domen_ je napisal/-a:No ampak tega negativnega tona pa dejansko v definiciji ni moč najti. Preprosto povedano: če je za nekoga tradicionalna družina vrednota, potem mu pač ni moč očitati da je diskriminanten. To bi mu lahko očitali, če bi iz svoje pozicije gledal slabšalno na druge, ampak sama definicija ne govori nič o tem.
Načeloma se lahko povsem in popolnoma strinjam s tem ... ampak gre za neko manjšo malenkost ...
domen_ je napisal/-a: Če sta ti dve obliki družine v pravno-formalnem smislu povsem izenačeni, torej da nobena nima prednost pred drugo, potem država s tem ukinja vrednoto tradicionalne družine. Mislim, da je to tisto, kar nekatere nasprotnike tega zakonika (npr. RKC) najbolj moti.
Podobno mislim da je s tem kako si nasprotniki zakonika predstavljajo pojem družine: za njih istospolni pari preprosto ne spadajo več v to kategorijo, ki ji rečejo družina. Pri družini cenijo odnos med moškim in žensko, torej odnos med različnima spoloma, torej ravno tisto pravilo, ki ga istospolni pari kršijo.
In da ne bo izpadalo preveč "ideološko"

, puščam v naslednjem primeru istospolne pri miru ter se osredotočam na "netradicionalno" obliko družine - samohranilci. In kje za vraga imajo lahko potem nasprotniki omenjenega referenduma potemtakem kakršenkoli argument v postavljanju tradicionalne družine na piedestal tiste prave ter edine? Kje v Ustavi RS je zapisano, da je tradicionalna družina tista "prava", ki ima več pravic od ostalih? Sam tega tudi v zakonodaji in podzakonskih aktih tega ne najdem. Potemtakem lahko povsem posledično sklepamo, da gledajo manjvredno na ostale oblike družine, kot npr. samohranilce in jih (še enkrat uporabljam taisti izraz) stigmatizirajo!
Bomo v nadaljevanju potemtakem definirali kot "pravo" tradicionalno družino le poročene pare, izvenzakonske "koruznike" pa obravnavali kot drugorazredne? Mar ni bila s strani uglednega poslovneža že pred časom podana nebuloza, da bi bolj obdavčili neporočene pare? Bomo sprejemali v tzv tradicionalno družino tudi ljudi določene religije, rase, ipd?
domen_ je napisal/-a: Družba (oz. država) s tem, ko eni obliki družine omogoča privilegije, ki jih druga oblika družine nima, tudi krepi svoje vrednote.
Država ima svoje vrednote povsem dobro opredeljene v svoji Ustavi, ki že v svojem 14. členu (kot primer) pravi:
"V Sloveniji so vsakomur zagotovljene enake človekove pravice in temeljne svoboščine, ne glede na narodnost, raso, spol, jezik, vero, politično ali drugo prepričanje, gmotno stanje, rojstvo, izobrazbo, družbeni položaj ali katerokoli drugo osebno okoliščino.
Vsi so pred zakonom enaki."Najvišja vrednota SODOBNE države je zagotavljanje enakih pravic vsem državljanom, razumljivo pa bi bilo omenjeno dejanje v obdobju diferenciacije nacionalnih držav v 19. stoletju ob njihovem nastanku. Kar je kot pozitiven nacionalizem pripomoglo k obstoju novonastalih državnih tvorb.
Eden izmed
plastičnih primerov (in, prosim brez etiketiranja ideološkosti

) je poskus omembe krščanstva v preambulo ustave Evropske unije. Najširši spekter Evropejcev se povsem in popolnoma strinja, da je imelo / ima krščanstvo izjemno pozitiven pomen pri ustvarjanju današnje Evrope in njenih prebivalcev. Pa vendarle se posledično na stranski tir postavlja ne samo konkurenčnih religij, kot npr. Islam, ki je takisto pustil ogromen pečat na evropskem področju, temveč v končni fazi tudi samo razsvetljenstvo (ki je kasneje pripomoglo k sekularizaciji družbe). Mar ne gre v tem primeru postavljanja ene ideologije na piedestal za manjvredno gledanje na ostale?
domen_ je napisal/-a:Ideološka obarvanost je v slabšalnem tonu v katerem jih uporabljaš .
Nenazadnje pa morda še beseda o tej tezi - zakaj je potrebno takojšnje površinsko etiketiranje, da ne rečem dokaj grobo kar demagogija? Podobno "ideološko obarvanost" se populistično pripenja na popolnoma VSAKEM referendumu, ko se zagovornike nečesa takoj etiketira s politično opcijo enega pola ter nasprotnike z drugo.
Torej je potemtakem vsakdo ideološko obarvan takoj, ki opozori in opozarja na spoštovanje že omenjenega 14. člen Ustave RS?
domen_ je napisal/-a: Lahko pa da se motim, ampak načinov kako se tega človeške družbe lotevajo so zelo raznovrstni, zanimiva je npr. kultura Mosuo (priporočam v branje)..
Zelo zanimiva kultura matriarhata (nisem je poznal od prej).