Za vse kar ne paše pod ostale debate, prosti čas...
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Sr avg 31, 2005 2:08 pm

XFX reinstall si že probal?
če nisi, potem probaj
 
Dusangonzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Sr maj 05, 2004 10:56 am

Napisal/-a Dusangonzo Sr avg 31, 2005 3:59 pm

Igram ja. In to lih zdej k me čakajo izpiti. b****!!

Drugač pa huda špila.
Things may come to those who wait, but only what was left behind by those who didn´t.
 
Uporabniški avatar
Mc Čun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: So jun 19, 2004 8:34 am
Kraj: Kidricevo

Napisal/-a Mc Čun Sr avg 31, 2005 4:08 pm

@FireSTORM maš pir v dobrem :pivo

Alo kako pa ste naredili misijo SF tisto ko se morate priplaziti do neke točke brez da vas opazijo.
Štajerska zvestoba, VIOLA do groba!!!
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3373
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Sr avg 31, 2005 4:55 pm

Mc Čun je napisal/-a:@FireSTORM maš pir v dobrem :pivo

Alo kako pa ste naredili misijo SF tisto ko se morate priplaziti do neke točke brez da vas opazijo.


Go low and slow.
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Sr avg 31, 2005 6:00 pm

plaziš se v počasnem gibanju...
cel čas
tam ko pa moraš prek mosta ali pa kjer koli, ko vidiš sovražnika, ga opazuješ kdaj gleda proti tvoji smeri, ko se obrne vstran se premikaš, izmikaš se lučem...
porabil boš kar nekaj časa
meni je misijo uspelo izvest v 45min
 
Uporabniški avatar
JjAaNn
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: To jun 28, 2005 3:21 pm
Kraj: vrtovin med ajdovščino in gorico :)

Napisal/-a JjAaNn Sr avg 31, 2005 6:40 pm

as e da dobit poslovalniso kjer se ta spil dol pobere :)
 
Uporabniški avatar
XFX
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Sr maj 25, 2005 6:55 pm

Napisal/-a XFX Sr avg 31, 2005 7:40 pm

JjAaNn je napisal/-a:as e da dobit poslovalniso kjer se ta spil dol pobere :)


Klik
Slika
 
Uporabniški avatar
Mih@
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: So okt 18, 2003 3:41 pm
Kraj: Smlednik

Napisal/-a Mih@ Če sep 01, 2005 10:39 am

FireSTORM je napisal/-a:plaziš se v počasnem gibanju...
cel čas
tam ko pa moraš prek mosta ali pa kjer koli, ko vidiš sovražnika, ga opazuješ kdaj gleda proti tvoji smeri, ko se obrne vstran se premikaš, izmikaš se lučem...
porabil boš kar nekaj časa
meni je misijo uspelo izvest v 45min

Ja low and slow - sam jest sm še zmer pršu u 20 min skos :)
http://mr.si/
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če sep 01, 2005 7:33 pm

jaz sem samo enkrat še do zdaj moral naredit SF training
pa sem prelutal skoraj celi map, zato je tak dolgo trajalo
 
Uporabniški avatar
Mc Čun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: So jun 19, 2004 8:34 am
Kraj: Kidricevo

Napisal/-a Mc Čun Pe sep 02, 2005 2:02 pm

Hja no ja ne vem kaj naj naredim ker ko par minut špilam me vun vrže in napiše

Build AmericasArmy_Build_[2004-06-01_02.01.01]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1684 MHz with 255MB RAM
Video: RADEON 9600 SERIES (6553)

General protection fault!

History: UModel::LineCheck <- FOctreeNode::ActorNonZeroExtentLineCheck <- FOctreeNode::ActorNonZeroExtentLineCheck <- FOctreeNode::ActorNonZeroExtentLineCheck <- FOctreeNode::ActorNonZeroExtentLineCheck <- FOctreeNode::ActorNonZeroExtentLineCheck <- FOctreeNode::ActorNonZeroExtentLineCheck <- FOctreeNode::ActorNonZeroExtentLineCheck <- FOctreeNode::ActorNonZeroExtentLineCheck <- FOctreeNode::ActorNonZeroExtentLineCheck <- FOctreeNode::ActorNonZeroExtentLineCheck <- FCollisionOctree::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::MoveActor <- AGP_Character <- AAGP_Pawn::MaybeAdjustForProne <- AAGP_Pawn::performPhysics <- UObject::ProcessEvent <- (HumanController Mountain_Pass.HumanController, Function AGP.HumanController.PlayerTick) <- APlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level Mountain Pass <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 796D7241 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

Pa sem jim poslal bug report pa nič.
;)
Štajerska zvestoba, VIOLA do groba!!!
Vrni se na Nima veze z avtomobilizmom

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov