Mrcina je napisal/-a:strmi=drzni?
LP Mrcina
Glih hotu napisat...

FireSTORM je napisal/-a:M3 je napisal/-a:filter dej original, čeprav verjetno se ne bo neki dosti zmanjšala poraba,
pa spucaj injektorje.
zaradi filtra poraba ne naraste ali pade...
kvečjemu pade, ker prihaja lahko več zraka v kolektor
strmi je napisal/-a:fireSTORM , a to pomeni, če k&n zamenjam za odprti apex, to pomeni da bo manjša poraba? popravi me če sem se zmotu s tvojo teorijo?
FireSTORM je napisal/-a:
mogoče za 0,001 litra...
samo ECU-jev logaritem deluje tak...več ima zraka, zmanjša količino goriva na enem ciklu
pri filtru se ne pozna tolko, samo je pa tak...
če ne verjameš, pa izvoli
www.google.com
in začni brat o ECU kako deluje, kaka struktura je, po kakih algoritmih deluje in tko naprej
In the next examples, A and B are parameters that come from sensors. Let's say that A is coolant temperature and B is oxygen level. If coolant temperature equals 100 and oxygen level equals 3, the lookup tables tell us that Factor A = 0.8 and Factor B = 1.0.
FireSTORM je napisal/-a:In the next examples, A and B are parameters that come from sensors. Let's say that A is coolant temperature and B is oxygen level. If coolant temperature equals 100 and oxygen level equals 3, the lookup tables tell us that Factor A = 0.8 and Factor B = 1.0.
več oxygena(kisika) je v tabeli manjša vrednost...
potem pa forumula:
čas kako dolgo bo odprt injector: osnovni čas * faktor a * faktor b
recimo da je osnovni čas 16 milisekund, faktor a vzamemo kot v primeru 0.8 faktor b pa 1.0
to dobiš potem: 12.8 milisekund...
potem pa npr. povečamo količino kisika in je v tabeli manja številka
torej: 16 * 0.8 * 0.8 npr.
čas pa pride: 10,24
torej...krajši čas ko je injector odprt, pa mi ti povej kako lahko preide potem več benza skozi če pa injector vedno enako brizga po času..
JohnyR je napisal/-a:FireSTORM je napisal/-a:In the next examples, A and B are parameters that come from sensors. Let's say that A is coolant temperature and B is oxygen level. If coolant temperature equals 100 and oxygen level equals 3, the lookup tables tell us that Factor A = 0.8 and Factor B = 1.0.
več oxygena(kisika) je v tabeli manjša vrednost...
potem pa forumula:
čas kako dolgo bo odprt injector: osnovni čas * faktor a * faktor b
recimo da je osnovni čas 16 milisekund, faktor a vzamemo kot v primeru 0.8 faktor b pa 1.0
to dobiš potem: 12.8 milisekund...
potem pa npr. povečamo količino kisika in je v tabeli manja številka
torej: 16 * 0.8 * 0.8 npr.
čas pa pride: 10,24
torej...krajši čas ko je injector odprt, pa mi ti povej kako lahko preide potem več benza skozi če pa injector vedno enako brizga po času..
Sicer ne vem od kod teb podatki, ampak kukr jst vem je pri vseh injection motorjih z lambda sondami tako, da mora biti izpuh čim bolj čist.
Če hočemo čist izpuh potem mora biti mešanica zrak/gorivo vedno optinalna (vrednost lambda sonde 1 ).
V primeru, ko imamo podhranjeno mešanico se začnejo v izgorelem izpuhu pojavljati NOx plini, ki so zelo škodljivi, in so zaradi njih Mitsubishi-jevi GDI motorji morali imeti poseben katalizator.
V primeru, ko imamo prebogato mešanico se pa v izgorelem izpuhu pojavi CO, za katerega skoraj vsi vemo da je izredno nevaren.
Če si ti bral kak članek o predelavi ECUjev potem je možno da zaradi tega njemu odstopajo formule.
Drugače je pa tako, da če hočeš največ moči iz motorja, moraš poskrbeti da ves zrak (kisik), ki pride v cilinder tudi zgori v cilindru (100% izkoristek zraka; ponavadi je tako da mešanica še gori v auspuhu). V tem primeru je dobro imeti 10% presežek goriva v mešanici, ampak je tak kot se prej napisl potem problem, ker se pojavi CO.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost