Za vse kar ne paše pod ostale debate, prosti čas...
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr jan 03, 2007 1:00 am

fergi + lamo ti prodam..
pa vilce pa blablabla
piš pvt
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
kajzec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: To dec 19, 2006 8:57 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a kajzec Če jan 04, 2007 6:14 pm

Ok, prosim nehajte govorit kako vam APNKE(apn6) letijo 100 + ...
Naj vam uničim sanje: Tomos APN6 nikoli(res, nikoli) ne more priti na ravni cesti preko 90 kmh/h
Že same kanale se ne da tako pilit kot pri drugih Tomosih(BT, ATX) zaradi prisilnega hlajenja in je cilinder manjši, najbolj primeren je izpuh MF POWER 3 - Rabiš pa izpuh za btja in ne za APN, neke finte glede krivine itd ... vglavnem za visoke obrate je potrebna kratka krivina.

Najbolje je napilit Tomos BT mašino, ki že v originalu doseže 80 km/h, iz nje se pa da največ iztisniti do 105 km/h, tu okoli. Ne spoznam se na BTje, tak da ne me krivit če sem povedal naroben podatek :)

Če pa govorite o hitrostih 120 km/h +, prosim vas, iz Tomos serijske 50ke tega nebo mogoče. Najboljši Tomos tuning je e90 ali ctx, piljenje kanalov in cilindra, atx,bt, ctx geštel pa gas čez vas.

Je pa tomos v 70' letih delal dirkalne motorje kot so D6(160 km/h) in pa GP(204 km/h @ Grobnik) in vsi so bili 50 cc. Vem, še sam se čudim, kako je tomos delal tako dobre motorje, zdaj pa so na robu propada.

Eh spet sn zabluzo :P[/img]
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če jan 04, 2007 6:29 pm

Zgleda površno bereš, z serijskim cilindrom je res težka da bi šla tok, z lamo pa brez problema.
Sicer pa če tebi nikoli ni letela to še ne pomeni da se ne da narediti.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
night racer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So jul 01, 2006 8:30 pm
Kraj: prevalje

poročilo o poteku :D

Napisal/-a night racer Če jan 04, 2007 6:43 pm

js sem zdj že dal gor celinder brušen na fi42 pa naroču sem bat wortex 42l performance za korosko :D:D:D (v avstriji se dobi ceneje in bolše) :D:D pa e90 štrom zrihto piramida ta lahka pa bt skolpoko dal noter pa ž zdj gre z navadnim batom okoli 100km/h ko bo dokončan bt vilice pa dell˙orto frgazer bo šlo pa nekaj spremenitev kanalov kar je eden napisal tukaj sem naredil po njegovim navodilom če bo šlo tako naprej boste tisti ki z avtom dirkate drag racing mogli odpreti novo skupino apn6 drag :D:D čene se boste jokali ker bom vas prehitevo :D:D:D
2 fast and 2 loud 4 you mothafucka
 
Uporabniški avatar
the_man
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 10, 2006 4:33 pm
Kraj: all around

Napisal/-a the_man So jan 06, 2007 6:12 pm

super fino fajn da ti je ratal.
sam glej da neos seb al pa komu drugemu kaj naredo.
srečno ;)
za prepoznavnost športnosti avtomobilske firme tekmujejo v formuli 1, rally-u, nascar,...vw pa svojim izdelkom preprosto nadane oznako GTI
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Re: poročilo o poteku :D

Napisal/-a Nejko87 Če jan 18, 2007 10:54 pm

night racer je napisal/-a:js sem zdj že dal gor celinder brušen na fi42 pa naroču sem bat wortex 42l performance za korosko :D:D:D (v avstriji se dobi ceneje in bolše) :D:D pa e90 štrom zrihto piramida ta lahka pa bt skolpoko dal noter pa ž zdj gre z navadnim batom okoli 100km/h ko bo dokončan bt vilice pa dell˙orto frgazer bo šlo pa nekaj spremenitev kanalov kar je eden napisal tukaj sem naredil po njegovim navodilom če bo šlo tako naprej boste tisti ki z avtom dirkate drag racing mogli odpreti novo skupino apn6 drag :D:D čene se boste jokali ker bom vas prehitevo :D:D:D


napisal sem okvirno.
ker cilinder maš zdj?
pozicije kanalov so na LaMo malo drugačne kot na original.
dal sem ti okvirne mere, ko se boš zadeve lotil delaj z glavo!
+ kontroliraj do kje bat odpre - zapre
bye
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če jan 18, 2007 11:04 pm

športni fergazer, od BT ali CTX
bat 42L
peto prestavo že maš
pa etanol v tank in si zmagal...za en ali dva tedna :twisted:
 
night racer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So jul 01, 2006 8:30 pm
Kraj: prevalje

Re: poročilo o poteku :D

Napisal/-a night racer Pe jan 19, 2007 5:56 pm

[quote="Nejko87"][quote="night racer"]js sem zdj že dal gor celinder brušen na fi42 pa naroču sem bat wortex 42l performance za korosko :D:D:D (v avstriji se dobi ceneje in bolše) :D:D pa e90 štrom zrihto piramida ta lahka pa bt skolpoko dal noter pa ž zdj gre z navadnim batom okoli 100km/h ko bo dokončan bt vilice pa dell˙orto frgazer bo šlo pa nekaj spremenitev kanalov kar je eden napisal tukaj sem naredil po njegovim navodilom če bo šlo tako naprej boste tisti ki z avtom dirkate drag racing mogli odpreti novo skupino apn6 drag :D:D čene se boste jokali ker bom vas prehitevo :D:D:D[/quote]

napisal sem okvirno.
ker cilinder maš zdj?
pozicije kanalov so na LaMo malo drugačne kot na original.
dal sem ti okvirne mere, ko se boš zadeve lotil delaj z glavo!
+ kontroliraj do kje bat odpre - zapre
bye[/quote]


amm navadn ja sj sm kontroliro odpiranja pač prbl po tvojih načrtih mam pa še navadn cly zaenkrat smo že imam doma kosilnico da bom dele dov pobrav aja pa še nekaj spremenitev na tem frčijo je se zgodilo: ctx fergazer, drugi izpuh ter olajšan bat (navrtan) pa ojačano ogrodje, sem si naredil na njega števc kaže v peti s 3/4 gasa 95km/h (bicikel števec) skutečki pa drugi frčiji ne dohayajo:D:D:D:d
2 fast and 2 loud 4 you mothafucka
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Ne jan 21, 2007 12:20 am

fergazar ne sme biti prevelik, drugače ga ne boš mogu nastavit... + prosti tek bo na 4000rpm. izpuh obvezno mf - model 3
blajerca (ojnica) paše od tomosove vodne črpalke...
kolikor se spomnim je tomos delu ene vodne črpalke... cilinder je bil drugačen, blajerca pa ista...
vendar močnejša.
če jo dobiš si zmagu.
original cilinder vrži proč.
fergazer... bing 18 je uredu, bing 20 že prevelik... če se ne motim je meu ctx 21?
u glavnem najlepše bo delalo na dellorto 19 ;)
svečka pa :) bosna super 120 če jo boš dubu ;)
sam gre hitr u falus :P

ps: kakšen fi na zgornji sornik med ojnico in batom?
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
r4tl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne jan 08, 2006 2:43 pm
Kraj: Ljubljana- Polje

No da se jst mal dodam..

Napisal/-a r4tl Pe jan 26, 2007 10:39 am

Glede Tosmos tuninga;)... sm melo use kar se tomosa tice, samo original E90 ne... pa da vs mal razocaram.... BT z original cilindrom in izpuhom gre realni 90km/h, ce si avspuh razzagu in ga skrajsu... se je bl pocas zavrtu, samo ko se je zvrtu je pa norel... in sel tud do 105 km/h... glede tunanja sestke nimam pojma (gistel), ker sm mel eno sestkino masino na T12 (colibri) gistelu in na masini je blo spremenjen:
1. prepresana blajrca spodaj na 8 valckov, zgoraj iglicni lezaj za sornik bata 12,
2. original cilender od sestke, ki je bil za cca 1mm odbrusen (na vrhu) in pobrusen na 42, ter vzdignjeni kanali ter povecani,
3. na detelco obrusen in ob strani navrtan bat (zaradi manjse teze) unicil jih cel kup....
4. vplinjac od BT 50 in sicer BING 18, s kolenom 20 in vstopom v cilinder 19,
5. izpuh je bil doma narejen in je bil racunan takrat skoraj 7 dni (pomoc Perota iz TIMMG na streliscu)...
6. Strom od BT-ja....
7. za spredn zobnik se ne spomnm...se mi zdi da 12, zadi pa vem da je bil 34 pa.... trojcek ma vecje gume kot APN6...

Koncni rezultat je bil...
1. gistel je bil raven in ga ni krivil, ker ima trojka zadnje vilice na silnih blokih, ki so prenasal trdo speljevanje in saltanje ter pospeševanje,
2. Zadeva se je drla k p*****a, ker ni blo zracne komore, samo filter od trojcka v gumi od BT-ja,
3. Slo je realnih 115 km/h (po stevcu audija 100), tk da... trojcek ma stevc do 60 in ga s tem nism matru...
4. Prevozu sm se tri leta brez tezav s polcaji, menjal tri kosare sklopke, ker so se razletele.... en menjalnik (ne zobnik vendar mehanizem, ker je polomilo kugljice oz vn zmetal), pa zadeva je pila okol 9 litrov, tk da... HVALA BOGU, da so sprejel da se morjo mopedi registrirat, ker...sm opustu nadalnje projekte...

Nadalnji projekti...
1. Zadevo nasraufat na ATX,
2. Izdela dvojnega avspuha, za lazje dihanje,
3. V litostroju smo ze izdeloval prototip dur-aluminij piramide.... ki je sel v PM...
4. Poskust zadevo zalaufat z mal...etanola;) to poskusu na frcku....je letu k ps;) zdrzu pa od polja do vegove...ga ugasnu, pa nc vec przgou:(

No to je blo z moje strani, tk da.... veselo tunanje;)

PS: Dokler mas veselje, se dinarcki najdejo in Tomos je prvi!!!

LP

R4TL
Hm... oče mi je zmeraj pravil da nikoli ne veš vsega;))
 
Uporabniški avatar
ruco555
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Pe mar 17, 2006 2:16 pm
Kraj: ankaran

Napisal/-a ruco555 Pe jan 26, 2007 3:09 pm

simke je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:saj jih že---> bmw-je :P



lolll..............ta je huda :tomidelej:


sicer izdeluje sam dele za BMW motocikle...ampak nej vam bo...

sicer pa fantje...dobit nekje foribordo motor, 4 konje, od tomosa, pa po možnosti blok od šestke, ki je bil delan na kitajskem (jih je malo, ampak zdržijo dosti večje obremenitve)...pol pa malo kanale postružit...malo nižat kapo...dellorto 21 gor...pa leti...aja pa nujno 5 brzin...pa preverjeno leti da glava peče...sicer je malo težav z veternicami in pokrovi...samo z mal iznajdljivosti se da...aja pa da ne ozabim...pikolo magnet nujno gor...

sicer je pa najlepše dobit kako mašino od petke al pa elektronika...potem pa žurka...mal problemov je z upasanjem mašine na fušto...samo se da...pa fušto nujno jačat...
Zadnjič spremenil ruco555, dne Pe jan 26, 2007 7:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Never settle for a moment of mediocracy.
 
night racer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So jul 01, 2006 8:30 pm
Kraj: prevalje

Napisal/-a night racer Pe jan 26, 2007 7:26 pm

nekaj me zanima a bo kaj boljše če bom dal gor na tega frčija od atxa fergazer ker en mi bo naredil koleno fi 23 da bo glih sedla vreji not pa kaj naj naredim ko mni skos meče kuglice iz menjalnika :twisted: pa fi sornika na batu je 12 ko je prej negdo vprašal


do zdj sem ga spravil samo do 95km/h (zadaj se je en pelu z avtom) Z NAVADNIM CELINDROM OD APNJA ko je eden rek da nebo šlo toliko z tem celindrom
2 fast and 2 loud 4 you mothafucka
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 2:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Napisal/-a RpDany Pe jan 26, 2007 8:46 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jan 26, 2007 10:19 pm

Vse se da doma nardit....

Pred sedmimi leti mel štirko.

Predelan cilinder in bat in sicer 42,5 L( zgornja meja) in pa L konig bat z enim obročkom. Glava od "tri" brzinca ( manjši kompresijski prostor) zbrušena za 1mm, spolirana ter narjeno skupaj z dihtungo z aluminija ( zdrži večje obremenitve pa še močnejša je). Blajerca pa od TOMOSOVE dvo taktne kosilnice ( paše lepo skupaj sam pretolč jo morš), sornik fi 12. Elktronski vžig ( ne vem od česa že), peta prestava,navadn frgazer zvrtan na fi 16 ( original ma 12) in pa 75 diza. 18 col zadnja kola in pa 14:32 zobniki. Medeninaste puše v zadnjih vilcah......

Zadeva je letela 105km/h po ravnini.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Pe jan 26, 2007 11:31 pm

10 let sem se vozil z mopedi imel sem tud nekaj predelanih not je mel 40l bat po cca 3 letih je bil moped zjahan saj sem se vsak dan prpeljal cca 15 km pa še enkrat se ful spovnem k grem domu z apn 6 tik pred domo cca 2 km mi na cesto prleti srna madona takrat me je tako vrglo po tleh men na tla srno pa cca 3-5 stran zbita,moped sem mal stovku,hvala bogu sem mel takrat čelado gor danes sam je kr opraskana amh velikokrat sem se prekucnu sam ta je bla pa najhujša pa še tma je bilo.
No tisto srno je pol en spizdu ne vem ker. Danes pa se vozim z jugičem mam slike v galeriji,če kerga zanima.
Pa še ta je bla dobra pred leti cca 10 let nazaj k sem mel še verauk pa je blo treba cca 5km it peš najprej ful dol pol pa še gor cca 300m višinske pa sm mel avtomatika je bil tud zjahan kr v klancu je vrglo vn prestavo pol pa dol pa moped naterat tok da je dobu moč pol sm se pa vrgu gor no sej prvleu je že sam kaj neki pa je blo takrat ko je bila še seda poleg dva ne gresta gor tk da se je ona vlekla zadaj pol k pa je bla ravnina sva se pa pelal gor oba. Sorry za napake

Predelava pa je itak koristna daš pobrust celinder,bat in obročke kupš pa je

lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
kajzec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: To dec 19, 2006 8:57 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a kajzec So jan 27, 2007 4:41 pm

LAMO + MF3 = falus


MF3 je za visoke obrate, z lamotom je pa to zelo težko ... najbolše je lipnik, ki potegne na vseh obratih ...

Druač pa lamo je skor isto kot orginal, malo več lahko brusiš, drugo pa nič.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr feb 07, 2007 12:54 am

kajzec je napisal/-a:LAMO + MF3 = falus


MF3 je za visoke obrate, z lamotom je pa to zelo težko ... najbolše je lipnik, ki potegne na vseh obratih ...

Druač pa lamo je skor isto kot orginal, malo več lahko brusiš, drugo pa nič.


hmm, primi u roke lamo cilinder in pa original cilinder od apn6... ju preglej, primerjaj... potem pa pridi nazaj pred komp in ponovno napiši to.

model 3 je bomba!
izpuh nima nobenega ostrega kolena, in gre tako kot mora... manjši fi -> večji fi ->manjši fi -> in nato lonec ki je podoben srednjemu avtomobilskemu...
u glavnem nimaš lepšega :D

lp
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3879
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če feb 22, 2007 10:44 pm

Na apn6 bi rad imel bolj priblizana prestavna razmerja(original so kot da je dizel :? ).
Pa me zanima kaj bi se dalo naredit; vem, da obstaja neka "peta brzina", ki pa ne vem, ali je samo dodana brzina, ali je cela nova piramida z novimi zobniki.
Kaj bi se dalo naredit(za razumno ceno seveda)?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 So feb 24, 2007 12:30 am

5. je dodatna.
ostali zobniki so isti.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3879
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr mar 14, 2007 9:54 pm

@ night racer: kako napreduje?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Nima veze z avtomobilizmom

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov