Za vse kar ne paše pod ostale debate, prosti čas...
 
Uporabniški avatar
marinaio
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To jan 09, 2007 11:25 pm
Kraj: Koper

elektronika pri gilleri runner 50 pure jet!!!

Napisal/-a marinaio Pe feb 02, 2007 2:34 pm

zanima me če ma kdo kaj izkušenj z runnerjem 50 pure jet oziroma z elektroniko...
zna kdo sam naštimat zmes zraka pa benzina :?: :?:
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Pe feb 02, 2007 3:51 pm

Tega ne moreš naštimat sam, to se štima s ti. "gameboyom" ki ga imajo na uradnih servisih in nekateri neuradni serviserji skuterjev. Ne se igrat s to elektroniko.

Zakaj pa rabiš nastavljat zmes zraka in bencina?
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
marinaio
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To jan 09, 2007 11:25 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a marinaio Pe feb 02, 2007 8:53 pm

kr mi zdej ko je zunaj mrzlo dosti bolše vleče in mi je kolega ki se s tem ukvarja že dolgo časa reku da je sigurno to zrak ker je bol mrzu in bol stisnjen in ga zato več pride v mašino in poleti ko je vroče manj...vsaj tko on pravi
in če bi povečal malo dovod zraka bi mogu potem tudi malo povečat dovod benzina...je tko al ni :?:
in verjetno če bi mi to nardili bi se kaj poznalo na zmogljivosti čeprav minimalno to sigurno...ampak na skuterčku se pozna :D poleg tega mam drugi auspuh ki ga umes na srednjih vrljajih zaduši....povleče lepo potem ga zaduši potem pa gre
lahko da se motim :P
lp
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Pe feb 02, 2007 9:01 pm

Prijatelj ti je čist prav povedal. Mrzel zrak se da bolj stisnit, kar pomeni da ga več spraviš v cilinder. Čeprav razlika ni nevem kakšna, neka malenkost pa je. Polagam ti na srce da se ne igraš s to elektroniko, imam izkušnje z Aprilio SR50 DiTech, ki ima v bistvu enak sistem elektronskega vbrizgavanja. Nimaš kaj spreminjat, pusti tko kot je ker tko je prav.

Če vse ostalo štima in je auspuh montiran tko kot je treba, ti najverjetneje v srednjih obratih skuter zamuri zarad valjčkov, pelji k nekomu ki se na to spozna in naj ti najde pravilno kombinacijo različno težkih valjčkov. Potem je tu še sklopka itd.... samo pusti elektroniko :) Razen če nameravaš montirat 70kit, tam pa itak zraven dobiš drug računalnik.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
ruco555
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Pe mar 17, 2006 2:16 pm
Kraj: ankaran

Napisal/-a ruco555 So feb 03, 2007 1:41 pm

kot je že spyker povedal je fora v valjčkih...poišči koga ki to obvlada pa bosta rešla...če bi potrboval to kake 2, 3 leta nazaj...bi ti rekel da kr k meni prpelji...sam nažalost sm že kr neki časa vn iz tega...tko da...

sicer pa, če je tko kot pri starih ranercah, se da kombinirat z dvema težama valčkov...seveda je vse odvisno od tvojih želja...verjetno veš da se da s težo valčkov nekolko uravnavat pospeške in končno hitrost...sicer pa je na obali kr neki takih domačih mojstrov...sam ne jim pustit da ti elektroniko tikajo...
Never settle for a moment of mediocracy.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So feb 03, 2007 1:44 pm

Seveda lahko uporabiš kombinacijo dveh različnih tež valjčkov. Z njimi predvsem nastavljaš razmerje med končno hitrostjo in pospeškom. Lažji kot so valjčki - boljši so pospeški in manjša je končna hitrost. Težji kot so valjčki - slabši so pospeški in višja je končna hitrost.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
ruco555
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Pe mar 17, 2006 2:16 pm
Kraj: ankaran

Napisal/-a ruco555 So feb 03, 2007 1:51 pm

se strinjam popolnoma...
sam sem bol pristaš lažjih kombinacij...usaj bil, dokler sem se še s skuterji okoli prevažal...sicer se pa spomnem ene teorije od enga "skuter-tunnerja" tle z obale...fantina je trdil da je treba neenakomerno valčke porazdelit...se pravi...usak par je moral bit različno težek...sam tega nisem nikoli probal...če mogoče obstaja kdo, bi mi lahko povedal kej o tem??? če je mogoče preizkusil...
Never settle for a moment of mediocracy.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So feb 03, 2007 2:12 pm

Prvič slišim za to, bi tud mene zanimalo...

Drgač pa tud sam sem uporabljal raje lažje valjčke, ker so mi pospeški iz nule in nasplošno do končne pomenili več kot končna hitrost. Pa tud slednja je bila pri meni nekaj čez 100 km/h (realnih). Pred tem je pa ves čas noro vleklo :EE
Če je ravno, ni zabavno.
Vrni se na Nima veze z avtomobilizmom

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov