dzuro.na.izi je napisal/-a:Manfred...
Je že 5cenic povedu...obdavčitev dizla bi direktno vplivala na dodatno povišane stroške avtoprevoznikov, kmetov, vojske, policije in vseh vozil ki imajo dizel pogon.
Za avtoprevoznike ki naenkrat tankajo 100+ l dizla na tovornjak ta 3-centna podražitev pomeni hud zalogaj na letni ravni. In če se spomneš neki časa nazaj (ko so bile cene goriv rekordno visoke) so avtoprevozniki protestiral proti višanju trošarin in za subvencioniranje goriva zanje če ne bi propadli!
Vlada bi si z obdavčitvijo samo bencina (če bo res samo bencin) prihranla mal sekiranja če mene vprašaš.
Ekologija pa nima nč pri tem...gre se samo za pobiranje denarja.
nebivedu je napisal/-a:Že od leta 1990 naprej je nabavna cena nafte višja od nabavne cene bencina, potem pa država s trošarinami "podraži" bencin, ter s tem subvencionira avtoprevoznike.
arijan je napisal/-a:Zakaj ima Q max 100 višji DDV od ostalih?
aklan86 je napisal/-a:arijan je napisal/-a:Zakaj ima Q max 100 višji DDV od ostalih?
A ti to resno?
danci1973 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Že od leta 1990 naprej je nabavna cena nafte višja od nabavne cene bencina, potem pa država s trošarinami "podraži" bencin, ter s tem subvencionira avtoprevoznike.
- Q Max 95
- Prodajna cena brez dajatev: 0,43964
- Prispevek: 0,00600
- OVE: 0,00911
- Trošarina: 0,50378
- CO2 dajatev: 0,04147
- DDV: 0,22000
- Q Max 100
- Prodajna cena brez dajatev: 0,48636
- Prispevek: 0,00600
- OVE: 0,00911
- Trošarina: 0,50378
- CO2 dajatev: 0,04147
- DDV: 0,23028
- Q Max Diesel
- Prodajna cena brez dajatev: 0,42453
- Prispevek: 0,00400
- OVE: 0,00990
- Trošarina: 0,41746
- CO2 dajatev: 0,04493
- DDV: 0,19818
- Q Max LPG
- Prodajna cena brez dajatev: 0,39326
- Prispevek: 0,00909
- OVE: 0,00720
- Trošarina: 0,07242
- CO2 dajatev: 0,00000
- DDV: 0,10603
ModraW je napisal/-a:V članku lepo piše da bo dajatev samo za bencin...
@nebivedu
Mediji o številkah migrantov ne poročajo več ker je takšna komanda vlade. V mojem mestu jih je tudi že vsaj tisoč, to sob in ned jih je prišlo 5500 v Slovenijo. Politika tako noče povedat koliko ampak ocenjuje se da med 6000-10.000 beguncev dobi Slovenija v prvem paketu od Nemčije za stalno. V drugem paketu pa spet okoli 5000, skupno med 12 in 18.000.
Sicer naj bi nekaj denarja dala EU, kaj pa potem ko ne bodo več dali? Bodo pa tukaj takoj dobili prebivalšča, nekateri omenjajo tudi stara državna in občinska stanovanja, psihološko pomoč, hrano, obleke, zdravniško oskrbo, učenje jezika, šolanje in na koncu službo. Vsak migrant pa reče ko dobim službo bom takoj povabil še sorodnike. To državo vse stane, plačal bomo Slovenci preko davkov. To ni nestrpnost to je realnost. Za časa druge sv.v ni potekala takšna migracija kot danes. Tukaj pa prečkajo 7 držav kjer ni vojne in noben se nima namen vrnit in so še vedno po tupastih politikih begunci.. To so čisti ekonomski migranti. Še džamijo jim gradijo v LJ s pomočjo denarja Katarja in ta množična selitev je sigurno načrtna.
Bodo pa sedaj ko je Nemčija dosegla svoje kvote, ki jih je načrtovala začeli vsi počasi zapirati meje, ker vsi poslušajo samo 1 državo kot bimboti. Ampak 1.5 milijona jih bo vseeno v enem letu naselilo Evropo in ko dobijo državljanstvo bo vsak imel vsaj še tri otroke in še sorodnike bodo vabili, kar je na dolgi rok velik strošek za socialne transferje(otroški dodatek...).
Davek je nujen, davčne blagajne, povišanje ddv-ja, povišanje goriva je samo del ukrepov ki jih še načrtujejo hinavski politiki.
Sicer pa večji avtoprevozniki poleg subvencije države in olajšav, imajo ponavadi svoje cisterne z gorivom v podjetju, ker dobijo na količino goriva popust. Tako je bilo kakšnih pet let nazaj, verjetno je danes še isto.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost