BWAHAHAHAHA!!!!!
eni ste pa mudeli!!
2much za komentirat, sj je ze cagiva dost napisal (naj se vidijo motosvetovci!!!

), pa mam se vseen nekaj za napisat:
tup, tole je predelava NSRke, na oklepu ni ene originalne stvari!!

NSRka je
TOLE (ena verzija) in
TOLE (druga verzija - mono nihajka zadaj), obstaja pa se izvedenka z obema avspuhoma na desni strani. ima 55 HP.
RS 250 obstajajo tri verzije: letnik '95 do '99 (t.i. "chesterfieldka"), letnik od '00 do '02 (nekatere se '03), to je ona smotana oblika, kot tanove RS 125, ki majo zadnji del (zadnji sedez na subframeu) zaobljen navzdol, in pa letnik '03 in naprej, serija PISTA, brez svetlobne opreme in homologacije, narejena za en namen - za predelavo v tekmovalni stroj in preganjanje po dirkaliscu.
chesterfieldke imajo 70,3 HP na gredi, novejse pa 56 HP (zaradi katalizatorja in nastavitve masine glede na emisije izpusnih plinov). 70-konjska gre 210 km/h, 56-konjska 198 km/h. ce menjas auspuh z giannellijem masina veliko lazje zadiha.
poraba je od 5,5 (fuuul sparanje!), pa tja do 13-15 (gas do daske), ne vem kje ste vi dobil 25 LITROV IN 30-LITRSKI TANK?!?!?!?
moram pa opozoriti se na dve posebnosti: RS 250 ima najbolj ostro masino med serijskimi 250kami (takoj za njo je Suzuki RGV 250 Gamma s 65 konji - ima enako masino, le da so jo pri aprilii se malo navili in dvignili redline za 1000 rpm - ja, aprilia kupuje masine - 50 cc od minarellija, 125, 650 in 1000 od rotaxa, 250 od suzukija, itd..), ima pa tudi dalec najboljse zavore - celo boljse kot velika vecina (pazi to!) 600-takov!! dvakrat 298 mm koluta in dve stiribatni celjusti zlati brembo ob 140 kg suhe mase dela stalo! geometrija podvozja je naravnost dirkaska, polozaj za balanco dirkaski (utruja), masina prav tako utruja (ni glih dizl, a?), stroski prav tako dirkaski (izmed vsega se najbolj utrujajo): na 16k km je treba menjat oba bata, tesnila, itd (mala generalka), tankat je treba v povprecju okrog 7-10 litrov (ce bi jo js mel, najbrz 15

), bencin je drag, pa se olja rabi k temu okrog 2% (si sam mesa - pod standgasom 0,9%, pod full gasom 2%), kar pa je DRAGO!!
zaj pa pisite naprej, da se bom se lahk se cemu smejal!
aja, za vec info -
http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=1366 - tukaj so informacije vsaj po vecini resnicne.
