
http://www.youtube.com/watch?v=khST9M-x ... re=related
Obstaja še eno podzemno letališče in se imenuje prištinska Slatina, ampak danes ni tako dostopno kot Željava.
nitro1 je napisal/-a:
Kar poglejte še eno drugo zaninivo območje in sicer zapori ter industrija na Golem otoku.
sašo5 je napisal/-a:nitro1 je napisal/-a:
Kar poglejte še eno drugo zaninivo območje in sicer zapori ter industrija na Golem otoku.
...samo v to nismo nič vlagali niti plačali, niti kreditov najemali....
P.S mogoče mam še kakega istomišljenika, ki misli tako kot jaz, da bi zgoraj opisani otoček bilo dobro zopet v funkcijo postavit :P
manco je napisal/-a:Za časa Jugoslavije so o tem letališču krožile različne govorice,mogoče celo preveč napihnjene kot je to bilo v resnici(npr:odpre se hrib pa letalo prileti iz njega,itd,...).Kakorkoli se vzame,je Željava velika,tehnološko za tedanje jugoslovanske razmere napredna in predvsem izredno draga garaža za letala.Nisem strokovnjak za te zadeve,ampak letališče je bilo ob uničenju letaliških stez verjetno neuporabno.Sam sem nekaj časa preživel na letališču Slatina pri Prištini.Tam je bil stacioniran polk Mig-21,podzemni del pa je bil skopan pod hribom Goleš(ki smo ga dol služojoči vojaki spoznali na 1000 in 1 način večinoma pa ne najlažji)Zanimivost tega letališča je bila v tem , da je bilo sestavljeno iz treh stez v obliki črke U.Vzporedne steze so se začele v hribu,kjer je bila garaža,glavna steza pa se je uporabljala tudi kot civilno letališče Priština.Zanimivost tega letališča je še v tem,da je v sredini črke U,torej v sredini vojaškega kompleksa obstajalo civilno naselje ,letališče pa je še pol prerezala redna želežniška proga(z varnostnega vidika malo čudno).Na samo civilno naselje se je maja 1985 zrušil en Mig 21 in je bilo kar nekaj mrtvih.Dol nastanjena vojska pa smo to naselje uporabljali za nabavo" močnejših"pijač,ker na letališču alkohola uradno ni bilo.V sam podzemni objekt pa navadna vojska ni imela dostopa,za obveznike,ki pa so tam služili svoj rok pa naj bi predhodno izvršili temeljito preverko pa tudi po končanem roku naj ne bi imeli nekaj časa dostopa do potnega lista(mogoče spet ena zgodbica lahko pa nekaj resnice).Še mal o pilotih,namreč piloti Migov so bila posebna kasta tedanje JLA,dejansko so bili naši Top-guni.Bili so elita pilotov in jih je vojska crkljala(najboljša uvožena sončna očala,usnjene jakne,boljša stanovanja,..)in so bili eden najbolj zaželjenih plenov punc iz južnejših republik nekdanje Jugoslavije.
Za konec bi dejal to,da mogoče so ti objekti,ki so požrli ogromno denarja za svojo gradnjo ter nato še za svoje obratovanje,imeli ravno nasproten učinek,kot je bila njihova namembnost.Namreč z svojim obstojem niso obvarovali Jugoslavije ,temveč so svojo pogoltnostjo denarja prekoračili dejansko ekonomsko moč države,kar je na koncu tudi povzročilo njen konec.
In še nekaj zbode v oči: vse je nared, kot da bodo v objekt zdaj zdaj vstopili dolgo pričakovani gostje, ki so nekje za najbližjim vogalom, v bunkerju pa jih med drugim čakata toaletni papir z napisom »Made in Yugoslavia« in milo na umivalnikih
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov