Za vse kar ne paše pod ostale debate, prosti čas...
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 Če mar 24, 2005 12:59 pm

Mrcina je napisal/-a:strmi=drzni?

LP Mrcina


Glih hotu napisat... :lol:
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Če mar 24, 2005 1:03 pm

FireSTORM je napisal/-a:
M3 je napisal/-a:filter dej original, čeprav verjetno se ne bo neki dosti zmanjšala poraba,
pa spucaj injektorje.


zaradi filtra poraba ne naraste ali pade...
kvečjemu pade, ker prihaja lahko več zraka v kolektor :roll:


a ni da če pride več zraka to računalnik zazna in potem zaradi tega
ubrizgava več goriva? ok my bad.
Slika
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če mar 24, 2005 1:11 pm

če je več zraka računalnik to zazna preko senzorijev in po potrebi zmanjša količino goriva

btw: ravno pišem seminarsko o tem :twisted:
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Če mar 24, 2005 3:34 pm

Si pomislil na soseda z rorckom?
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
strmi
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe mar 18, 2005 2:36 pm

Napisal/-a strmi Če mar 24, 2005 3:39 pm

fireSTORM , a to pomeni, če k&n zamenjam za odprti apex, to pomeni da bo manjša poraba? popravi me če sem se zmotu s tvojo teorijo?
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Če mar 24, 2005 3:47 pm

lol kake eni sekate tuki :noro

valda jest k sem dal filtr gor mi pije manj , jea right

ti dej ven filter da ne bo več mukanja,s tem se bo tud poraba zmanjšala,ker ga ne boš mel več za kej tišat

Pillle kje si :D
Slika
 
Uporabniški avatar
domzalcan21
Uporabnik
 
Prispevkov: 1067
Pridružen: Ne avg 31, 2003 9:09 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a domzalcan21 Če mar 24, 2005 7:09 pm

Eh, kaj se sekirate za porabo...men je alfa...1.7TS 115hp žrla od 12 do 17 litrov na 100km, zdej sm si kupu BMW k mi pije 9.2 do 11...pa ma 194hp.... jst sm samo :o
 
Uporabniški avatar
strmi
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe mar 18, 2005 2:36 pm

Napisal/-a strmi Če mar 24, 2005 7:11 pm

povem v pondelk rezultate, sm vrgo filter vn, pa mal sm cev drugače nastavil.
upam na najboljše :lol:
LP S.
www.spletnideli.si - avtodeli za vsa vozila
_______________________________________________________________
Ko smo se že vsi nehali smejati, se je vedno pojavil nekdo, ki nas je spravil v jok
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če mar 24, 2005 7:49 pm

strmi je napisal/-a:fireSTORM , a to pomeni, če k&n zamenjam za odprti apex, to pomeni da bo manjša poraba? popravi me če sem se zmotu s tvojo teorijo?


mogoče za 0,001 litra...
samo ECU-jev logaritem deluje tak...več ima zraka, zmanjša količino goriva na enem ciklu

pri filtru se ne pozna tolko, samo je pa tak...
če ne verjameš, pa izvoli
www.google.com
in začni brat o ECU kako deluje, kaka struktura je, po kakih algoritmih deluje in tko naprej
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe mar 25, 2005 7:15 am

FireSTORM je napisal/-a:
mogoče za 0,001 litra...
samo ECU-jev logaritem deluje tak...več ima zraka, zmanjša količino goriva na enem ciklu

pri filtru se ne pozna tolko, samo je pa tak...
če ne verjameš, pa izvoli
www.google.com
in začni brat o ECU kako deluje, kaka struktura je, po kakih algoritmih deluje in tko naprej



Tle si se pa orenk zmotu.

ECU dela na principu idealne mešanice gorivo/zrak. Zato pa tudi je lambda sonda, ker deva glih ta podatek.

Logični zaključek: Več zraka več goriva.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Pe mar 25, 2005 12:34 pm

In the next examples, A and B are parameters that come from sensors. Let's say that A is coolant temperature and B is oxygen level. If coolant temperature equals 100 and oxygen level equals 3, the lookup tables tell us that Factor A = 0.8 and Factor B = 1.0.


več oxygena(kisika) je v tabeli manjša vrednost...
potem pa forumula:
čas kako dolgo bo odprt injector: osnovni čas * faktor a * faktor b
recimo da je osnovni čas 16 milisekund, faktor a vzamemo kot v primeru 0.8 faktor b pa 1.0
to dobiš potem: 12.8 milisekund...
potem pa npr. povečamo količino kisika in je v tabeli manja številka
torej: 16 * 0.8 * 0.8 npr.
čas pa pride: 10,24

torej...krajši čas ko je injector odprt, pa mi ti povej kako lahko preide potem več benza skozi če pa injector vedno enako brizga po času..
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe mar 25, 2005 12:50 pm

FireSTORM je napisal/-a:
In the next examples, A and B are parameters that come from sensors. Let's say that A is coolant temperature and B is oxygen level. If coolant temperature equals 100 and oxygen level equals 3, the lookup tables tell us that Factor A = 0.8 and Factor B = 1.0.


več oxygena(kisika) je v tabeli manjša vrednost...
potem pa forumula:
čas kako dolgo bo odprt injector: osnovni čas * faktor a * faktor b
recimo da je osnovni čas 16 milisekund, faktor a vzamemo kot v primeru 0.8 faktor b pa 1.0
to dobiš potem: 12.8 milisekund...
potem pa npr. povečamo količino kisika in je v tabeli manja številka
torej: 16 * 0.8 * 0.8 npr.
čas pa pride: 10,24

torej...krajši čas ko je injector odprt, pa mi ti povej kako lahko preide potem več benza skozi če pa injector vedno enako brizga po času..



Sicer ne vem od kod teb podatki, ampak kukr jst vem je pri vseh injection motorjih z lambda sondami tako, da mora biti izpuh čim bolj čist.

Če hočemo čist izpuh potem mora biti mešanica zrak/gorivo vedno optinalna (vrednost lambda sonde 1 ).
V primeru, ko imamo podhranjeno mešanico se začnejo v izgorelem izpuhu pojavljati NOx plini, ki so zelo škodljivi, in so zaradi njih Mitsubishi-jevi GDI motorji morali imeti poseben katalizator.
V primeru, ko imamo prebogato mešanico se pa v izgorelem izpuhu pojavi CO, za katerega skoraj vsi vemo da je izredno nevaren.

Če si ti bral kak članek o predelavi ECUjev potem je možno da zaradi tega njemu odstopajo formule.

Drugače je pa tako, da če hočeš največ moči iz motorja, moraš poskrbeti da ves zrak (kisik), ki pride v cilinder tudi zgori v cilindru (100% izkoristek zraka; ponavadi je tako da mešanica še gori v auspuhu). V tem primeru je dobro imeti 10% presežek goriva v mešanici, ampak je tak kot se prej napisl potem problem, ker se pojavi CO.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Pe mar 25, 2005 12:56 pm

JohnyR je napisal/-a:
FireSTORM je napisal/-a:
In the next examples, A and B are parameters that come from sensors. Let's say that A is coolant temperature and B is oxygen level. If coolant temperature equals 100 and oxygen level equals 3, the lookup tables tell us that Factor A = 0.8 and Factor B = 1.0.


več oxygena(kisika) je v tabeli manjša vrednost...
potem pa forumula:
čas kako dolgo bo odprt injector: osnovni čas * faktor a * faktor b
recimo da je osnovni čas 16 milisekund, faktor a vzamemo kot v primeru 0.8 faktor b pa 1.0
to dobiš potem: 12.8 milisekund...
potem pa npr. povečamo količino kisika in je v tabeli manja številka
torej: 16 * 0.8 * 0.8 npr.
čas pa pride: 10,24

torej...krajši čas ko je injector odprt, pa mi ti povej kako lahko preide potem več benza skozi če pa injector vedno enako brizga po času..



Sicer ne vem od kod teb podatki, ampak kukr jst vem je pri vseh injection motorjih z lambda sondami tako, da mora biti izpuh čim bolj čist.

Če hočemo čist izpuh potem mora biti mešanica zrak/gorivo vedno optinalna (vrednost lambda sonde 1 ).
V primeru, ko imamo podhranjeno mešanico se začnejo v izgorelem izpuhu pojavljati NOx plini, ki so zelo škodljivi, in so zaradi njih Mitsubishi-jevi GDI motorji morali imeti poseben katalizator.
V primeru, ko imamo prebogato mešanico se pa v izgorelem izpuhu pojavi CO, za katerega skoraj vsi vemo da je izredno nevaren.

Če si ti bral kak članek o predelavi ECUjev potem je možno da zaradi tega njemu odstopajo formule.

Drugače je pa tako, da če hočeš največ moči iz motorja, moraš poskrbeti da ves zrak (kisik), ki pride v cilinder tudi zgori v cilindru (100% izkoristek zraka; ponavadi je tako da mešanica še gori v auspuhu). V tem primeru je dobro imeti 10% presežek goriva v mešanici, ampak je tak kot se prej napisl potem problem, ker se pojavi CO.


saj maš prav..
jst sem se zmotu
tista količina kisika je v izpuhu ne pa iz ozračja, sem še zdaj enkrat vse prebral :roll:
je tako ja...več zraka je več mora biti bencina da ves kisik zgori(skoraj ves), kar ostane pa mora katalizator še prečistit, 100% notranjega izgorevanja še zaenkrat ni ;)
podatki pa iz interneta ker delam seminarko o ECU, in izdelujem simulator nekega osnvnega ECU-ja tko da iščem te formule in tabele po netu ko zmešan :shock:
Vrni se na Nima veze z avtomobilizmom

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost