Res brutalen mortor ampak kot rečeno izgublja na okretnosti. Do 150 kmh ga je v bistvu samo težje kontrolirati kot ZX 6 ali 9 pri večjih hitrostih se je pa že itak brezveze kregat za 20kmh. VSE JE PREVEČ. Brat ma 6-ko pa se mi ne dopade. Sej tut stegne pa lahka je kot hudič samo to je za dirkališče in ne za na cesto. Da bi sem mogu na takm motorjem pelat na morje bi e pobralo, kot sopotnika pa že po 50km konretne vožnje.
Osebno se mi bol dopade HONDA VFR 800 INTERCEPTOR. Podatke iz glave govorim ampak vsen. 110KM, 210Kg, cca 270 kmh končne, 3.2s do 100.... Fotr ma ta motor in ko se odloči za menjavo jaz presedlam na njega iz mojga mini kawasakija ZZR 250. To mi je pa res zakon motor. Športno potovalen ampak na videz še zmeraj čista športiva, Dost moči, udoben, zanesljiv tako da ni res, VTEC sistem kar pomeni lep navor tudi pri nižjih obratih, ABS, dual sistem bremz kar pomeni da lahko samo na noge bremzaš pa bremza tut pru kolo. 200 kmh maš pa tut notr predn požmrkneš. Res so in močnejši in udobnejši motorji samo ta je pa tak kompromis ki je pisan res meni na kožo. Edino kar ga ovira da bi bil čisti športnik je mal prevelika teža pa še ta samo na papirjih. Ko se pelješ v mejah "normale" je občutek bolši kot na ninji. Na dirkališču in pri vožnji na robu je stvar drugačna ampak to me pa ubistvu ne briga.
Še ena slikca. Aja pa taprva stvar ki more dol z tega motorja ko ga dobiš je plastika čez sopotnikov sedež. Nevem zakaj so jo sploh rinl gor.
