


Furious_G je napisal/-a:hehe, nimam znanja o skuterjih? mogoče res nisem načitan o vseh teoretičnih stvareh o skuterjih, kot marsikater od "skuteristov" je, sm pa dal že dost stvari skoz v praksi. sej itak da bo vsak hvalu svoj motor, sam men se sr po defaultu res zdi (pre)mehka (samo moje mnenje). s štendrom se da pa tud z runnerco po tleh drgntno pa gremo naprej... glede ključavnic nism tok siguren no... men ga do sedaj še nihče ni odprl! res je pa to, da se zlo lahko da pridt do ključavnce za kontakt(samo prednjo masko daš dol pa je), tko da je dost lahka tarča za krajo. hehe, k si pa pisu o montaži auspuha sm se pa kr mal nasmeju
to je pa čist od tebe odvisno, kakšen mojster si! v pol ure sm mev jst original auspuh dol, pa lipnika gor, tko da ne vem kaj si ti delu... pa brez zamere
rok46 je napisal/-a:tist k je reku da je SR slaba za vožnjo pa mehka...mislm,da teb manka mal znanja o skuterjih...use je odvisno od tega kak je amortizer.če je trd se dobr pele usak motor,najbolša kombinacija je trd amortizer + dobre gume k se držijo dobro...pa dimenzija gum je tud zlo pomembna. doma ma SRko rossi replica,pa ma komplet polini evolution predelavo in motor tud leti,spomlad ga bom začeu prodaja k nameravam kupt avto...prej sm meu bl švoh gume gor,so ble znucane,k sm eneparkat preveč pametn biu pa sm mal skuru zadno gumoops:
kaj čš...poleti sm dau gor nove gumce,spredaj 130,zadaj 140 tko k ma aerox serijsko in motor se pelje prfektno po ovinkih...za moje pojme je aerox biu daleč najbolši skuter glede lege in vožnje nasploh,temu pripomorejo dobre gume in amortizer trd kukr sm že omenu,ampk zdj se jst z aprilio pelm čez ovinke bolš k z aeroxom od frenda.aerox ma idin mal placa za noge,pa na aprili bl na visokm sediš.ne mislte da kle to govori en navadn 14 letn mulc k ma 2 mesca motor in nč izkušenj.skuterja mam že 5 let in sm dau že mrskaj čez z nim,tud štendr je že brusus večkrat po tleh pri polaganju tko se ga da položit.priporočam ti aprilio Sr al pa aeroxa k sta zame najbolša skuterja kar jih je...raznih giler,pa nrg-jev neb kupvou k jih je tolk da se kr drek meša z nimi,pa še to pomankljivost majo da lahko skor uskemu odpreš zic in uzameš vn kar hočeš.s svojim ključem sm odpru že nešteto koliko prtlažnikou od nrg-jev in giler,pa naj kdo proba
pa še aerox in aprilia mata minareli mašino ki je najbol dostopna za popravila.da ne govorim o zakompliciranosti runurja al pa kakega peugeota k se matraš pou ure da prideš do avspuha...moj skuter gre 130,res da sem dau velik nanga ampk mi ni žau.štima prfektna,pospeški taki da marsi ker avto prehitim lahko in nešteo drugih stvari...pa še o onem aeroxu.barva ni original,bil je barvam ampk to ne pomen nč,če plastika gor stoji kul pa ni počena ni overe zarad tega...in ne števca se ne more kr tko vrtet morš ker je use skp čudnu zvezan smo probal pr frendu, z mašinco bi pa preklet doug tole delou.enostavnejše je da samo stakneš zajlo in to je to
z zx izpuhom bi pa mogel it ukul 85,90...pa probej se brez rok pelat.če ti balanca mal zavija pol so vilce fuč in je blo orng padeno...pa dobr nakup
LP
rok46 je napisal/-a:Furious_G je napisal/-a:hehe, nimam znanja o skuterjih? mogoče res nisem načitan o vseh teoretičnih stvareh o skuterjih, kot marsikater od "skuteristov" je, sm pa dal že dost stvari skoz v praksi. sej itak da bo vsak hvalu svoj motor, sam men se sr po defaultu res zdi (pre)mehka (samo moje mnenje). s štendrom se da pa tud z runnerco po tleh drgntno pa gremo naprej... glede ključavnic nism tok siguren no... men ga do sedaj še nihče ni odprl! res je pa to, da se zlo lahko da pridt do ključavnce za kontakt(samo prednjo masko daš dol pa je), tko da je dost lahka tarča za krajo. hehe, k si pa pisu o montaži auspuha sm se pa kr mal nasmeju
to je pa čist od tebe odvisno, kakšen mojster si! v pol ure sm mev jst original auspuh dol, pa lipnika gor, tko da ne vem kaj si ti delu... pa brez zamere
hočm rečt tole da če je skuter mehak pol je amortizer sfukan,probej kakšno mogoče s plincem al pa dobrim amortizerjem in boš spremnu mnenje...glede avspuha sm pa mislo tko,da pr minareli mašinah maš cilinder postavlen ravno navzdol se prav 90 ° in sm poklekneš na tla in uzameš ključe u roke in je urejen,pr runerju je pa mal več zafrkavanja,pr minareliju na izi natakneš ključe gor,je usem manj dela,k sm od sošolca speedfighta neki rihtou me je pa use minil,k je tumač dela za avspuh dat dol...in seveda brez zamere![]()
LP
Demo je napisal/-a:Ja ditech ima blokado vezano na elektronko in pri večjemu tuningu je potrebno menjat celotno ECU, jebenoDrgač serijske pospeške ma dobre ampak kaj ti bo to k ne gre ravn nevem kam
Ma pa porabo res majhno, nardim jest z enim tankom 350 km po tamalem
rok46 je napisal/-a:Demo je napisal/-a:Ja ditech ima blokado vezano na elektronko in pri večjemu tuningu je potrebno menjat celotno ECU, jebenoDrgač serijske pospeške ma dobre ampak kaj ti bo to k ne gre ravn nevem kam
Ma pa porabo res majhno, nardim jest z enim tankom 350 km po tamalem
jst pa celih 100km:P jebat ga tuning stane
![]()
LP
Furious_G je napisal/-a:matr, ti si pa to resno zastavukva bi to delal če bi blo v runnerci
joke stari!
se pa čudim kako še clo narediš 100km s tankom
Furious_G je napisal/-a:matr pol je to realnih 130... ti pol po števcu kaže 170?to more pa hudo letet! aja pa svaka čast za radar
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost