Vem, ker sem sestavil kolegu avtomatika z batom od skuterja. Podložit je blo treba cel cilinder za 2mm, ker je bil bat višji. Zadeva je imela cca 70 kubikov. Letelo ni nič posebnega, je pa držal končno hitrost tudi v hrib in ni čutil dveh potnikov sploh

Sam pa sem imel apn6, ki je letela realnih 100 pri svojih 49ccm.
BT cilinder razžagan skrit pod original pokrovom za hlajenje, glava od šestke original, samo poravnana v nulo in montirana brez tesnila. Bat je bil L s čepki na sorniku (da se ne poveže pretočnih kanalov ko gre sornik mimo) imel je tudi polno izvrtin na delih kjer ne potekajo kanali (da je bil lažji)
Uplinjač je bil dellorto 19, elektrika od E90 (6 tuljav brez platin - 12-000rpm no problem

Izpuh je bil MF ta visoki s skrajšanim srednjim delom, da je deloval v višjih vrtljajih.
Spredaj sem imel vilice od novega avtomatika in 16 col gumo + bt krmilo, zadaj pa 17 col (naprej podrt moped da je ja čimbolj rezalo zrak hehe)
2. prestava je šla 48, 3. dobrih 75, 4. čez 90 in peta dobrih 100 po ravnem.