zaribanja), njegova "velika :oops: " hladilna rebra pu tudi ne pripomorejo k dobremu hlajenju!!
za avtomatika je cca 40 bat čist vredu (L seveda), pa mal znižaš glavo, pa kanale odpreš pa si na podobni hitrosti!!
Obvezno pa boljše olje kot je dvotaktol od petrola!!!
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky To feb 08, 2005 11:17 am

Pa tud ojnica ti nebo zdržala teh naporov! Rajši kot so ti predlagal, brusi do max 40 in dej not L-kota in pobrusi kanale.

LP
The MAN
 
Uporabniški avatar
Ceri
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne apr 27, 2003 1:43 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a Ceri To feb 08, 2005 11:39 am

Ma zakaj bi brusli sploh. Če je motor narejen tako kot je potrebno ga ni treba brusiti nič, samo kadar je prevelka obraba, pa še takrat za najnižjo možno povečanje (iz 38 na 38.5 in tako naprej). Potrebno je obdelat kanale, izpuh in konkreten uplinjač (+ nekaj cukerčkov) pa ne potrebuješ nobenih brusov || izkušnje.press. Jst mam avtomatika na 38.5 batu pa gre ko satan.
Slika
There are 10 kinds of people. Those who know binary notation and those who don't.
 
PiNkZ PoWeR
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: So jul 10, 2004 5:53 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a PiNkZ PoWeR To feb 08, 2005 12:10 pm

jaz sem mel na mojem avtomatiku 40 L bat brušene kanale... itd itd.... moped šel ko perasica.... razn pregreval se je ko sto satanov........
Drugač pa predelave ki sem izelal na mojem avtomatiku:
-menjal bat dal 40L noter menjal stran kjer je magnet sem dal gor peresa od APN-a in pokrov od APN-a pa pokrov od APN-a mal predelal tko da je pasal... in je hladilo....
-dal amotizerje od ATX-a, spredaj vilice od APN-a...
kolesa so bile litke od AVTOMATIKA... Slide gumica spredaj... od zadaj cross guma....
-auspuh mislim zadnji lonec od Yugota...
-maska predelana iz okrogle luči je prišla 4 kotna....
-stranski boki so bili od novega avtomatika....
-blinkerji od ATX-a..
-potem pa nakoncu ko je zmanjkal idej pa zobnik od Specialke tak oldi motor.... vleklo ko p*****a šlo pa nikam.... aja če vas zanima luknje niso pasale na na kolo ampak smo morali mal rezat....

in to je to...
da prištejem da je 2x kuplonga zružla...
4x bat šel....
2x elektronka šla....
u glavnem mel sem 4 avtomatike...
in enga ATX-a z BT opremo (mašina, maska in vso plastiko od BT-ja... balanca pa od Specilake....)
:P
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky To feb 08, 2005 2:44 pm

Pr nas pa je blo popularno na avtomatika mašino od ELEKTRONIKA dajat gor! :D STari to je letelo, samo je mogu vsaketolk menjat okvir ker ga je zvijalo :twisted: :twisted:
The MAN
 
PiNkZ PoWeR
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: So jul 10, 2004 5:53 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a PiNkZ PoWeR Sr feb 09, 2005 7:36 am

:lol: :lol: :lol: ta je dobra sam mašino sem reku da pustim stock... razn celinder pa bat to je terpel...
sem pa potem mel enga avtomatika sem mel not 39L bat pa na mesca sem mogu menjavat bat ker je obročke lomlo pa zabijalo v bat.. nesem celinder na struženje zarad risov če so nastali ali pa če je kje zvit pa mi oni reče da je cel cilinder... okey sem reku.... spet bat nov in spet 2 mesca... in to tak 5krat pa mi že oni reče čuj ne delaj se norca ti pa ta tvoj cilinder....
Vrni se na Nima veze z avtomobilizmom

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov